Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Důvěra, jasnost, konzistence a kreativita tvoří základ úspěšné marketingové strategie

V tomto digitálním věku vládne videoobsah, který se může pochlubit širokým zásahem publika, jenž za poslední rok dosáhl mezi uživateli internetu přibližně 92 %.

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
31 října, 2023
4 min. čtení
Zdroj: Unsplash

Zdroj: Unsplash

4 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

S téměř dvacetiletou praxí v oblasti video a televizní produkce, psaním scénářů televizních zpráv a vedením týmů digitálního videa pro pozoruhodné mediální společnosti, jako jsou Netflix a Fox, a také produkcí značkového obsahu, je nepopiratelné, že video se stává nástrojem prvořadého významu. Nemusíte však být globální korporací nebo velkou mediální organizací, abyste mohli vytvářet obsah, který se promění v nové klienty.

Data ukazují, že sílu videa není radno podceňovat. Neuvěřitelných 93 % firem tvrdí, že získalo nového klienta díky použití videa na sociálních sítích, 78 % marketingových odborníků potvrdilo, že videa přímo pomohla zvýšit jejich prodeje, a 51 % lidí s větší pravděpodobností sdílí video než jakoukoli jinou formu obsahu. Proto bez ohledu na to, zda jste zakladatel, konzultant, podnikatel založený na produktech nebo jakákoli jiná forma osoby samostatně výdělečně činné poskytující služby, je video nejsilnějším a nejúčinnějším dostupným nástrojem, jak přimět lidi, aby se o vaší značce dozvěděli, získali k ní sympatie a důvěru.

Zdroj: Youtube

Klíčové je přitom pochopení čtyř pojmů při tvorbě videí na sociálních sítích. Jsou to důvěra, jasnost, konzistence a kreativita. Pojďme se do každé z těchto čtyř kategorií ponořit hlouběji.

Zaprvé, sebedůvěra. Nejčastějším omezením, které lze mezi jednotlivci pozorovat, je jejich sebevědomí, když stojí před kamerou kvůli strachu z odsouzení. To může lidem bránit v tom, aby se trefili do nahrávání. Klíčem je přejít z “režimu supermodelky” – kdy je kladen důraz na vzhled a projev, což vede k vysoké sebekritice – do “režimu učitele” – kdy je kladen důraz na předání smysluplného sdělení. V tomto okamžiku ustupují do pozadí drobné sebestředné detaily. Techniky, jako je hluboké dýchání, poslech motivující hudby a udržování autentického úsměvu, jsou užitečné pro posílení přítomnosti a sebedůvěry na kameře.

Za druhé, jasnost. Bez ohledu na množství informací, které máte v ruce, musí být cílem každého videa předání jasného a stručného sdělení. Pokud chcete vyjádřit více než jeden bod, vytvořte více videí, přičemž každé z nich se zaměřuje na jediné působivé sdělení. Máte problémy se stručností? Použijte “pravidlo 30 %”: zkraťte scénář nebo odrážky o 30 % a ponechte pouze relevantní a kritické informace.

iphone, ios, home screen, close up, pixels, retina, smartphone, icon, instagram
Zdroj: Unsplash

Za třetí, konzistence. Chcete-li dosáhnout konzistentního obsahu, aniž byste způsobili vyhoření, vytvořte efektivní systémy a procesy jako pro jakékoli jiné obchodní oddělení. Tato infrastruktura zajistí konzistentní produkci a vydávání videí v průběhu času a zabrání tomu, abyste se v prostředí sociálních médií stali zázrakem jednoho hitu.

Advertisement

A konečně kreativita. To je základní podstata přesvědčivého videoobsahu na sociálních sítích. Nevyžaduje uměleckou genialitu. Místo toho vyžaduje novinářské myšlení, kdy je středem pozornosti tvorba obsahu, který bude rezonovat s vaším publikem. Toho lze dosáhnout formulováním přesvědčivých titulků, které vzbuzují zvědavost, vzdělávají nebo řeší klíčové problémy vašich potenciálních klientů.

Chcete využít této příležitosti?

Pamatujte, že cílem není vytvářet filmy v hollywoodském stylu, ale produkovat obsah, který se hluboce spojí s vašimi ideálními klienty. Pevné ukotvení vašich videí na těchto čtyřech pojmech – důvěra, jasnost, konzistence a kreativita – může vést k vytvoření videí pro sociální média, která upoutají pozornost a podpoří růst příjmů.

Zdroj: Getty Images

Video totiž nabízí nespočet způsobů, jak vyzdvihnout vaši značku a zaujmout vaše publikum. Pokud jste video do své marketingové strategie ještě nezařadili, je nyní vhodná doba s tím začít. Se správným přístupem a správnou implementací může videomarketing nastartovat výrazný pokrok v růstu vaší značky a podnikání.

S téměř dvacetiletou praxí v oblasti video a televizní produkce, psaním scénářů televizních zpráv a vedením týmů digitálního videa pro pozoruhodné mediální společnosti, jako jsou Netflix a Fox, a také produkcí značkového obsahu, je nepopiratelné, že video se stává nástrojem prvořadého významu. Nemusíte však být globální korporací nebo velkou mediální organizací, abyste mohli vytvářet obsah, který se promění v nové klienty.Data ukazují, že sílu videa není radno podceňovat. Neuvěřitelných 93 % firem tvrdí, že získalo nového klienta díky použití videa na sociálních sítích, 78 % marketingových odborníků potvrdilo, že videa přímo pomohla zvýšit jejich prodeje, a 51 % lidí s větší pravděpodobností sdílí video než jakoukoli jinou formu obsahu. Proto bez ohledu na to, zda jste zakladatel, konzultant, podnikatel založený na produktech nebo jakákoli jiná forma osoby samostatně výdělečně činné poskytující služby, je video nejsilnějším a nejúčinnějším dostupným nástrojem, jak přimět lidi, aby se o vaší značce dozvěděli, získali k ní sympatie a důvěru.Zdroj: Youtube Klíčové je přitom pochopení čtyř pojmů při tvorbě videí na sociálních sítích. Jsou to důvěra, jasnost, konzistence a kreativita. Pojďme se do každé z těchto čtyř kategorií ponořit hlouběji.Zaprvé, sebedůvěra. Nejčastějším omezením, které lze mezi jednotlivci pozorovat, je jejich sebevědomí, když stojí před kamerou kvůli strachu z odsouzení. To může lidem bránit v tom, aby se trefili do nahrávání. Klíčem je přejít z “režimu supermodelky” – kdy je kladen důraz na vzhled a projev, což vede k vysoké sebekritice – do “režimu učitele” – kdy je kladen důraz na předání smysluplného sdělení. V tomto okamžiku ustupují do pozadí drobné sebestředné detaily. Techniky, jako je hluboké dýchání, poslech motivující hudby a udržování autentického úsměvu, jsou užitečné pro posílení přítomnosti a sebedůvěry na kameře.Za druhé, jasnost. Bez ohledu na množství informací, které máte v ruce, musí být cílem každého videa předání jasného a stručného sdělení. Pokud chcete vyjádřit více než jeden bod, vytvořte více videí, přičemž každé z nich se zaměřuje na jediné působivé sdělení. Máte problémy se stručností? Použijte “pravidlo 30 %”: zkraťte scénář nebo odrážky o 30 % a ponechte pouze relevantní a kritické informace.Za třetí, konzistence. Chcete-li dosáhnout konzistentního obsahu, aniž byste způsobili vyhoření, vytvořte efektivní systémy a procesy jako pro jakékoli jiné obchodní oddělení. Tato infrastruktura zajistí konzistentní produkci a vydávání videí v průběhu času a zabrání tomu, abyste se v prostředí sociálních médií stali zázrakem jednoho hitu.A konečně kreativita. To je základní podstata přesvědčivého videoobsahu na sociálních sítích. Nevyžaduje uměleckou genialitu. Místo toho vyžaduje novinářské myšlení, kdy je středem pozornosti tvorba obsahu, který bude rezonovat s vaším publikem. Toho lze dosáhnout formulováním přesvědčivých titulků, které vzbuzují zvědavost, vzdělávají nebo řeší klíčové problémy vašich potenciálních klientů. Chcete využít této příležitosti?Pamatujte, že cílem není vytvářet filmy v hollywoodském stylu, ale produkovat obsah, který se hluboce spojí s vašimi ideálními klienty. Pevné ukotvení vašich videí na těchto čtyřech pojmech – důvěra, jasnost, konzistence a kreativita – může vést k vytvoření videí pro sociální média, která upoutají pozornost a podpoří růst příjmů.Video totiž nabízí nespočet způsobů, jak vyzdvihnout vaši značku a zaujmout vaše publikum. Pokud jste video do své marketingové strategie ještě nezařadili, je nyní vhodná doba s tím začít. Se správným přístupem a správnou implementací může videomarketing nastartovat výrazný pokrok v růstu vaší značky a podnikání.
Tagy: tiktokvideovideomarketing

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      21:15

      Chilská společnost SQM očekává ve třetím čtvrtletí růst cen lithia

      21:00

      Microsoft omezuje čínským firmám přístup k upozorněním na kybernetickou bezpečnost

      20:55

      Google představuje skromné vylepšení smartphonů Pixel a dalších gadgetů

      20:47

      Investoři sledují setkání v Jackson Hole a možné rozhovory mezi Ruskem a Ukrajinou

      20:32

      TJX zvyšuje prognózu ročního zisku díky silné poptávce po zlevněném zboží

      20:15

      Chilská společnost SQM očekává ve třetím čtvrtletí růst cen lithia

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      JPMorgan věří v růst Upstart díky příznivému makroekonomickému prostředí

      20 srpna, 2025

      Společnost Upstart Holdings, poskytovatel online úvěrů využívající umělou inteligenci, se dostala do centra pozornosti investorů poté, co JPMorgan zvýšila své...

      Zdroj: Bloomberg

      Citi výrazně zvyšuje hodnocení Nu Holdings a očekává zrychlení růstu zisků

      20 srpna, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Bank of America zvyšuje hodnocení Snowflake před zveřejněním výsledků

      20 srpna, 2025
      Zdroj: Shuangdeng

      IPO Shuangdeng: čínský lídr v oblasti baterií míří na hongkongskou burzu

      20 srpna, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Výsledky Palo Alto přinesly nový optimismus pro kybernetickou bezpečnost

      20 srpna, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Getty Images
      AI

      Arm přetahuje klíčového manažera Amazonu a akceleruje plán na vlastní čipy

      19 srpna, 2025

      Společnost Arm Holdings posouvá svou strategii do nové fáze: najala Ramiho Sinna, dosavadního ředitele pro umělou inteligenci v Amazonu, aby...

      Nejčtenější zprávy.

      Zářijové snížení sazeb zůstává nejisté, Fed volí opatrný postup

      19 srpna, 2025

      S&P 500 končí mírně níže před projevem Powella v Jackson Hole

      18 srpna, 2025

      Trump a Putin jednali na Aljašce, zásadní posun ale nepřišel

      16 srpna, 2025

      Dolar posiluje před klíčovým týdnem pro monetární politiku USA

      18 srpna, 2025

      Oracle míří k bilionové hodnotě díky expanzi v umělé inteligenci

      16 srpna, 2025

      Akcie klesají, investoři se přesouvají z technologického sektoru

      19 srpna, 2025

      Trump využívá proces výběru předsedy Fedu k prosazení nižších sazeb

      20 srpna, 2025

      Smrtelný výbuch v závodě U.S. Steel otřásá důvěrou v budoucnost americké oceli

      17 srpna, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.