Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Salesforce: Na cestě k 50 miliardám dolarů tržeb za rok je to občas trnité

Široké portfolio společnosti Salesforce má multiplikační efekt s ročním opakovaným příjmem.

David Škvára Autor: David Škvára
1 listopadu, 2023
4 min. čtení
Zdroj: thestreet.com

Zdroj: thestreet.com

4 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Podle naší teze se Salesforce (NYSE:CRM) dobře blíží svému cíli 50 miliard USD ročních tržeb pro rok 26. V roce 22 dosáhli tržeb ve výši 26,5 miliardy USD a pro rok 23 plánují tržby ve výši 31 miliard USD. Jejich fiskální roky končí v lednu, takže FY26 končí v lednu 2026.

Rozšíření příjmů

Na prezentaci v rámci dne investorů v roce 2022 finanční ředitelka Amy Weaverová poznamenala, že prvním pilířem společnosti Salesforce je výhoda Customer 360, zejména přijetí více cloudů. Široké portfolio má multiplikační efekt s ročním opakovaným příjmem („ARR“):

Když porovnáte průměrného zákazníka s jedním cloudem se zákazníkem, který má jen 2 cloudy, ARR je 3x vyšší. Tři cloudoví zákazníci 9x tolik, 4 cloudy, 24x tolik ARR, a tak to pokračuje dál. Ve skutečnosti se podívejte na tato čísla u zákazníků se 7 cloudy, ti generují 300x více ARR než průměrný zákazník s jedním cloudem.

Na začátku prezentace v rámci dne investorů se spoluředitel Marc Benioff zmínil, že když prodávají celý koktejl, zákazníci jsou s nimi strategicky lépe sladěni a mají nižší úbytek. Slide z investorského dne ukazuje tuto skutečnost, že úbytek zákazníků klesá s rostoucím počtem cloudů:

Advertisement

Je třeba poznamenat, že výše uvedený slajd nezahrnuje zákazníky z řad malých podniků definovaných jako podniky, které mají méně než 200 zaměstnanců v Americe a méně než 100 zaměstnanců v ostatních regionech.

Finanční ředitel Weaver dále zdůraznil příležitost, kterou Salesforce v oblasti příjmů má, protože zákazníci se 4 a více cloudy tvoří v současné době pouze 20 % všech zákazníků. Těchto 20 % zajišťuje 85 % celkového ARR, takže z hlediska příjmů se mohou dít úžasné věci, pokud se více zákazníků přesune na další cloudy:

Zdroj: Getty Images

Finanční ředitel Weaver ukázal slajd se všemi kohortami od roku 2007 do roku 23. Zákazníci začínající v roce FY07 obvykle začínali s jedním cloudem a dnes mají v průměru téměř 6 cloudů a generují téměř 48x vyšší ARR než při svém prvním vstupu. Pokud se podíváme na kohortu FY12, generují nyní 9x více ARR než na začátku. Finanční ředitelka Weaverová zdůraznila, že se jí líbí jedna věc: zákazníci, kteří se připojili v roce 22, začínají v průměru s téměř 2,3 cloudy, což je více cloudů než zákazníci, kteří začínali v předchozích letech:

Podle finanční ředitelky Weaverové tvoří druhý pilíř společnosti Salesforce oborová řešení. Jejich 12 oborových řešení přináší tržby ve výši 3,8 miliardy dolarů, což je nárůst oproti 2,9 miliardy dolarů před rokem. Průměrné prodejní ceny („ASP“) jsou o 30 % vyšší a úbytek je u oborových prodejů o 2 % nižší:

A když mluvíme o oborových projektech, jedná se o skutečně hotová řešení šitá na míru konkrétním odvětvím. Bret Taylor [Co-CEO] rád říká, že to těmto zákazníkům pomáhá začít na třetí základně, snadná instalace, menší počet instalací, kratší doba instalace, rychlejší doba zhodnocení. Ale něco je tu i pro nás. A důvod, proč se mi to líbí, je ten, že náš prodej v odvětví generuje o 30 % vyšší ASP, o 2 % nižší úbytek ve srovnání s jádrem a 45 % zákazníků jsou nové logy Salesforce. Krásně tak vyrovnáváme příležitosti v naší instalované základně a zároveň pokračujeme ve stálém přílivu nových zákazníků do Salesforce.

Tato čísla byla uvedena na slajdu z investorského dne. Všimněte si, že procento úbytku nezahrnuje společnosti MuleSoft, Tableau a Slack:

Geografická expanze je podle finančního ředitele Weavera třetím pilířem společnosti Salesforce. Uvádí, že Hyperforce je klíčovou součástí geografické expanze, a poznamenává, že do konce roku bude k dispozici v 17 zemích. Kromě spolehlivosti, stability a shody s předpisy hovoří o dalších dvou klíčových výhodách:

Zaprvé je to rezidence dat. Díky tomu si naši zákazníci mohou vybrat, kde budou svá data ukládat. A jak víte, po celém světě existují hotspoty, kde se to stalo naprosto běžnou záležitostí, a to staví Salesforce do čela tabulky. Za druhé nám to umožňuje velmi rychlý a agilní přesun na nové trhy. Zřízení datového centra první strany mohlo trvat roky, dva roky. Nyní se můžeme rychle přesunout prostřednictvím tohoto veřejného cloudu. To poskytuje další silnou příležitost k růstu do budoucna.

Podle naší teze se Salesforce dobře blíží svému cíli 50 miliard USD ročních tržeb pro rok 26. V roce 22 dosáhli tržeb ve výši 26,5 miliardy USD a pro rok 23 plánují tržby ve výši 31 miliard USD. Jejich fiskální roky končí v lednu, takže FY26 končí v lednu 2026.Na prezentaci v rámci dne investorů v roce 2022 finanční ředitelka Amy Weaverová poznamenala, že prvním pilířem společnosti Salesforce je výhoda Customer 360, zejména přijetí více cloudů. Široké portfolio má multiplikační efekt s ročním opakovaným příjmem :Když porovnáte průměrného zákazníka s jedním cloudem se zákazníkem, který má jen 2 cloudy, ARR je 3x vyšší. Tři cloudoví zákazníci 9x tolik, 4 cloudy, 24x tolik ARR, a tak to pokračuje dál. Ve skutečnosti se podívejte na tato čísla u zákazníků se 7 cloudy, ti generují 300x více ARR než průměrný zákazník s jedním cloudem.Na začátku prezentace v rámci dne investorů se spoluředitel Marc Benioff zmínil, že když prodávají celý koktejl, zákazníci jsou s nimi strategicky lépe sladěni a mají nižší úbytek. Slide z investorského dne ukazuje tuto skutečnost, že úbytek zákazníků klesá s rostoucím počtem cloudů:Je třeba poznamenat, že výše uvedený slajd nezahrnuje zákazníky z řad malých podniků definovaných jako podniky, které mají méně než 200 zaměstnanců v Americe a méně než 100 zaměstnanců v ostatních regionech.Finanční ředitel Weaver dále zdůraznil příležitost, kterou Salesforce v oblasti příjmů má, protože zákazníci se 4 a více cloudy tvoří v současné době pouze 20 % všech zákazníků. Těchto 20 % zajišťuje 85 % celkového ARR, takže z hlediska příjmů se mohou dít úžasné věci, pokud se více zákazníků přesune na další cloudy:Finanční ředitel Weaver ukázal slajd se všemi kohortami od roku 2007 do roku 23. Zákazníci začínající v roce FY07 obvykle začínali s jedním cloudem a dnes mají v průměru téměř 6 cloudů a generují téměř 48x vyšší ARR než při svém prvním vstupu. Pokud se podíváme na kohortu FY12, generují nyní 9x více ARR než na začátku. Finanční ředitelka Weaverová zdůraznila, že se jí líbí jedna věc: zákazníci, kteří se připojili v roce 22, začínají v průměru s téměř 2,3 cloudy, což je více cloudů než zákazníci, kteří začínali v předchozích letech:Podle finanční ředitelky Weaverové tvoří druhý pilíř společnosti Salesforce oborová řešení. Jejich 12 oborových řešení přináší tržby ve výši 3,8 miliardy dolarů, což je nárůst oproti 2,9 miliardy dolarů před rokem. Průměrné prodejní ceny jsou o 30 % vyšší a úbytek je u oborových prodejů o 2 % nižší:A když mluvíme o oborových projektech, jedná se o skutečně hotová řešení šitá na míru konkrétním odvětvím. Bret Taylor [Co-CEO] rád říká, že to těmto zákazníkům pomáhá začít na třetí základně, snadná instalace, menší počet instalací, kratší doba instalace, rychlejší doba zhodnocení. Ale něco je tu i pro nás. A důvod, proč se mi to líbí, je ten, že náš prodej v odvětví generuje o 30 % vyšší ASP, o 2 % nižší úbytek ve srovnání s jádrem a 45 % zákazníků jsou nové logy Salesforce. Krásně tak vyrovnáváme příležitosti v naší instalované základně a zároveň pokračujeme ve stálém přílivu nových zákazníků do Salesforce.Tato čísla byla uvedena na slajdu z investorského dne. Všimněte si, že procento úbytku nezahrnuje společnosti MuleSoft, Tableau a Slack:Geografická expanze je podle finančního ředitele Weavera třetím pilířem společnosti Salesforce. Uvádí, že Hyperforce je klíčovou součástí geografické expanze, a poznamenává, že do konce roku bude k dispozici v 17 zemích. Kromě spolehlivosti, stability a shody s předpisy hovoří o dalších dvou klíčových výhodách:Zaprvé je to rezidence dat. Díky tomu si naši zákazníci mohou vybrat, kde budou svá data ukládat. A jak víte, po celém světě existují hotspoty, kde se to stalo naprosto běžnou záležitostí, a to staví Salesforce do čela tabulky. Za druhé nám to umožňuje velmi rychlý a agilní přesun na nové trhy. Zřízení datového centra první strany mohlo trvat roky, dva roky. Nyní se můžeme rychle přesunout prostřednictvím tohoto veřejného cloudu. To poskytuje další silnou příležitost k růstu do budoucna.
Tagy: AkcieCRMsalesforceUSA

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      18:47

      Musk by se měl držet stranou politiky, říká americký ministr financí Bessent

      18:32

      UBS odpovídá na 10 nejčastějších otázek investorů ohledně amerických trhů

      18:15

      UBS zkoumá, jak si švýcarské podniky udržují konkurenceschopnost

      16:32

      Partnerství Circle-Coinbase; Bernstein zvažuje situaci

      15:15

      Akcie Saúdské Arábie uzavřely obchodování s nárůstem; index Tadawul All Share vzrostl o 0,63

      14:47

      CHRW zaostává za S&P, vykazuje nárůst produktivity. Rozumné ocenění, potenciál růstu v budoucnu

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Technologický sektor má i ve druhé polovině roku stále co nabídnout

      6 července, 2025

      Technologické akcie byly v první polovině roku 2025 hlavním tahounem globálních akciových trhů a podle expertů zůstávají atraktivní i pro...

      Zdroj: Getty Images

      Morgan Stanley doporučuje tyto akcie s vysokým růstovým potenciálem

      6 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Boom obranných technologií: Investoři i armády mění pravidla hry

      5 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Volatilita nekončí. Ochranu nabídnou „nudné“ akcie jako Duke Energy nebo Visa

      4 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Analytici z BTIG doporučují tyto akcie pro druhou polovinu roku

      3 července, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Unsplash
      Akcie

      Datadog nahrazuje Juniper v S&P 500 – Robinhood stále čeká na svou příležitost

      3 července, 2025

      Americký technologický sektor zažil v posledních dnech výrazný pohyb, když byla společnost Datadog Inc oficiálně oznámena jako nový člen prestižního...

      Nejčtenější zprávy.

      Trump chce více kvalifikovaných řemeslníků. Ministerstvo práce mění strategii

      5 července, 2025

      Velké technologické firmy mění přístup ke klimatu a směřují k udržitelnosti

      4 července, 2025

      S&P 500 dosáhl nového rekordu díky oživení technologického sektoru

      2 července, 2025

      Evropské akcie klesají s blížícím se termínem zavedení cel

      4 července, 2025

      Donald Trump oznámil, že USA uzavřely obchodní dohodu s Vietnamem

      2 července, 2025

      Apple vstupuje do světa blockbusterů. F1 s Bradem Pittem míří k rekordům

      5 července, 2025

      Bessent říká, že cla se vrátí na úroveň z „Dne osvobození“, pokud se „něco“ nezmění

      6 července, 2025

      S&P 500 dosáhl dalšího rekordu díky dobré zprávě o zaměstnanosti

      3 července, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.