Volkswagen Group se včera přihlásil k důležitému partnerství s americkým výrobcem elektrických vozidel Rivian Automotive, které by mohlo zásadním způsobem ovlivnit vývoj automobilů s vnitřním spalováním. Tento krok má za cíl vyvinout novou, škálovatelnou platformu pro vozy budoucnosti.
Ve světle rostoucí konkurence ze strany čínských výrobců a po výhledu na pokles poptávky po elektrických vozidlech ve Spojených státech, Volkswagen investoval 5,8 miliardy dolarů do Rivianu, aby posílil své softwarové schopnosti a reagoval na technologické zpoždění ve svém vlastním oddělení Cariad.
Carsten Helbing, spoluzakladatel společného podniku RV Tech, uvedl: „Tato architektura je vysoce schopná a má potenciál být využita i pro vozy s vnitřním spalováním, přičemž naším jasným zaměřením zůstává implementace elektrických vozidel.“
Nový model ID.Every1, který bude prvním automobilem vybaveným touto novou technologií, by měl být uveden na trh v roce 2027. Očekává se, že do konce tohoto desetiletí budou mít další modely Volkswagen na platformě Scalable Systems Platform podobné softwarové a elektronické architektury.
Chcete využít této příležitosti?
Volkswagen a Rivian plánují začít zimní testování jejich systému do konce letošního roku, což by mělo probíhat v náročných podmínkách na modelech Volkswagen ID.Every1, Audi a Scout.
Volkswagen Group se včera přihlásil k důležitému partnerství s americkým výrobcem elektrických vozidel Rivian Automotive, které by mohlo zásadním způsobem ovlivnit vývoj automobilů s vnitřním spalováním. Tento krok má za cíl vyvinout novou, škálovatelnou platformu pro vozy budoucnosti.
Ve světle rostoucí konkurence ze strany čínských výrobců a po výhledu na pokles poptávky po elektrických vozidlech ve Spojených státech, Volkswagen investoval 5,8 miliardy dolarů do Rivianu, aby posílil své softwarové schopnosti a reagoval na technologické zpoždění ve svém vlastním oddělení Cariad.
Carsten Helbing, spoluzakladatel společného podniku RV Tech, uvedl: „Tato architektura je vysoce schopná a má potenciál být využita i pro vozy s vnitřním spalováním, přičemž naším jasným zaměřením zůstává implementace elektrických vozidel.“
Nový model ID.Every1, který bude prvním automobilem vybaveným touto novou technologií, by měl být uveden na trh v roce 2027. Očekává se, že do konce tohoto desetiletí budou mít další modely Volkswagen na platformě Scalable Systems Platform podobné softwarové a elektronické architektury.Chcete využít této příležitosti?
Volkswagen a Rivian plánují začít zimní testování jejich systému do konce letošního roku, což by mělo probíhat v náročných podmínkách na modelech Volkswagen ID.Every1, Audi a Scout.