Analýza společnosti Barclays naznačuje, že navrhované změny týkající se poplatků za platební karty ve Spojených státech mohou zásadně ovlivnit strukturu věrnostních programů aerolinek a zpomalit růst karet s odměnami spojenými s jejich značkami. Tyto změny jsou součástí téměř dvacetiletého kolektivního žaloby proti společnostem Visa a Mastercard .
Nový návrh legalizuje revizi dlouhodobého pravidla „držet všechny karty“, což bude obchodníkům umožňovat odmítat karty s vysokými náklady na odměny nebo zavádět diferenciované příplatky podle typu karty. Společnost Barclays odhaduje, že průměrné snížení poplatků za šest let by mohlo činit přibližně 10 bazických bodů, což změní zásady přijímání a cenění prémiových karet.
Růst příjmů z věrnostních programů vzrostl o více než 50 % od roku 2019 a dnes tyto příjmy tvoří více než 20 % celkových příjmů Southwest Airlines a mezi 11 % a 14 % u leteckých společností Delta , American a United .
Finanční analytici upozorňují na to, že snížené přijetí nebo příplatky na karty s odměnami by mohly oslabit atraktivnost karet s co-brandingem a omezit budoucí růst. Nicméně, prémiové karty poskytují další výhody jako status elitních členů a přístup do letištních salonků, což by mohlo udržet poptávku.
Chcete využít této příležitosti?
V současnosti se příjmy z věrnostních programů považují za vysoce ziskový segment leteckého průmyslu s mírnými náklady, přičemž většina příjmů pochází z nákupu leteckých mil bankami, které jsou zákazníkům následně udělovány. Barclays rovněž uvádí, že navrhované změny by nemusely ovlivnit trh až do roku 2027.
Analýza společnosti Barclays naznačuje, že navrhované změny týkající se poplatků za platební karty ve Spojených státech mohou zásadně ovlivnit strukturu věrnostních programů aerolinek a zpomalit růst karet s odměnami spojenými s jejich značkami. Tyto změny jsou součástí téměř dvacetiletého kolektivního žaloby proti společnostem Visa a Mastercard .
Nový návrh legalizuje revizi dlouhodobého pravidla „držet všechny karty“, což bude obchodníkům umožňovat odmítat karty s vysokými náklady na odměny nebo zavádět diferenciované příplatky podle typu karty. Společnost Barclays odhaduje, že průměrné snížení poplatků za šest let by mohlo činit přibližně 10 bazických bodů, což změní zásady přijímání a cenění prémiových karet.
Růst příjmů z věrnostních programů vzrostl o více než 50 % od roku 2019 a dnes tyto příjmy tvoří více než 20 % celkových příjmů Southwest Airlines a mezi 11 % a 14 % u leteckých společností Delta , American a United .
Finanční analytici upozorňují na to, že snížené přijetí nebo příplatky na karty s odměnami by mohly oslabit atraktivnost karet s co-brandingem a omezit budoucí růst. Nicméně, prémiové karty poskytují další výhody jako status elitních členů a přístup do letištních salonků, což by mohlo udržet poptávku.Chcete využít této příležitosti?
V současnosti se příjmy z věrnostních programů považují za vysoce ziskový segment leteckého průmyslu s mírnými náklady, přičemž většina příjmů pochází z nákupu leteckých mil bankami, které jsou zákazníkům následně udělovány. Barclays rovněž uvádí, že navrhované změny by nemusely ovlivnit trh až do roku 2027.