Jižní korejský výrobce baterií SK On oznámil, že se rozhodl ukončit svůj společný podnik s automobilkou Ford , který se týká výroby baterií ve Spojených státech. Tato změna přichází po investici ve výši 11,4 miliardy dolarů do výstavby bateriových továren, která byla plánována v rámci spolupráce obou společností.
Na základě dohody o ukončení společného podniku bude každá společnost nezávisle vlastnit a spravovat výrobní zařízení. Konkrétně, dceřiná společnost Fordu převezme plnou kontrolu nad bateriovými závody v Kentucky, zatímco SK On převezme plné vlastnictví a provoz závodu v Tennessee.
Toto rozhodnutí může mít významné důsledky pro trh s bateriemi a automobilový sektor, přičemž odborníci upozorňují na možné změny v dodavatelských řetězcích a cenách baterií. Zda bude tato změna mít také vliv na ceny akcií obou společností, zůstává otázkou, kterou budou investoři bedlivě sledovat.
Podle analytiků je rozchod obou firem výsledkem měnící se dynamiky v energetickém sektoru a potřeby reagovat na nové tržní výzvy. Vzhledem k rostoucímu zájmu o elektrická vozidla a úsilí o udržitelnost se očekává, že konkurence v oblasti baterií bude v budoucnu ještě intenzivnější.
Chcete využít této příležitosti?
Jižní Korea se v posledních letech stala významným hráčem v oblasti výroby baterií, a její společnosti jako SK On i Samsung SDI hrají klíčovou roli v zajištění dodávek pro globální trh.
Jižní korejský výrobce baterií SK On oznámil, že se rozhodl ukončit svůj společný podnik s automobilkou Ford , který se týká výroby baterií ve Spojených státech. Tato změna přichází po investici ve výši 11,4 miliardy dolarů do výstavby bateriových továren, která byla plánována v rámci spolupráce obou společností.
Na základě dohody o ukončení společného podniku bude každá společnost nezávisle vlastnit a spravovat výrobní zařízení. Konkrétně, dceřiná společnost Fordu převezme plnou kontrolu nad bateriovými závody v Kentucky, zatímco SK On převezme plné vlastnictví a provoz závodu v Tennessee.
Toto rozhodnutí může mít významné důsledky pro trh s bateriemi a automobilový sektor, přičemž odborníci upozorňují na možné změny v dodavatelských řetězcích a cenách baterií. Zda bude tato změna mít také vliv na ceny akcií obou společností, zůstává otázkou, kterou budou investoři bedlivě sledovat.
Podle analytiků je rozchod obou firem výsledkem měnící se dynamiky v energetickém sektoru a potřeby reagovat na nové tržní výzvy. Vzhledem k rostoucímu zájmu o elektrická vozidla a úsilí o udržitelnost se očekává, že konkurence v oblasti baterií bude v budoucnu ještě intenzivnější.Chcete využít této příležitosti?
Jižní Korea se v posledních letech stala významným hráčem v oblasti výroby baterií, a její společnosti jako SK On i Samsung SDI hrají klíčovou roli v zajištění dodávek pro globální trh.