13. listopadu 2025 – Google uvedl na trh významnou aktualizaci svých shopping funkcí, která má potenciál transformovat způsob, jakým uživatelé nakupují online. Novinky zahrnují vylepšení AI režimu v rámci vyhledávání, který nyní umožňuje uživatelům nakupovat konverzačním způsobem, popisujícím, co hledají v přirozeném jazyce.
Inovativní funkce přináší uživatelům organizované odpovědi doplněné vizuály, cenami, recenzemi a informacemi o dostupnosti, což usnadňuje rozhodování při nákupu. Google se také orientuje na vizuální inspiraci, kde uživatelé při vyhledávání produktů vidí shoppable images a při porovnávání produktů dostávají přehledné tabulky s informacemi z recenzí.
Na základě více než 50 miliard produktových záznamů, které se aktualizují každou hodinu, jsou nové nástroje přizpůsobeny specifickým dotazům, čímž se zrychluje a zjednodušuje proces nákupu. Dále Google zavádí v Gemini aplikaci funkce, které umožňují uživatelům vyhledávat shodné produkty přímo v chatu.
Novým prvkem je také funkce „Nech Google zavolat“, která uživatelům umožňuje požádat Google, aby zavolal místním obchodům a zjistil dostupnost a ceny vybraných produktů. Tato funkce je v současnosti zaváděna v USA a zaměřuje se na kategorie jako hračky, zdraví a krásu a elektroniku.
Chcete využít této příležitosti?
Nově představovaná agentní pokladní funkce vyžaduje souhlas uživatele a umožňuje automatizované dokončení nákupu s využitím Google Pay, což výrazně zjednodušuje celý proces. Tato funkce začíná být dostupná u vybraných amerických obchodníků, včetně Wayfair a Chewy.
13. listopadu 2025 – Google uvedl na trh významnou aktualizaci svých shopping funkcí, která má potenciál transformovat způsob, jakým uživatelé nakupují online. Novinky zahrnují vylepšení AI režimu v rámci vyhledávání, který nyní umožňuje uživatelům nakupovat konverzačním způsobem, popisujícím, co hledají v přirozeném jazyce.
Inovativní funkce přináší uživatelům organizované odpovědi doplněné vizuály, cenami, recenzemi a informacemi o dostupnosti, což usnadňuje rozhodování při nákupu. Google se také orientuje na vizuální inspiraci, kde uživatelé při vyhledávání produktů vidí shoppable images a při porovnávání produktů dostávají přehledné tabulky s informacemi z recenzí.
Na základě více než 50 miliard produktových záznamů, které se aktualizují každou hodinu, jsou nové nástroje přizpůsobeny specifickým dotazům, čímž se zrychluje a zjednodušuje proces nákupu. Dále Google zavádí v Gemini aplikaci funkce, které umožňují uživatelům vyhledávat shodné produkty přímo v chatu.
Novým prvkem je také funkce „Nech Google zavolat“, která uživatelům umožňuje požádat Google, aby zavolal místním obchodům a zjistil dostupnost a ceny vybraných produktů. Tato funkce je v současnosti zaváděna v USA a zaměřuje se na kategorie jako hračky, zdraví a krásu a elektroniku.Chcete využít této příležitosti?
Nově představovaná agentní pokladní funkce vyžaduje souhlas uživatele a umožňuje automatizované dokončení nákupu s využitím Google Pay, což výrazně zjednodušuje celý proces. Tato funkce začíná být dostupná u vybraných amerických obchodníků, včetně Wayfair a Chewy.