Společnost BTIG přeřadila Unity Software z hodnocení „Prodat“ na „Neutrální“, což je důsledkem zdravějšího prostředí pro mobilní reklamu. V novém průzkumu, který zahrnoval 40 marketingových manažerů s plánovaným rozpočtem na reklamu ve výši 5,1 miliardy dolarů na rok 2025, byla zaznamenána stabilní poptávka v mobilním reklamním ekosystému.
Přestože někteří respondenti uváděli stížnosti na stabilitu a výkon produktu Vector, jeho využití vzrostlo o 80 % ve třetím čtvrtletí 2025. BTIG rovněž upravila odhad tržeb pro Unity na 1,83 miliardy dolarů a EBITDA na 412 milionů dolarů, což odráží zlepšenou dynamiku a stabilní provozní náklady.
Zpráva poukazuje na to, že trh mobilního uživatelského akvizice se po letech narušení způsobených změnami souvisejícími s ochranou soukromí od společnosti Apple a omezenou dostupností financování začíná stabilizovat. S přílivem nového kapitálu do herního průmyslu a posílenou infrastrukturou se očekává stabilní růst v celém odvětví.
Ve světle těchto pozitivních změn odborníci přiznávají, že i když existují i nadále obavy o kolísání nákladů na akvizici a škálovatelnost, konverzní poměry prostřednictvím interaktivních reklam značně vzrostly.
BTIG variantně označila AppLovin jako „Top Pick“, s cílovou cenou zvýšenou na 693 dolarů z předchozích 664 dolarů.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky


























