Unilever oznámil v pondělí, že uzavřel dohodu o prodeji svého snackového byznysu Graze společnosti Katjes International. Tato značka zdravých snacků, kterou Unilever zakoupil v roce 2019, se nyní stane součástí skupiny Candy Kittens ve Velké Británii.
Finanční podmínky dohody nebyly zveřejněny. Během své existence pod vedením Unileveru se Graze proměnil z převážně přímé značky pro spotřebitele na silnou retailovou značku ve Velké Británii. Společnost aktualizovala svou vizuální identitu a zlepšila svou rentabilitu, zatímco neustále rostla v maloobchodním kanálu.
Podle Georginy Bradford, generální ředitelky potravin Unilever v UKI, „Graze se proměnil na značku zaměřenou na maloobchod, která i nadále redefinuje zdravé snackování prostřednictvím inovací, které se drží krok s nutričními trendy, nikdy však nekompromitují na chuti.“ Tato transakce by měla být dokončena v první polovině roku 2026, podléhající obvyklým podmínkám uzavření.
Pro Unilever se jedná o další krok v jeho strategii zaměřit se na tři globální potravinové kategorie: Koření, Přípravky na vaření a Mini jídla a Unilever Food Solutions. Společnost má v úmyslu dosáhnout konzistentního a špičkového výkonu ve svém potravinářském byznysu tím, že se soustředí na oblasti, ve kterých má prokázané schopnosti.
Chcete využít této příležitosti?
Unilever oznámil v pondělí, že uzavřel dohodu o prodeji svého snackového byznysu Graze společnosti Katjes International. Tato značka zdravých snacků, kterou Unilever zakoupil v roce 2019, se nyní stane součástí skupiny Candy Kittens ve Velké Británii.
Finanční podmínky dohody nebyly zveřejněny. Během své existence pod vedením Unileveru se Graze proměnil z převážně přímé značky pro spotřebitele na silnou retailovou značku ve Velké Británii. Společnost aktualizovala svou vizuální identitu a zlepšila svou rentabilitu, zatímco neustále rostla v maloobchodním kanálu.
Podle Georginy Bradford, generální ředitelky potravin Unilever v UKI, „Graze se proměnil na značku zaměřenou na maloobchod, která i nadále redefinuje zdravé snackování prostřednictvím inovací, které se drží krok s nutričními trendy, nikdy však nekompromitují na chuti.“ Tato transakce by měla být dokončena v první polovině roku 2026, podléhající obvyklým podmínkám uzavření.
Pro Unilever se jedná o další krok v jeho strategii zaměřit se na tři globální potravinové kategorie: Koření, Přípravky na vaření a Mini jídla a Unilever Food Solutions. Společnost má v úmyslu dosáhnout konzistentního a špičkového výkonu ve svém potravinářském byznysu tím, že se soustředí na oblasti, ve kterých má prokázané schopnosti.Chcete využít této příležitosti?