Izraelská společnost Addionics, která se zabývá bateriovými technologiemi, oznámila, že plánuje postavit ve Spojených státech továrnu za 400 milionů dolarů, která bude od roku 2027 vyrábět měděné anody pro baterie do elektromobilů. Závod bude vybudován ve třech fázích, přičemž náklady na první fázi se odhadují na 120 milionů dolarů. Společnost Addionics v současné době prochází due diligence pro získání dotací ve výši až 50 milionů dolarů v rámci amerického zákona o snižování inflace (U.S. Inflation Reduction Act, IRA) pro tuto počáteční fázi. IRA nabízí granty a dotace na podporu domácí výroby elektromobilů, ale pouze v případě, že jak konečná montáž vozidla, tak alespoň polovina hodnoty bateriových komponentů jsou vyrobeny v Severní Americe. Továrna bude zcela závislá na recyklované mědi. Společnost má dopisy o záměru od několika výrobců automobilů s montážními závody ve Spojených státech. Společnost Addionics vyvinula porézní, trojrozměrné materiály měděných a hliníkových elektrod baterií, které používají o 60 % méně mědi, což vede k rychlejšímu nabíjení, 30% zvýšení dojezdu elektromobilů a úspoře až 7,50 USD za kilowatthodinu pro výrobce automobilů. Tento krok přichází v době, kdy se starší výrobci automobilů snaží vyvinout cenově dostupnější elektromobily, aby urychlili jejich masové rozšíření.
Izraelská společnost Addionics, která se zabývá bateriovými technologiemi, oznámila, že plánuje postavit ve Spojených státech továrnu za 400 milionů dolarů, která bude od roku 2027 vyrábět měděné anody pro baterie do elektromobilů. Závod bude vybudován ve třech fázích, přičemž náklady na první fázi se odhadují na 120 milionů dolarů. Společnost Addionics v současné době prochází due diligence pro získání dotací ve výši až 50 milionů dolarů v rámci amerického zákona o snižování inflace pro tuto počáteční fázi. IRA nabízí granty a dotace na podporu domácí výroby elektromobilů, ale pouze v případě, že jak konečná montáž vozidla, tak alespoň polovina hodnoty bateriových komponentů jsou vyrobeny v Severní Americe. Továrna bude zcela závislá na recyklované mědi. Společnost má dopisy o záměru od několika výrobců automobilů s montážními závody ve Spojených státech. Společnost Addionics vyvinula porézní, trojrozměrné materiály měděných a hliníkových elektrod baterií, které používají o 60 % méně mědi, což vede k rychlejšímu nabíjení, 30% zvýšení dojezdu elektromobilů a úspoře až 7,50 USD za kilowatthodinu pro výrobce automobilů. Tento krok přichází v době, kdy se starší výrobci automobilů snaží vyvinout cenově dostupnější elektromobily, aby urychlili jejich masové rozšíření.