Čínský výrobce elektromobilů BYD ve středu oznámil, že mu byla udělena podmíněná licence pro autonomní jízdu na vysokorychlostních silnicích úrovně 3 (L3). Podle prohlášení na oficiálním účtu Weibo se tak BYD stala první společností v Číně, která takovou licenci získala. V červenci již BYD získala první licenci pro autonomní jízdu L3 na vysokorychlostních silnicích v zemi. Licence pro testování samořízených vozidel L3 na vysokorychlostních silnicích v Šanghaji a Pekingu nedávno získaly také společnosti BMW Group a Mercedes Benz. IM Motors, značka elektromobilů státní automobilky SAIC Motor, v současné době žádá čínské ministerstvo průmyslu o vstup produktů L3 na trh. Vývoj technologie autonomního řízení L3 v Číně je významným krokem vpřed pro průmysl elektromobilů v zemi a ukazuje rostoucí konkurenci mezi těmito automobilkami v závodě o schopnosti autonomního řízení.
Čínský výrobce elektromobilů BYD ve středu oznámil, že mu byla udělena podmíněná licence pro autonomní jízdu na vysokorychlostních silnicích úrovně 3 . Podle prohlášení na oficiálním účtu Weibo se tak BYD stala první společností v Číně, která takovou licenci získala. V červenci již BYD získala první licenci pro autonomní jízdu L3 na vysokorychlostních silnicích v zemi. Licence pro testování samořízených vozidel L3 na vysokorychlostních silnicích v Šanghaji a Pekingu nedávno získaly také společnosti BMW Group a Mercedes Benz. IM Motors, značka elektromobilů státní automobilky SAIC Motor, v současné době žádá čínské ministerstvo průmyslu o vstup produktů L3 na trh. Vývoj technologie autonomního řízení L3 v Číně je významným krokem vpřed pro průmysl elektromobilů v zemi a ukazuje rostoucí konkurenci mezi těmito automobilkami v závodě o schopnosti autonomního řízení.