Videoherní maloobchodník GameStop zveřejnil své výsledky za třetí čtvrtletí, které opět nezaplnily očekávání analytiků. Celkový příjem dosáhl 821 milionů dolarů, přičemž se očekávalo, že se bude pohybovat kolem 987,3 milionu dolarů.
Společnost, která se dříve pyšnila dominantním postavením na trhu s fyzickými videohrami, se nyní potýká s výzvami při přechodu na digitální stahování a streamování. Klesající zájem o návštěvy kamenných obchodů v kombinaci s rostoucími preferencemi pro online nákupy a předplatné platformy vyžaduje od GameStopu, aby se rychle přizpůsobil novým trendům.
Pokles v oblasti hardwaru a příslušenství, zahrnující nový a použitý videoherní obsah, byl také signifikantní, o cca 12 %. Akcie GameStop spadly o 5,8 % v mimoburzovém obchodování, což poukazuje na negativní reakci trhu na tyto výsledky.
Odborníci varují, že situace GameStopu odráží širší průmyslové trendy, při nichž velcí vydavatelé, jako Microsoft a Sony , intenzivně podporují přechod na cloudové hraní, což ohrožuje tradiční model prodeje fyzických disků. I přesto, že GameStop usilovně rozšiřuje svou e-commerce platformu a uzavírá partnerství s vydavateli na exkluzivní edice her a sběratelské předměty, dosavadní snahy zatím nepřinesly očekávané výsledky.
Chcete využít této příležitosti?
Podle analytických údajů z LSEG , se GameStop nachází v obtížné situaci, kdy jeho akcie vzrostly na popularitě během fáze „meme-stocků“ v roce 2021, ale od té doby byly podrobeny výrazné volatilitě.
Videoherní maloobchodník GameStop zveřejnil své výsledky za třetí čtvrtletí, které opět nezaplnily očekávání analytiků. Celkový příjem dosáhl 821 milionů dolarů, přičemž se očekávalo, že se bude pohybovat kolem 987,3 milionu dolarů.
Společnost, která se dříve pyšnila dominantním postavením na trhu s fyzickými videohrami, se nyní potýká s výzvami při přechodu na digitální stahování a streamování. Klesající zájem o návštěvy kamenných obchodů v kombinaci s rostoucími preferencemi pro online nákupy a předplatné platformy vyžaduje od GameStopu, aby se rychle přizpůsobil novým trendům.
Pokles v oblasti hardwaru a příslušenství, zahrnující nový a použitý videoherní obsah, byl také signifikantní, o cca 12 %. Akcie GameStop spadly o 5,8 % v mimoburzovém obchodování, což poukazuje na negativní reakci trhu na tyto výsledky.
Odborníci varují, že situace GameStopu odráží širší průmyslové trendy, při nichž velcí vydavatelé, jako Microsoft a Sony , intenzivně podporují přechod na cloudové hraní, což ohrožuje tradiční model prodeje fyzických disků. I přesto, že GameStop usilovně rozšiřuje svou e-commerce platformu a uzavírá partnerství s vydavateli na exkluzivní edice her a sběratelské předměty, dosavadní snahy zatím nepřinesly očekávané výsledky.Chcete využít této příležitosti?
Podle analytických údajů z LSEG , se GameStop nachází v obtížné situaci, kdy jeho akcie vzrostly na popularitě během fáze „meme-stocků“ v roce 2021, ale od té doby byly podrobeny výrazné volatilitě.