Zillow Group Inc. zaznamenala dnešní pokles akcií o více než 5,5 % poté, co se objevily zprávy, že Google testuje nový formát reklamy na nemovitosti. Tento formát je zaměřen na mobilní zařízení a zahrnuje komplexní informace o nemovitostech, možnosti požádat o prohlídky domů a zobrazení podobných nabídek přímo ve výsledcích vyhledávání.
Novinka spojuje funkcionality, které bývají spojovány s realitními portály, a umožňuje uživatelům plánovat prohlídky s „nejlépe hodnocenými“ místními makléři během přibližně 15 minut. Michael Ng, analytik Goldman Sachs , upozornil, že i když může mít tento vývoj krátkodobě zanedbatelný dopad na Zillow, představuje potenciální dlouhodobé riziko pro realitní portály.
Google spolupracuje s firmou ComeHome, která zajišťuje seznamy nemovitostí, a tyto seznamy pocházejí údajně z Multiple Listing Service, nikoli přímo od makléřů. Nový reklamní produkt Google přímo konkuruje programu Premier Agent společnosti Zillow, neboť usnadňuje generování zákaznických kontaktů pro kupující agenty.
Nové reklamní funkce od Google se zdají být strategickým krokem, který může ohrozit pozici Zillow jako preferované destinace pro vyhledávání nemovitostí. Uživatelé budou moci snadněji filtrovat nabídky podle počtu ložnic, koupelen, rozlohy, ceny a nového statusu nabídky, což představuje přímé výzvy pro stávající trh nemovitostí.
Chcete využít této příležitosti?
Zillow Group Inc. zaznamenala dnešní pokles akcií o více než 5,5 % poté, co se objevily zprávy, že Google testuje nový formát reklamy na nemovitosti. Tento formát je zaměřen na mobilní zařízení a zahrnuje komplexní informace o nemovitostech, možnosti požádat o prohlídky domů a zobrazení podobných nabídek přímo ve výsledcích vyhledávání.
Novinka spojuje funkcionality, které bývají spojovány s realitními portály, a umožňuje uživatelům plánovat prohlídky s „nejlépe hodnocenými“ místními makléři během přibližně 15 minut. Michael Ng, analytik Goldman Sachs , upozornil, že i když může mít tento vývoj krátkodobě zanedbatelný dopad na Zillow, představuje potenciální dlouhodobé riziko pro realitní portály.
Google spolupracuje s firmou ComeHome, která zajišťuje seznamy nemovitostí, a tyto seznamy pocházejí údajně z Multiple Listing Service, nikoli přímo od makléřů. Nový reklamní produkt Google přímo konkuruje programu Premier Agent společnosti Zillow, neboť usnadňuje generování zákaznických kontaktů pro kupující agenty.
Nové reklamní funkce od Google se zdají být strategickým krokem, který může ohrozit pozici Zillow jako preferované destinace pro vyhledávání nemovitostí. Uživatelé budou moci snadněji filtrovat nabídky podle počtu ložnic, koupelen, rozlohy, ceny a nového statusu nabídky, což představuje přímé výzvy pro stávající trh nemovitostí.Chcete využít této příležitosti?