Modernizovaný program odměn tohoto řetězce pizzerií by mohl být dobrou zprávou pro jeho akcie, tvrdí BTIG
(DPZ) další důvod k optimismu ohledně jejích akcií.
Analytik Peter Saleh zopakoval své nákupní hodnocení a výzvu k výběru nejlepších akcií pro tento řetězec pizzerií. Jeho cílová cena 465 USD naznačuje, že by akcie mohly vzrůst o 18,1 % oproti hodnotě, na které v úterý uzavřely.
„Jak se očekávalo, společnost Domino’s dnes ráno oznámila změny ve svém věrnostním programu v souvislosti se začátkem podzimní sezóny a 4Q23,“ uvedl v úterní zprávě klientům. „Považujeme to za jeden z několika prodejních katalyzátorů, které by měly obnovit předchozí dynamiku společnosti.“
Aktualizovaný věrnostní program Domino’s zahrnuje nové úrovně a odměny, které by podle Saleha měly oslovit více zákazníků, protože mají rychlejší čerpání a více možností. V rámci nového programu získají zákazníci 10 bodů za každou objednávku v hodnotě alespoň 5 dolarů, zatímco dříve museli utratit minimálně 10 dolarů.
Zároveň uvedl, že hodnota za utracený dolar se zdá být nižší než u minulé verze. To by mohlo mírně pomoci maržím prodejny, i když podle něj záleží hlavně na tom, jak se zákazníci rozhodnou své body uplatnit.
V novém systému jsou tři úrovně odměn s devíti různými možnostmi, zatímco dříve byla k dispozici pouze jedna odměna.
Aktualizace by měla navázat na další zlepšení v podnikání, jako jsou inovace jídelníčku a nadcházející spuštění spolupráce s Uber Eats, uvedl Saleh. (BTIG má pro Uber také rating „koupit“.)
Zdroj: Getty Images
V širším měřítku je podle něj Domino’s v kategorii pizzy sekulárním hráčem na trhu, k čemuž mu pomáhají konkurenční výhody v oblasti digitálních objednávek, marketingu a hodnoty. Tyto výhody podle něj vedly v posledních letech k významnému zlepšení tržeb, podílu na trhu a jednotkové ekonomiky.
Nedávná práce na tvorbě cen by měla napomoci rozšíření marží a zlepšit schopnost společnosti získávat řidiče, uvedl Saleh.
Přesto poznamenal, že býčí tezi částečně napomáhá i mírnější inflace komodit, tvorba cen jídelních lístků a přirozené zlepšení na trhu práce. A výkonnost může být ovlivněna tím, jak se bude dařit konkurenci nebo pokud návrat mezinárodního rozvoje bude trvat déle, než se očekávalo, uvedl.
Podle UBS kupujte tyto dvě málo výkonné akcie automobilek
Dvě velké automobilky upoutaly pozornost banky UBS, protože pokrytí tohoto sektoru převzal nový analytik.
Analytik Joseph Spak začíná pokrývat společnosti Ford Motor Company (F) a General Motors (GM) s nákupním hodnocením. Předtím, než se stal analytikem pokrývajícím toto odvětví, měla UBS u Fordu prodejní hodnocení a u GM neutrální hodnocení. Obě akcie v letošním roce nedosahují výkonnosti indexu S&P 500.
Zdroj: Getty Images
Jeho cílová cena 15 USD pro Ford znamená nárůst o 20,5 % oproti úternímu závěru. Ford, který ve středu před zvoněním vzrostl o 1,6 %, od začátku roku zaostal za trhem o 7,1 %. Index S&P 500 za stejné období vzrostl o 16,2 %.
Spak uvedl, že profi byznys Fordu, tedy jeho komerční segment, by měl vykázat větší odolnost, než se očekávalo. To může zmírnit negativní dopady problémů v modrých a elektrických modelech automobilů, dodal.
Software pro by podle něj měl zajistit dlouhodobý růst, přičemž upgrady jsou považovány za snadněji žádané, protože jsou vázány na návratnost investic. Spak poznamenal, že společnost má prostřednictvím upgradů a zvýšení cen příležitost získat přibližně 20 miliard dolarů.
Na druhou stranu, akcie GM mají „obavy, které jsou podle našeho názoru oceněné a přehnané“, řekl.
Zdroj: Reuters
Přestože ve středečním předobchodním období přidaly akcie GM 1,1 %, od začátku roku klesly o 0,5 %. Spakova cílová cena pro akcie ve výši 44 USD signalizuje růst o 31,5 %.
Severoamerická část podniku by měla být schopna udržet marže mezi 8 a 10 %, protože se již počítá s cenovými riziky, uvedl Spak. Analytik dodal, že GM udělala více než mnozí konkurenti pro zlepšení svého dodavatelského řetězce baterií a surovin, což by podle něj „mělo v budoucnu přinést dividendy“.
Obě akcie se obchodují za 2,5násobek své hodnoty podniku k EBITDA v roce 2025, což je podle Spaka na spodní hranici jejich obchodního rozpětí vzhledem k průmyslovému cyklu a rizikům spojeným s elektromobily.
Modernizovaný program odměn tohoto řetězce pizzerií by mohl být dobrou zprávou pro jeho akcie, tvrdí BTIG další důvod k optimismu ohledně jejích akcií.Analytik Peter Saleh zopakoval své nákupní hodnocení a výzvu k výběru nejlepších akcií pro tento řetězec pizzerií. Jeho cílová cena 465 USD naznačuje, že by akcie mohly vzrůst o 18,1 % oproti hodnotě, na které v úterý uzavřely.„Jak se očekávalo, společnost Domino’s dnes ráno oznámila změny ve svém věrnostním programu v souvislosti se začátkem podzimní sezóny a 4Q23,“ uvedl v úterní zprávě klientům. „Považujeme to za jeden z několika prodejních katalyzátorů, které by měly obnovit předchozí dynamiku společnosti.“Aktualizovaný věrnostní program Domino’s zahrnuje nové úrovně a odměny, které by podle Saleha měly oslovit více zákazníků, protože mají rychlejší čerpání a více možností. V rámci nového programu získají zákazníci 10 bodů za každou objednávku v hodnotě alespoň 5 dolarů, zatímco dříve museli utratit minimálně 10 dolarů.Zároveň uvedl, že hodnota za utracený dolar se zdá být nižší než u minulé verze. To by mohlo mírně pomoci maržím prodejny, i když podle něj záleží hlavně na tom, jak se zákazníci rozhodnou své body uplatnit.V novém systému jsou tři úrovně odměn s devíti různými možnostmi, zatímco dříve byla k dispozici pouze jedna odměna.Aktualizace by měla navázat na další zlepšení v podnikání, jako jsou inovace jídelníčku a nadcházející spuštění spolupráce s Uber Eats, uvedl Saleh. V širším měřítku je podle něj Domino’s v kategorii pizzy sekulárním hráčem na trhu, k čemuž mu pomáhají konkurenční výhody v oblasti digitálních objednávek, marketingu a hodnoty. Tyto výhody podle něj vedly v posledních letech k významnému zlepšení tržeb, podílu na trhu a jednotkové ekonomiky.Nedávná práce na tvorbě cen by měla napomoci rozšíření marží a zlepšit schopnost společnosti získávat řidiče, uvedl Saleh.Přesto poznamenal, že býčí tezi částečně napomáhá i mírnější inflace komodit, tvorba cen jídelních lístků a přirozené zlepšení na trhu práce. A výkonnost může být ovlivněna tím, jak se bude dařit konkurenci nebo pokud návrat mezinárodního rozvoje bude trvat déle, než se očekávalo, uvedl.Podle UBS kupujte tyto dvě málo výkonné akcie automobilekDvě velké automobilky upoutaly pozornost banky UBS, protože pokrytí tohoto sektoru převzal nový analytik.Analytik Joseph Spak začíná pokrývat společnosti Ford Motor Company a General Motors s nákupním hodnocením. Předtím, než se stal analytikem pokrývajícím toto odvětví, měla UBS u Fordu prodejní hodnocení a u GM neutrální hodnocení. Obě akcie v letošním roce nedosahují výkonnosti indexu S&P 500.Jeho cílová cena 15 USD pro Ford znamená nárůst o 20,5 % oproti úternímu závěru. Ford, který ve středu před zvoněním vzrostl o 1,6 %, od začátku roku zaostal za trhem o 7,1 %. Index S&P 500 za stejné období vzrostl o 16,2 %.Spak uvedl, že profi byznys Fordu, tedy jeho komerční segment, by měl vykázat větší odolnost, než se očekávalo. To může zmírnit negativní dopady problémů v modrých a elektrických modelech automobilů, dodal.Software pro by podle něj měl zajistit dlouhodobý růst, přičemž upgrady jsou považovány za snadněji žádané, protože jsou vázány na návratnost investic. Spak poznamenal, že společnost má prostřednictvím upgradů a zvýšení cen příležitost získat přibližně 20 miliard dolarů.Na druhou stranu, akcie GM mají „obavy, které jsou podle našeho názoru oceněné a přehnané“, řekl.Přestože ve středečním předobchodním období přidaly akcie GM 1,1 %, od začátku roku klesly o 0,5 %. Spakova cílová cena pro akcie ve výši 44 USD signalizuje růst o 31,5 %.Severoamerická část podniku by měla být schopna udržet marže mezi 8 a 10 %, protože se již počítá s cenovými riziky, uvedl Spak. Analytik dodal, že GM udělala více než mnozí konkurenti pro zlepšení svého dodavatelského řetězce baterií a surovin, což by podle něj „mělo v budoucnu přinést dividendy“.Obě akcie se obchodují za 2,5násobek své hodnoty podniku k EBITDA v roce 2025, což je podle Spaka na spodní hranici jejich obchodního rozpětí vzhledem k průmyslovému cyklu a rizikům spojeným s elektromobily.