Technologický gigant Google předložil Evropské komisi opatření v reakci na pokutu ve výši 2,95 miliardy eur (přes 3,42 miliardy dolarů) za dominantní postavení v oblasti reklamních technologií.
Společnost ve svém prohlášení uvedla, že navrhovaná opatření nepředpokládají rozdělení jejího obchodního modelu, což by mohlo negativně ovlivnit tisíce evropských vydavatelů a inzerentů využívajících nástroje Googlu pro rozvoj jejich podnikání.
Mezi hlavní navrhované změny patří možnost pro vydavatele nastavovat různé minimální ceny pro různé uchazeče při využití platformy Google Ad Manager a zlepšení interoperability mezi produkty Googlu a ostatních firem, což má poskytnout větší výběr pro vydavatele a inzerenty.
Google vyjádřil své odhodlání spolupracovat s úředníky EU na zhodnocení svého návrhu. „Jsme připraveni najít účinné řešení, které zajistí jistotu a konzistenci pro naše zákazníky v Evropě, USA a celosvětově,“ uvedla společnost.
Chcete využít této příležitosti?
Technologický gigant Google předložil Evropské komisi opatření v reakci na pokutu ve výši 2,95 miliardy eur za dominantní postavení v oblasti reklamních technologií.
Společnost ve svém prohlášení uvedla, že navrhovaná opatření nepředpokládají rozdělení jejího obchodního modelu, což by mohlo negativně ovlivnit tisíce evropských vydavatelů a inzerentů využívajících nástroje Googlu pro rozvoj jejich podnikání.
Mezi hlavní navrhované změny patří možnost pro vydavatele nastavovat různé minimální ceny pro různé uchazeče při využití platformy Google Ad Manager a zlepšení interoperability mezi produkty Googlu a ostatních firem, což má poskytnout větší výběr pro vydavatele a inzerenty.
Google vyjádřil své odhodlání spolupracovat s úředníky EU na zhodnocení svého návrhu. „Jsme připraveni najít účinné řešení, které zajistí jistotu a konzistenci pro naše zákazníky v Evropě, USA a celosvětově,“ uvedla společnost.Chcete využít této příležitosti?