V New Yorku, dne 19. listopadu 2025, bývalý kapitán anglické fotbalové reprezentace David Beckham oznámil podpis víceletého partnerství s Bank of America, jehož cílem je propagace globálních sportovních programů před nadcházejícím 2026 FIFA World Cup v Severní Americe.
Beckham, jenž je spolumajitelem týmu Major League Soccer Inter Miami, vyjádřil očekávání, že mistrovství světa zvýší zájem o fotbal ve Spojených státech, kde je tento sport historicky méně sledován. „Je to největší sportovní událost na světě,“ uvedl. „Zaznamenali jsme významný vzestup podpory pro tento sport,“ dodal Beckham, který byl nedávno rytířem korunován králem Karlem.
Toto partnerství s Bank of America, které je druhou největší bankou v USA, se zaměřuje na posílení značky banky a její zapojení do lokálních komunit. Prezident globálního marketingu a digitálního rozvoje banky, David Tyrie, poznamenal, že tato spolupráce otevírá možnosti značkování daleko za tradiční finanční kategorie a vytváří emocionální vazby, které podpoří loajalitu zákazníků.
Dohoda, jejíž finanční detaily nebyly zveřejněny, také souvisí s nárůstem počtu týmů MLS a fanoušků Premier League ve Spojených státech, což Beckhama utvrdilo v názoru, že fotbal na americkém trhu stále roste. „Většina majitelů v MLS vidí v této příležitosti z mistrovství světa šanci pro další rozvoj a větší popularizaci tohoto sportu,“ dodal Beckham.
Chcete využít této příležitosti?
V New Yorku, dne 19. listopadu 2025, bývalý kapitán anglické fotbalové reprezentace David Beckham oznámil podpis víceletého partnerství s Bank of America, jehož cílem je propagace globálních sportovních programů před nadcházejícím 2026 FIFA World Cup v Severní Americe.
Beckham, jenž je spolumajitelem týmu Major League Soccer Inter Miami, vyjádřil očekávání, že mistrovství světa zvýší zájem o fotbal ve Spojených státech, kde je tento sport historicky méně sledován. „Je to největší sportovní událost na světě,“ uvedl. „Zaznamenali jsme významný vzestup podpory pro tento sport,“ dodal Beckham, který byl nedávno rytířem korunován králem Karlem.
Toto partnerství s Bank of America, které je druhou největší bankou v USA, se zaměřuje na posílení značky banky a její zapojení do lokálních komunit. Prezident globálního marketingu a digitálního rozvoje banky, David Tyrie, poznamenal, že tato spolupráce otevírá možnosti značkování daleko za tradiční finanční kategorie a vytváří emocionální vazby, které podpoří loajalitu zákazníků.
Dohoda, jejíž finanční detaily nebyly zveřejněny, také souvisí s nárůstem počtu týmů MLS a fanoušků Premier League ve Spojených státech, což Beckhama utvrdilo v názoru, že fotbal na americkém trhu stále roste. „Většina majitelů v MLS vidí v této příležitosti z mistrovství světa šanci pro další rozvoj a větší popularizaci tohoto sportu,“ dodal Beckham.Chcete využít této příležitosti?