Čínský módní maloobchodník Shein otevřel svůj první kamenný obchod v prestižním obchodním domě BHV na Rue de Rivoli v Paříži, což vyvolalo silnou reakci ze strany zákonodárců a dalších maloobchodníků. Obavy se soustředí na nízké ceny Sheinu, které negativně ovlivňují francouzské obchodní ulice, kde se očekává pokles tržeb.
Podle Laetitie Henry, generální ředitelky obchodního domu Printemps Haussmann, klasické obchodní domy nyní čelí nové konkurenci ze strany ultra-rychlé módy, která je schopna napodobit návrhářské šaty za méně než 10 % jejich původní ceny. Je zřejmé, že od pandemie klesají návštěvnosti a podniky se snaží nalákat zákazníky na jedinečné zážitky.
Po otevření obchodu Shein zaznamenal BHV nárůst návštěvnosti o 50 % a čtvrtina zákazníků, kteří si zakoupili produkty od Shein, následně nakoupila i v BHV. Tento krok má sloužit jako nová strategie pro přitáhnutí mladšího publika, které si oblíbilo online nakupování.
Přestože se snaží o inovace, jako je spolupráce s Shein, obchodní domy ve Francii zažívají těžké časy. Podle prezidenta SGM , Frédérica Merlina, je tradiční maloobchod pod velkým tlakem a jakékoliv zpoždění plateb dodavatelům v BHV může ohrozit zaměstnanost. V současné době je celková návštěvnost francouzských obchodů stále pod úrovní před pandemií, a zvýšila se jen o 0,2 % v prvních devíti měsících tohoto roku.
Chcete využít této příležitosti?
Během otevření obchodu došlo k pozastavení prodeje některých nelegálních produktů na platformě Shein, což podnítilo Obecní úřad v Paříži, aby zakázal konání venkovních vánočních akcí v BHV kvůli „značně kontroverzní situaci.“
Čínský módní maloobchodník Shein otevřel svůj první kamenný obchod v prestižním obchodním domě BHV na Rue de Rivoli v Paříži, což vyvolalo silnou reakci ze strany zákonodárců a dalších maloobchodníků. Obavy se soustředí na nízké ceny Sheinu, které negativně ovlivňují francouzské obchodní ulice, kde se očekává pokles tržeb.
Podle Laetitie Henry, generální ředitelky obchodního domu Printemps Haussmann, klasické obchodní domy nyní čelí nové konkurenci ze strany ultra-rychlé módy, která je schopna napodobit návrhářské šaty za méně než 10 % jejich původní ceny. Je zřejmé, že od pandemie klesají návštěvnosti a podniky se snaží nalákat zákazníky na jedinečné zážitky.
Po otevření obchodu Shein zaznamenal BHV nárůst návštěvnosti o 50 % a čtvrtina zákazníků, kteří si zakoupili produkty od Shein, následně nakoupila i v BHV. Tento krok má sloužit jako nová strategie pro přitáhnutí mladšího publika, které si oblíbilo online nakupování.
Přestože se snaží o inovace, jako je spolupráce s Shein, obchodní domy ve Francii zažívají těžké časy. Podle prezidenta SGM , Frédérica Merlina, je tradiční maloobchod pod velkým tlakem a jakékoliv zpoždění plateb dodavatelům v BHV může ohrozit zaměstnanost. V současné době je celková návštěvnost francouzských obchodů stále pod úrovní před pandemií, a zvýšila se jen o 0,2 % v prvních devíti měsících tohoto roku.Chcete využít této příležitosti?
Během otevření obchodu došlo k pozastavení prodeje některých nelegálních produktů na platformě Shein, což podnítilo Obecní úřad v Paříži, aby zakázal konání venkovních vánočních akcí v BHV kvůli „značně kontroverzní situaci.“