Moody’s Ratings zvýšila korporátní rating Bombardier Inc. z B1 na Ba3, což je důsledek výjimečné výkonnosti firmy v oblasti snižování zadlužení a zlepšování finančních ukazatelů. Analytik Moody’s, Will Gu, uvedl: „Tento upgrade odráží pokrok Bombardieru v oblasti snižování finanční páky, zvyšování zisků a zlepšování marží.“
Bombardier vykázal od roku 2021 pozitivní cash flow, přičemž pro rok 2025 se očekává více než 500 milionů USD volného cash flow. Provozní marže firmy vzrostla na 11,4 % za posledních dvanáct měsíců, což je nárůst z 9,4 % v roce 2023.
S backlogem 16,6 miliard USD a poměrem objednávek k dodávkám 1,85x k třetímu čtvrtletí roku 2025, Bombardier ukazuje silnou viditelnost příjmů. Společnost se také zavázala splatit 350 milionů USD dluhu do konce letošního roku, přičemž další splátky se očekávají až do roku 2026.
Rating Ba3, který nyní platí, vyplývá z dobré likvidity společnosti a silné pozice na trhu firemních letadel, avšak zůstává ovlivněn cyklickou povahou trhu a vysokými fixními náklady okolo 650 milionů USD ročně. V září 2025 měla firma přibližně 2,3 miliardy USD v dostupných finančních prostředcích.
Chcete využít této příležitosti?
Moody’s Ratings zvýšila korporátní rating Bombardier Inc. z B1 na Ba3, což je důsledek výjimečné výkonnosti firmy v oblasti snižování zadlužení a zlepšování finančních ukazatelů. Analytik Moody’s, Will Gu, uvedl: „Tento upgrade odráží pokrok Bombardieru v oblasti snižování finanční páky, zvyšování zisků a zlepšování marží.“
Bombardier vykázal od roku 2021 pozitivní cash flow, přičemž pro rok 2025 se očekává více než 500 milionů USD volného cash flow. Provozní marže firmy vzrostla na 11,4 % za posledních dvanáct měsíců, což je nárůst z 9,4 % v roce 2023.
S backlogem 16,6 miliard USD a poměrem objednávek k dodávkám 1,85x k třetímu čtvrtletí roku 2025, Bombardier ukazuje silnou viditelnost příjmů. Společnost se také zavázala splatit 350 milionů USD dluhu do konce letošního roku, přičemž další splátky se očekávají až do roku 2026.
Rating Ba3, který nyní platí, vyplývá z dobré likvidity společnosti a silné pozice na trhu firemních letadel, avšak zůstává ovlivněn cyklickou povahou trhu a vysokými fixními náklady okolo 650 milionů USD ročně. V září 2025 měla firma přibližně 2,3 miliardy USD v dostupných finančních prostředcích.Chcete využít této příležitosti?