Největší čínská herní společnost Tencent Holdings se rozhodla propagovat svou novou mobilní párty hru “DreamStar” na populárních reklamních platformách společnosti ByteDance, což je vzhledem k historii soudních sporů a konkurenčnímu soupeření obou společností překvapivý krok. Tím, že Tencent ve velké míře spoléhá na reklamní služby ByteDance, chce vyzvat úspěšnou hru “Eggy Party” společnosti NetEase, která za svou popularitu vděčí právě reklamě na platformách ByteDance. Společnost DataEye, která se zabývá sledováním dat, uvedla, že přibližně 38 % reklam společnosti Tencent na hru DreamStar bylo v posledních 30 dnech umístěno na online reklamní službě ByteDance. Investice společnosti Tencent do budování ekosystému Dreamstar zahrnuje také umožnění živého vysílání videoher na platformách ByteDance. Tento posun ve strategii přichází v době, kdy společnost ByteDance plánuje ukončit svou herní činnost a zaměřit se na své hlavní činnosti v oblasti platforem, což naznačuje rozmrazení vztahů mezi oběma společnostmi. Čínský herní průmysl zaznamenal v letošním roce oživení, přičemž domácí tržby vzrostly o 13 % na 303 miliard jüanů
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky