Zatímco 12 nových hodinek inspirovaných japonskými videohrami a televizními pořady ze 70. let bude představeno až na akci Watches & Wonders v Ženevě příští měsíc, Hublot nabídl náhled na 13. kousek série, 45mm hodinky Classic Fusion Takashi Murakami Black Ceramic Rainbow.
Design, který se nadále zaměřuje na Murakamiho proslulý motiv usmívající se květiny, kombinuje černé keramické pouzdro prvních Murakamiho hodinek Classic Fusion Takashi Murakami All Black a barevné duhové drahokamy druhého Murakamiho kusu Classic Fusion Takashi Murakami Sapphire Rainbow. Obě limitované edice se dostanou na trh v roce 2021.
Murakami nejprve odmítal nabídky Hublotu na spolupráci, ale návštěva centrály Hublotu v Nyonu u Ženevy na něj zapůsobila natolik, že se k projektu připojil. Nespokojil se však se základní limitovanou edicí. Jednou z jeho podmínek bylo, že budou muset společně vyrobit „super unikátní věci“. Poté, co večer před odhalením oslavil své 61. narozeniny, Murakami poznamenal, že nemůže ztrácet čas banálními projekty.

„Když se nad tím zamyslím, hodinky nejsou jen něco, co měří čas,“ řekl Murakami minulý týden na tiskové konferenci v hotelu The Standard, High Line v módní newyorské čtvrti Meatpacking. „Hodinky jsou něco jako konceptuální umění, které má představit koncept času. Není to jen zařízení k měření času, protože pokud je to jen zařízení, nepotřebujete jich mnoho.“
Podobně jako u předchozích modelů Murakami Hublots je i u tohoto nového šperku klenutý střed usměvavé květiny umístěn na vrcholu safírového krystalu a vytváří tak trojrozměrný efekt. V nejnovější iteraci je usměvavý vyvýšený střed osazen různobarevnými drahokamy. Pod sklem je každý z 12 okvětních lístků květu osazen jednobarevnými drahokamy – rubíny, safíry, ametysty, tsavority a topasy – a vytváří tak jemný gradient odstínů od jednoho k druhému s celkem 384 drahokamy.
Pro všechny modely Murakami vyvinuli inženýři společnosti Hublot důmyslný systém kuličkových ložisek, který umožňuje, aby se okvětní lístky otáčely kolem středové osy a vytvářely na zápěstí při pohybu dynamickou podívanou.
Třináct unikátních kusů, které posilují exkluzivitu a speciální výhody sběratelské komunity, bude těžko k mání a zároveň posílí propojení se světem digitálního umění prostřednictvím NFT.

V loňském roce, v rámci třetího projektu Murakami, nabídl Hublot 324 NFT těm, kteří si zakoupili první dvoje hodinky Murakami z limitované edice, a to ještě předtím, než bylo možné NFT vyměnit na decentralizované platformě pro obchodování s NFT OpenSea.
S novým uvedením na trh budou mít majitelé těchto NFT exkluzivní příležitost zakoupit 12 nových NFT, které umožňují přístup k nákupu příslušných hodinek, jejichž cena činí 50 000 CHF. Sběratelé mají od nynějška až do dubna možnost získat jeden z 12 NFT před zahájením prodeje hodinek. A od té doby až do dubna 2024 mohou sběratelé s 12 NFT volně obchodovat na platformě OpenSea, i když si fyzické hodinky ponechají.
Pokud se někomu podaří získat všech 12 NFT, bude mít možnost zakoupit 13. jedinečný kus, Classic Fusion Takashi Murakami Black Ceramic Rainbow, a získat odpovídající jedinečný NFT. Pokud se to nikomu nepodaří, hodinky budou vydraženy společností Hublot za účelem získání finančních prostředků na charitativní účely.
Pro Murakamiho bylo klíčem k dlouhé kariéře pochopení toho, co sběratele zajímá.
„Při sbírání se v mozku uvolňuje spousta chemických látek, jako je dopamin, které každého velmi vzrušují,“ říká. „Takže vždycky přemýšlím o tom, jaký zážitek bych mohl vytvořit, který by u sběratelů vyvolal takové uvolnění chemických látek.“
Hublot je švýcarský výrobce luxusních hodinek, který byl založen v roce 1980 Carlem Croccem. Společnost sídlí ve švýcarském Nyonu a vyrábí řadu špičkových hodinek, včetně populárních kolekcí Big Bang, Classic Fusion a Spirit of Big Bang.

Oblibu značky Hublot lze přičíst několika faktorům. Za prvé, hodinky této společnosti jsou známé svým výrazným a inovativním designem, který často zahrnuje neobvyklé materiály, jako jsou uhlíková vlákna, keramika a pryž. Tyto materiály dodávají hodinkám Hublot nejen jedinečný vzhled, ale také trvanlivost a odolnost proti opotřebení.
Za druhé, Hublot má dobrou pověst díky kvalitě a přesnosti. Společnost je známá používáním vysoce kvalitních komponentů a nejmodernějších výrobních postupů, díky nimž vytváří spolehlivé, přesné a dlouhotrvající hodinky.
Společnost Hublot si vytvořila silnou image značky, která je spojována s luxusem, exkluzivitou a inovacemi. Společnost spolupracuje s řadou významných partnerů, jako jsou Ferrari, UEFA a Usain Bolt, a vytváří limitované edice hodinek, které jsou mezi sběrateli a nadšenci velmi žádané.
Kombinace jedinečného designu, kvalitního řemeslného zpracování a silné identity značky Hublot přispěla k tomu, že se stala jednou z nejoblíbenějších a nejuznávanějších luxusních hodinářských značek na světě.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky