Grounding MD-11 letadel po nehodě, která se stala 4. listopadu v Louisville, Kentucky, kde zahynulo 14 lidí, se podle zdrojů pravděpodobně neukončí dříve než v roce 2026. Tato skutečnost přichází v době, kdy se blíží vrcholná sezóna doručování.
Po nehodě byla letadla MD-11 okamžitě uzemněna Federální administrativou pro letectví (FAA), což znamenalo, že výrobce Boeing a FAA nyní musí vyvinout nové kriteriální inspekce pro jejich návrat do provozu. Odborníci naznačují, že inspekce, které se očekávaly dříve, mohou být zpožděny o více než rok.
Vzhledem k aktuální situaci se společnosti UPS a FedEx snaží adaptovat. UPS prohlásil, že plánuje pronajmout více letadel než obvykle, zatímco FedEx uvádí, že využívá záložní letadla a vyhlíží příležitosti k pronájmu dalších strojů. Tyto firmy vlastní přes 50 letadel MD-11, což je podstatná část jejich flotily.
Finanční ředitel FedExu, John Dietrich, na konferenci 11. listopadu uvedl, že inspekce pro flotilu jejich 25 letadel MD-11 mají začít v nejbližších dnech. Naproti tomu Western Global Airlines plánuje propouštění pilotů vzhledem k zásadnímu dlouhotrvajícímu uzemění jejich letadel.
Chcete využít této příležitosti?
Generální ředitel Western Global Airlines nedávno komunikoval s Boeingem, který potvrdil, že budou zapotřebí komplexní inspekce a opravy. Jennifer Homendy, předsedkyně Národní rady pro bezpečnost dopravy, přiznává, že zjištění z vyšetřování nehod stále pokračují a vyžaduje hodně práce.
Grounding MD-11 letadel po nehodě, která se stala 4. listopadu v Louisville, Kentucky, kde zahynulo 14 lidí, se podle zdrojů pravděpodobně neukončí dříve než v roce 2026. Tato skutečnost přichází v době, kdy se blíží vrcholná sezóna doručování.
Po nehodě byla letadla MD-11 okamžitě uzemněna Federální administrativou pro letectví , což znamenalo, že výrobce Boeing a FAA nyní musí vyvinout nové kriteriální inspekce pro jejich návrat do provozu. Odborníci naznačují, že inspekce, které se očekávaly dříve, mohou být zpožděny o více než rok.
Vzhledem k aktuální situaci se společnosti UPS a FedEx snaží adaptovat. UPS prohlásil, že plánuje pronajmout více letadel než obvykle, zatímco FedEx uvádí, že využívá záložní letadla a vyhlíží příležitosti k pronájmu dalších strojů. Tyto firmy vlastní přes 50 letadel MD-11, což je podstatná část jejich flotily.
Finanční ředitel FedExu, John Dietrich, na konferenci 11. listopadu uvedl, že inspekce pro flotilu jejich 25 letadel MD-11 mají začít v nejbližších dnech. Naproti tomu Western Global Airlines plánuje propouštění pilotů vzhledem k zásadnímu dlouhotrvajícímu uzemění jejich letadel.Chcete využít této příležitosti?
Generální ředitel Western Global Airlines nedávno komunikoval s Boeingem, který potvrdil, že budou zapotřebí komplexní inspekce a opravy. Jennifer Homendy, předsedkyně Národní rady pro bezpečnost dopravy, přiznává, že zjištění z vyšetřování nehod stále pokračují a vyžaduje hodně práce.