Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Eric Ries — Metoda Lean Startup

Kniha Lean Startup (2011) pomáhá začínajícím podnikům a technologickým společnostem rozvíjet udržitelné obchodní modely.

Jan Golda Autor: Jan Golda
27 srpna, 2023
8 min. čtení
Zdroj: BurzovníSvět.cz

Zdroj: BurzovníSvět.cz

8 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Obhajuje neustálé rychlé vytváření prototypů a zaměření na údaje o zpětné vazbě od zákazníků.

Metoda vychází z konceptů štíhlé výroby a agilního vývoje a její účinnost je podložena případovými studiemi z posledních několika desetiletí.

O autorovi
Eric Ries je úspěšný podnikatel. Je spoluzakladatelem sociální sítě IMVU, která využívá 3D avatary. Dnes je vyhledávaným konzultantem a řečníkem.

Začínající podniky je třeba řídit jinak než zavedené společnosti
V prvních kapitolách zjistíte, co je hlavním cílem, který by měl začínající podnik sledovat.

Tradiční řízení se skládá ze dvou složek: vypracování plánů a dohled nad lidmi, kteří je realizují

Manažer vytvoří plán, stanoví milníky a deleguje úkoly na své zaměstnance a vede je tak, aby zajistil, že své milníky splní včas.

Advertisement

Tato strategie řízení funguje v zavedených společnostech, které existují dostatečně dlouho na to, aby věděly, co fungovalo v minulosti, a co by tedy mohlo fungovat v budoucnosti.

Začínající podniky jsou však jiné: nemohou předvídat svou budoucnost, protože nemají žádnou minulost, nevědí, co chtějí jejich zákazníci, a neví, které přístupy jsou nejlepší pro nalezení zákazníků nebo vytvoření udržitelného podnikání. Aby zjistili, co by mohlo fungovat, musí zůstat flexibilní. Přijmout pevné plány s pevně stanovenými milníky nebo se spoléhat na dlouhodobé předpovědi trhu by znamenalo klamat sebe sama.

Zdroj: Getty Images

Přesto mnoho zakladatelů používá nástroje podnikového řízení, jako jsou plány s milníky a dlouhodobé předpovědi trhu. Chovají se, jako by připravovali vesmírnou raketu ke startu, roky se s ní piplali a vypustili ji, až když ji považují za dokonalou. Ve skutečnosti se řízení start-upu podobá spíše jízdě džípem po nestabilním a proměnlivém terénu, kdy zakladatelé musí neustále měnit směr a rychle reagovat na nečekané překážky a slepé uličky.

Ani začínající podnikatelé by však neměli zcela rezignovat na plánování a přijmout chaotické myšlení typu „prostě to udělej“. Chaotickou jízdou se nikam nedostanete, za volantem musí sedět někdo, kdo bude dělat inteligentní rozhodnutí, kudy se vydat.

Vedení začínajícího podniku by se mělo snažit udržet si přehled o situaci a udržovat firmu v kurzu směrem k celkovému cíli. Proto musí najít správné metriky, které jim umožní měřit, zda jejich cesta vede správným směrem.

Účelem začínajícího podniku je najít udržitelný obchodní model
Hlavním cílem každého začínajícího podniku je najít takový obchodní model, který bude ziskový a udržitelný.

Bez udržitelného obchodního modelu nepomohou ani ty nejsložitější a nejpodrobnější milníkové plány, nejefektivnější realizace těchto plánů nebo dokonce i bezvýhradná a oddaná pozornost tisku.

Pokud chcete, aby vaše společnost nebyla jen dočasným projektem pro domácí mazlíčky, který dříve či později zanikne a zanikne, musíte najít způsob, jak získávat zákazníky a vydělávat na tom, že jim budete sloužit. Řekněme, že chcete vybudovat firmu na návodech na pletení kiltů online. Zeptejte se sami sebe: Chce někdo tyto návody? Dá se na nich nějak vydělat? Pokud je odpověď v obou případech záporná, najděte něco jiného, co lidé chtějí a za co budou ochotni zaplatit.

Zdroj: Getty Images

Jediným cílem vašeho začínajícího podniku je tedy najít udržitelný obchodní model, který funguje dnes a může fungovat i v budoucnu. V praxi to znamená zjistit, jaké produkty vaši potenciální zákazníci chtějí a jak jejich touhy proměnit v konstantní příjmy.

Hlavním úkolem vedení každého začínajícího podniku by mělo být zaměřit celou společnost, včetně všeho, co se každodenně dělá, na dosažení tohoto jediného hlavního cíle. Čím rychleji začínající podnik najde cestu k udržitelnému obchodnímu modelu, tím pravděpodobněji uspěje.

Najděte svůj udržitelný obchodní model prostřednictvím ověřeného učení
Aby začínající firmy našly udržitelný obchodní model, musí zjistit, co jejich zákazníci chtějí a jak na tom vydělat. Musí najít správný produkt pro správné lidi a pochopit, jak jim ho prodat.

To neznamená přijít se skvělým plánem hned od začátku. Spíše to vyžaduje proces neustálého učení: v ideálním případě validovaného učení, což znamená učení pomocí vědeckého přístupu.

Chcete-li zahájit proces validního učení, musíte přijít s hypotézami o tom, zda a jak budou určité produkty na daném trhu úspěšné. Například: „Američtí zákazníci budou ochotni nakupovat boty online“.

Takové základní hypotézy je třeba ověřit, a teprve pokud se potvrdí rozhovorem se zákazníky, může začínající podnik vědět, že je na správné cestě k nalezení udržitelného obchodního modelu.

Nepoužívejte však dotazníky nebo fiktivní zákazníky, ale mluvte se skutečnými zákazníky v reálném prostředí. Nejspolehlivějším způsobem, jak zjistit, zda si lidé váš produkt koupí, je nabídnout jim ho a zjistit, jak na něj reagují.

Vezměte si příklad úspěchu společnosti Zappos: začala s jednoduchou hypotézou, že lidé budou ochotni kupovat boty online. Aby tuto myšlenku otestovala, pořídila společnost fotografie bot v obchodech s obuví a vystavila je ve falešném internetovém obchodě. Když si lidé skutečně zkusili koupit boty online, společnost Zappos zjistila, že jejich hypotéza platí.

Zdroj: Getty Images

Tímto přístupem byl položen základ jednoho z nejúspěšnějších obchodních modelů posledního desetiletí.

Předpoklady skoku víry: otestujte své hypotézy o hodnotě a růstu
Součástí vývoje produktu je skok víry: zakladatel věří v budoucí úspěch produktu, který chce vytvořit, i když pro to zatím nemá žádné důkazy.

Aby rychle překlenul propast mezi vírou a vědomím, měl by každý zakladatel formulovat a testovat dva základní předpoklady:

Hypotéza hodnoty předpokládá, že produkt bude svým zákazníkům přinášet hodnotu, tj. že jej najdou a přijmou první uživatelé.

Hypotéza růstu tvrdí, že produkt osloví nejen malou skupinu prvních osvojitelů, ale později si najde i větší trh.

Oba předpoklady je třeba co nejdříve otestovat. Pouze pokud se je podaří potvrdit, vyplatí se investovat čas a úsilí do vývoje produktu.

Podívejte se na Facebook: podařilo se jim potvrdit jak hypotézu o hodnotě, tak hypotézu o růstu ve velmi rané fázi, kdy měla sociální síť jen několik uživatelů.

Zdroj: Getty Images

Především registrovaní uživatelé byli v síti velmi aktivní. Více než polovina z nich se přihlásila alespoň jednou denně – působivý důkaz hypotézy o hodnotě.

Zadruhé, Facebook měl senzační míru aktivace uživatelů, což znamená, že velmi rychle pronikl na trh. Na vysokých školách, kde byl Facebook zaveden, se do jednoho měsíce zaregistrovaly tři čtvrtiny všech studentů – aniž by společnost vynaložila jediný haléř na marketing. Tím se potvrdila i hypotéza o růstu.

Díky těmto působivým údajům investoři pevně věřili v budoucí úspěch této nové sociální sítě, což je vedlo k investování milionů již ve velmi rané fázi.

Závěrečné shrnutí
Hlavní poselství této knihy je:

Začínající podniky by měly používat poloveřejný přístup k testování svých základních předpokladů a poté na základě ověřených hypotéz vybudovat udržitelný obchodní model. Měly by rychle vyvíjet prototypy produktů a poté je průběžně zdokonalovat sběrem zpětné vazby od zákazníků a procházet smyčkami build-measure-learn.

Zdroj: Getty Images

Otázky, na které tato kniha odpověděla:

Který hlavní cíl by měl začínající podnik sledovat a jak?

Start-upy je třeba řídit jinak než zavedené společnosti.
Cílem start-upu je najít udržitelný obchodní model.
Najděte svůj udržitelný obchodní model prostřednictvím ověřeného učení.

Jak mohou začínající podniky najít správný produkt a obchodní model?

Předpoklady skoku víry: otestujte své hypotézy o hodnotě a růstu.
Vyvíjejte minimální životaschopný produkt a otestujte svůj nápad na trhu.
Budujte, měřte, učte se – co nejrychleji a co nejčastěji.

Jak mohou začínající firmy najít svůj motor růstu a jak mohou analyzovat správné metriky?

Každý start-up by se měl zpočátku zaměřit na jeden motor růstu.
Pomyslné metriky jsou často lichotivé, ale zavádějící – nepomohou vám najít udržitelný obchodní model.
Každý start-up si musí definovat své klíčové metriky a správně je analyzovat.

Obhajuje neustálé rychlé vytváření prototypů a zaměření na údaje o zpětné vazbě od zákazníků.Metoda vychází z konceptů štíhlé výroby a agilního vývoje a její účinnost je podložena případovými studiemi z posledních několika desetiletí.O autoroviEric Ries je úspěšný podnikatel. Je spoluzakladatelem sociální sítě IMVU, která využívá 3D avatary. Dnes je vyhledávaným konzultantem a řečníkem.Začínající podniky je třeba řídit jinak než zavedené společnostiV prvních kapitolách zjistíte, co je hlavním cílem, který by měl začínající podnik sledovat.Tradiční řízení se skládá ze dvou složek: vypracování plánů a dohled nad lidmi, kteří je realizujíManažer vytvoří plán, stanoví milníky a deleguje úkoly na své zaměstnance a vede je tak, aby zajistil, že své milníky splní včas.Tato strategie řízení funguje v zavedených společnostech, které existují dostatečně dlouho na to, aby věděly, co fungovalo v minulosti, a co by tedy mohlo fungovat v budoucnosti.Začínající podniky jsou však jiné: nemohou předvídat svou budoucnost, protože nemají žádnou minulost, nevědí, co chtějí jejich zákazníci, a neví, které přístupy jsou nejlepší pro nalezení zákazníků nebo vytvoření udržitelného podnikání. Aby zjistili, co by mohlo fungovat, musí zůstat flexibilní. Přijmout pevné plány s pevně stanovenými milníky nebo se spoléhat na dlouhodobé předpovědi trhu by znamenalo klamat sebe sama.Přesto mnoho zakladatelů používá nástroje podnikového řízení, jako jsou plány s milníky a dlouhodobé předpovědi trhu. Chovají se, jako by připravovali vesmírnou raketu ke startu, roky se s ní piplali a vypustili ji, až když ji považují za dokonalou. Ve skutečnosti se řízení start-upu podobá spíše jízdě džípem po nestabilním a proměnlivém terénu, kdy zakladatelé musí neustále měnit směr a rychle reagovat na nečekané překážky a slepé uličky.Ani začínající podnikatelé by však neměli zcela rezignovat na plánování a přijmout chaotické myšlení typu „prostě to udělej“. Chaotickou jízdou se nikam nedostanete, za volantem musí sedět někdo, kdo bude dělat inteligentní rozhodnutí, kudy se vydat.Vedení začínajícího podniku by se mělo snažit udržet si přehled o situaci a udržovat firmu v kurzu směrem k celkovému cíli. Proto musí najít správné metriky, které jim umožní měřit, zda jejich cesta vede správným směrem.Účelem začínajícího podniku je najít udržitelný obchodní modelHlavním cílem každého začínajícího podniku je najít takový obchodní model, který bude ziskový a udržitelný.Bez udržitelného obchodního modelu nepomohou ani ty nejsložitější a nejpodrobnější milníkové plány, nejefektivnější realizace těchto plánů nebo dokonce i bezvýhradná a oddaná pozornost tisku.Pokud chcete, aby vaše společnost nebyla jen dočasným projektem pro domácí mazlíčky, který dříve či později zanikne a zanikne, musíte najít způsob, jak získávat zákazníky a vydělávat na tom, že jim budete sloužit. Řekněme, že chcete vybudovat firmu na návodech na pletení kiltů online. Zeptejte se sami sebe: Chce někdo tyto návody? Dá se na nich nějak vydělat? Pokud je odpověď v obou případech záporná, najděte něco jiného, co lidé chtějí a za co budou ochotni zaplatit.Jediným cílem vašeho začínajícího podniku je tedy najít udržitelný obchodní model, který funguje dnes a může fungovat i v budoucnu. V praxi to znamená zjistit, jaké produkty vaši potenciální zákazníci chtějí a jak jejich touhy proměnit v konstantní příjmy.Hlavním úkolem vedení každého začínajícího podniku by mělo být zaměřit celou společnost, včetně všeho, co se každodenně dělá, na dosažení tohoto jediného hlavního cíle. Čím rychleji začínající podnik najde cestu k udržitelnému obchodnímu modelu, tím pravděpodobněji uspěje.Najděte svůj udržitelný obchodní model prostřednictvím ověřeného učeníAby začínající firmy našly udržitelný obchodní model, musí zjistit, co jejich zákazníci chtějí a jak na tom vydělat. Musí najít správný produkt pro správné lidi a pochopit, jak jim ho prodat.To neznamená přijít se skvělým plánem hned od začátku. Spíše to vyžaduje proces neustálého učení: v ideálním případě validovaného učení, což znamená učení pomocí vědeckého přístupu.Chcete-li zahájit proces validního učení, musíte přijít s hypotézami o tom, zda a jak budou určité produkty na daném trhu úspěšné. Například: „Američtí zákazníci budou ochotni nakupovat boty online“.Takové základní hypotézy je třeba ověřit, a teprve pokud se potvrdí rozhovorem se zákazníky, může začínající podnik vědět, že je na správné cestě k nalezení udržitelného obchodního modelu.Nepoužívejte však dotazníky nebo fiktivní zákazníky, ale mluvte se skutečnými zákazníky v reálném prostředí. Nejspolehlivějším způsobem, jak zjistit, zda si lidé váš produkt koupí, je nabídnout jim ho a zjistit, jak na něj reagují.Vezměte si příklad úspěchu společnosti Zappos: začala s jednoduchou hypotézou, že lidé budou ochotni kupovat boty online. Aby tuto myšlenku otestovala, pořídila společnost fotografie bot v obchodech s obuví a vystavila je ve falešném internetovém obchodě. Když si lidé skutečně zkusili koupit boty online, společnost Zappos zjistila, že jejich hypotéza platí.Tímto přístupem byl položen základ jednoho z nejúspěšnějších obchodních modelů posledního desetiletí.Předpoklady skoku víry: otestujte své hypotézy o hodnotě a růstuSoučástí vývoje produktu je skok víry: zakladatel věří v budoucí úspěch produktu, který chce vytvořit, i když pro to zatím nemá žádné důkazy.Aby rychle překlenul propast mezi vírou a vědomím, měl by každý zakladatel formulovat a testovat dva základní předpoklady:Hypotéza hodnoty předpokládá, že produkt bude svým zákazníkům přinášet hodnotu, tj. že jej najdou a přijmou první uživatelé.Hypotéza růstu tvrdí, že produkt osloví nejen malou skupinu prvních osvojitelů, ale později si najde i větší trh.Oba předpoklady je třeba co nejdříve otestovat. Pouze pokud se je podaří potvrdit, vyplatí se investovat čas a úsilí do vývoje produktu.Podívejte se na Facebook: podařilo se jim potvrdit jak hypotézu o hodnotě, tak hypotézu o růstu ve velmi rané fázi, kdy měla sociální síť jen několik uživatelů.Především registrovaní uživatelé byli v síti velmi aktivní. Více než polovina z nich se přihlásila alespoň jednou denně – působivý důkaz hypotézy o hodnotě.Zadruhé, Facebook měl senzační míru aktivace uživatelů, což znamená, že velmi rychle pronikl na trh. Na vysokých školách, kde byl Facebook zaveden, se do jednoho měsíce zaregistrovaly tři čtvrtiny všech studentů – aniž by společnost vynaložila jediný haléř na marketing. Tím se potvrdila i hypotéza o růstu.Díky těmto působivým údajům investoři pevně věřili v budoucí úspěch této nové sociální sítě, což je vedlo k investování milionů již ve velmi rané fázi.Závěrečné shrnutíHlavní poselství této knihy je:Začínající podniky by měly používat poloveřejný přístup k testování svých základních předpokladů a poté na základě ověřených hypotéz vybudovat udržitelný obchodní model. Měly by rychle vyvíjet prototypy produktů a poté je průběžně zdokonalovat sběrem zpětné vazby od zákazníků a procházet smyčkami build-measure-learn.Otázky, na které tato kniha odpověděla:Který hlavní cíl by měl začínající podnik sledovat a jak?Start-upy je třeba řídit jinak než zavedené společnosti.Cílem start-upu je najít udržitelný obchodní model.Najděte svůj udržitelný obchodní model prostřednictvím ověřeného učení.Jak mohou začínající podniky najít správný produkt a obchodní model?Předpoklady skoku víry: otestujte své hypotézy o hodnotě a růstu.Vyvíjejte minimální životaschopný produkt a otestujte svůj nápad na trhu.Budujte, měřte, učte se – co nejrychleji a co nejčastěji.Jak mohou začínající firmy najít svůj motor růstu a jak mohou analyzovat správné metriky?Každý start-up by se měl zpočátku zaměřit na jeden motor růstu.Pomyslné metriky jsou často lichotivé, ale zavádějící – nepomohou vám najít udržitelný obchodní model.Každý start-up si musí definovat své klíčové metriky a správně je analyzovat.
Tagy: budováníEric RiesknihaLean Startup (2011)obchodní modelpodnikánístartupUSA

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      21:55

      Zisk společnosti Mission Produce překonal očekávání o 0,04 USD, tržby překonaly odhady

      21:47

      Rubrik roste v předobchodním obchodování poté, co překonal odhady za první čtvrtletí a zvýšil výhled na celý rok

      21:32

      Zisk společnosti ABM Industries zaostal o 0,01 USD, tržby překonaly odhady

      21:15

      Samsara klesá navzdory překonání očekávaných zisků, investoři se obávají zpomalení růstu

      21:00

      Akcie společnosti Sectra vzrostly o 9 % díky silným objednávkám a cash flow ve zprávě za fiskální rok

      20:55

      Trump říká, že Musk čelí „velmi vážným důsledkům“, pokud bude financovat demokraty

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Je Vici Properties tím nejlepším REITem na současném trhu?

      6 června, 2025

      Investice do nemovitostí zůstávají jedním z nejoblíbenějších způsobů, jak budovat pasivní příjem, a realitní investiční fondy (REIT) nabízejí ideální vstupní...

      Zdroj: Getty Images

      Bank of America doporučuje akcie malých firem s vysokými dividendami

      6 června, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      IPO společnosti Circle: Akcie vzrostly téměř o 170 % v první den obchodování

      6 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Dollar Tree si získává důvěru investorů – JPMorgan očekává růst až o 25 %

      6 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Roblox podle BofA míří k dalším ziskům díky metaversu a strategické výhodě

      5 června, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: BurzovníSvět.cz
      IPO

      Startup v digitálním bankovnictví Chime cílí při IPO na 11,2 miliardy dolarů

      5 června, 2025

      Společnost Chime Financial, působící v oblasti digitálního bankovnictví, ohlásila svůj záměr vstoupit na burzu prostřednictvím primární veřejné nabídky akcií (IPO)....

      Nejčtenější zprávy.

      Americké akcie prudce rostou; trh práce by mohl ovlivnit rozhodování Fedu

      6 června, 2025

      MongoDB posiluje důvěru investorů. Výsledky překonaly očekávání

      5 června, 2025

      Kde budou akcie Uber Technologies za 5 let? Je načase investovat?

      3 června, 2025

      S&P 500 táhne dolů propad Tesly uprostřed sporu Trumpa a Muska

      5 června, 2025

      Elon Musk označil daňový zákon Donalda Trumpa za „odpornou ohavnost“

      3 června, 2025

      S&P 500 skokově roste díky nadějím na urovnání obchodního sporu mezi USA a Čínou

      6 června, 2025

      Lululemon čelí propadu akcií a nejisté budoucnosti navzdory rostoucím tržbám

      7 června, 2025

      Index S&P 500 uzavřel beze změny, údaje z trhu práce vyvolaly obavy o ekonomiku

      4 června, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Chime Financial, Inc.

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 25 miliard dolarů

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.