Investor group vedená Consortium Brand Partners zuřivě přijímá akvizici slavného řetězce restaurací California Pizza Kitchen <a class="stockdetails" data-symbol="CPK I“> . Tato zpráva přichází po pěti letech od bankrotu způsobeného pandemií COVID-19, kdy řetězec podal návrh na ochranu před věřiteli podle kapitoly 11.
Novým vedením řetězce se stane Jon Weber, současný CEO společnosti Convive Brands, která je součástí investiční skupiny. Michael Beacham si ponechá pozici prezidenta CPK a bude spravovat divizi spotřebitelských balených výrobků.
Podle dostupných informací se transakce uzavře ještě v tomto měsíci. CPK, která byla založena před 40 lety v Beverly Hills, nyní provozuje přes 120 restaurací po celém světě a generuje roční tržby blížící se k jedné miliardě dolarů.
Investiční skupina, která zahrnuje také billionaire Todd Boehly a Bain Capital , plánuje expandovat CPK jak v USA, tak i na mezinárodní úrovni pomocí franšízových partnerů. Jejich cíl zahrnuje i zvyšování prodeje CPK-branded produktů v obchodech a inovaci v menu restaurants.
Chcete využít této příležitosti?
Jak uvedl Cory Baker, zakladatel Consortium Brand Partners: „CPK má silnou loajalitu značky a existuje nespočet příležitostí pro expanze.“ V rámci této strategie se CPK již spojila s Nestlé a Litehouse pro distribuci zmražených pizz a salátových dresinků.
Situace v oblasti pizzerií se aktuálně vyvíjí také u dalších značek, kdy investiční firmy zvažují možnosti akvizice Pizza Hut a Papa John’s .
Investor group vedená Consortium Brand Partners zuřivě přijímá akvizici slavného řetězce restaurací California Pizza Kitchen <a class="stockdetails" data-symbol="CPK I“> . Tato zpráva přichází po pěti letech od bankrotu způsobeného pandemií COVID-19, kdy řetězec podal návrh na ochranu před věřiteli podle kapitoly 11.
Novým vedením řetězce se stane Jon Weber, současný CEO společnosti Convive Brands, která je součástí investiční skupiny. Michael Beacham si ponechá pozici prezidenta CPK a bude spravovat divizi spotřebitelských balených výrobků.
Podle dostupných informací se transakce uzavře ještě v tomto měsíci. CPK, která byla založena před 40 lety v Beverly Hills, nyní provozuje přes 120 restaurací po celém světě a generuje roční tržby blížící se k jedné miliardě dolarů.
Investiční skupina, která zahrnuje také billionaire Todd Boehly a Bain Capital , plánuje expandovat CPK jak v USA, tak i na mezinárodní úrovni pomocí franšízových partnerů. Jejich cíl zahrnuje i zvyšování prodeje CPK-branded produktů v obchodech a inovaci v menu restaurants.Chcete využít této příležitosti?
Jak uvedl Cory Baker, zakladatel Consortium Brand Partners: „CPK má silnou loajalitu značky a existuje nespočet příležitostí pro expanze.“ V rámci této strategie se CPK již spojila s Nestlé a Litehouse pro distribuci zmražených pizz a salátových dresinků.
Situace v oblasti pizzerií se aktuálně vyvíjí také u dalších značek, kdy investiční firmy zvažují možnosti akvizice Pizza Hut a Papa John’s .