Společnost Tesla se snaží přesvědčit indické zákazníky o výhodnosti svého Modelu Y, který je na indickém trhu k dispozici za cenu 67 000 USD. Podle jejího indického ředitele, Sharada Agarwala, mohou zákazníci ušetřit přibližně 22 000 USD během čtyř až pěti let díky nízkým nákladům na provoz a údržbu.
Tesla vstoupila na indický trh v červenci letošního roku s vysokými importními daněmi, které činí 100 % z ceny vozidla. V současnosti je pro společnost výhodné cílit na segment elektrických vozidel, který zatím pokrývá pouze 5 % celkových prodejů v této zemi, která je třetím největším automobilovým trhem světa.
Od začátku dodávek v září prodala Tesla více než 100 kusů Modelu Y podle údajů o registracích od indické vlády. Agarwal uvedl, že náklady na domácí nabíjení elektrických vozidel jsou desetkrát nižší než náklady na benzín, což je pro indické zákazníky zásadní faktor. „Tesla nevyžaduje údržbový plán, jelikož většina servisu probíhá prostřednictvím aktualizací softwaru, což snižuje náklady na vlastnictví,“ dodal.
Společnost dále plánuje rozšíření své supercharger sítě v Indii, začínající v Mumbaí, Dillí a Gurugrámu. V Indii konkurují Tesle domácí výrobci jako Mahindra & Mahindra a Tata Motors, stejně jako mezinárodní konkurenti, mezi které patří SAIC Motor a vietnamský výrobce VinFast Auto .
Chcete využít této příležitosti?
Společnost Tesla se snaží přesvědčit indické zákazníky o výhodnosti svého Modelu Y, který je na indickém trhu k dispozici za cenu 67 000 USD. Podle jejího indického ředitele, Sharada Agarwala, mohou zákazníci ušetřit přibližně 22 000 USD během čtyř až pěti let díky nízkým nákladům na provoz a údržbu.
Tesla vstoupila na indický trh v červenci letošního roku s vysokými importními daněmi, které činí 100 % z ceny vozidla. V současnosti je pro společnost výhodné cílit na segment elektrických vozidel, který zatím pokrývá pouze 5 % celkových prodejů v této zemi, která je třetím největším automobilovým trhem světa.
Od začátku dodávek v září prodala Tesla více než 100 kusů Modelu Y podle údajů o registracích od indické vlády. Agarwal uvedl, že náklady na domácí nabíjení elektrických vozidel jsou desetkrát nižší než náklady na benzín, což je pro indické zákazníky zásadní faktor. „Tesla nevyžaduje údržbový plán, jelikož většina servisu probíhá prostřednictvím aktualizací softwaru, což snižuje náklady na vlastnictví,“ dodal.
Společnost dále plánuje rozšíření své supercharger sítě v Indii, začínající v Mumbaí, Dillí a Gurugrámu. V Indii konkurují Tesle domácí výrobci jako Mahindra & Mahindra a Tata Motors, stejně jako mezinárodní konkurenti, mezi které patří SAIC Motor a vietnamský výrobce VinFast Auto .Chcete využít této příležitosti?