Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Výrobci omezují nebo odkládají své plány v oblasti elektromobilů

Zdá se, že nadšení kolem elektromobilů (EV) v automobilovém průmyslu opadá.

Jan Golda Autor: Jan Golda
16 března, 2024
7 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

7 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Klíčové body

  • Automobilky od Ford Motor a General Motors až po Mercedes-Benz a další omezují nebo odkládají své plány na výrobu elektromobilů.
  • Ačkoli se poptávka spotřebitelů po elektromobilech neprojevila tak, jak se očekávalo, předpokládá se, že prodej těchto vozidel v příštích letech stále poroste.
  • Široký návrat ke smíšenější nabídce vozů předpokládá plně elektrickou budoucnost mnohem pomalejším tempem.

 

V uplynulých letech byl tento průmysl svědkem euforie z elektromobilů, protože výrobci automobilů předkládali nadějné předpovědi prodejů svých elektrických modelů a ambiciózní cíle pro růst počtu elektromobilů. Částečně na základě těchto prognóz Wall Street zvýšil ocenění tradičních výrobců automobilů i nových účastníků trhu. Současný scénář je v ostrém kontrastu, protože společnosti se opět vracejí k oslavě spotřebitelské volby. Významní výrobci automobilů od Ford Motor a General Motors až po Mercedes-Benz, Volkswagen, Jaguar Land Rover a Aston Martin své plány v oblasti elektromobilů buď omezují, nebo odkládají.

Tesla, dominantní americký výrobce elektromobilů, který by měl podle odhadů v roce 2023 držet 55 % prodejů elektromobilů ve své zemi, se rovněž připravuje na “výrazně nižší” tempo růstu, jak koncem ledna naznačil generální ředitel Elon Musk. Nedávný obrat ke smíšené nabídce vozidel – zahrnující kombinaci vozidel na plyn, hybridů a plně elektrických modelů – nicméně znamená konečnou plně elektrickou budoucnost, avšak s pomalejším tempem zavádění, než se dříve předpokládalo.

Marin Gjaja, provozní ředitel divize Ford EV, nedávno v rozhovoru pro CNBC o odlivu “vlny EV” v letech 2021 a 2022 řekl: “Stále roste, ale zdaleka ne takovým tempem, jak jsme si mysleli.” Ford plánuje výrazně rozšířit výrobu a prodej hybridních modelů. Tyto modely mohou potenciálně usnadnit přechod řidičům, kteří nejsou připraveni na plně elektrická vozidla, a pomoci společnostem při dodržování přísnějších federálních norem pro emise oxidu uhličitého.

Zdroj: Ford

Dokonce i společnost General Motors, která je uznávaná za to, že přijala elektromobily celým srdcem dříve než ostatní tradiční výrobci automobilů, plánuje vydat pro spotřebitele hybridní elektromobily s možností připojení do zásuvky společně s elektromobily a automobily na benzin. Společnosti Hyundai Motor, Kia, Toyota Motor a možná i Volkswagen zvažují, že ve svých modelových řadách nabídnou různá elektrická řešení.

Pablo Di Si, generální ředitel společnosti VW of America, vyjádřil minulý měsíc v rozhovoru pro CNBC podporu vyváženému přístupu. Za zmínku stojí, že Volkswagen v současné době prodává hybridní vozy v Evropě, ale ve své americké nabídce nemá žádný. Di Si naznačil začlenění této funkce: “Myslím, že je jen otázkou času, kdy ji sem zavedeme,” prohlásil.

Pozoruhodné je, že nižší než očekávaná poptávka spotřebitelů po elektromobilech neznamená pokles prodejů. Naopak, prodeje elektromobilů by měly v příštích letech růst. Podle odhadů společnosti Cox Automotive zaznamenaly Spojené státy v loňském roce rekordní prodeje elektromobilů s 1,2 milionu kusů, což představuje 7,6 % celkového národního trhu. Analytické prognózy předpovídají nárůst na 30 % a 39 % do konce desetiletí.

Advertisement

Sam Fiorani, viceprezident pro globální předpovědi vývoje vozidel ve společnosti AutoForecast Solutions, uvedl: “Celosvětový vývoj automobilů je v současnosti velmi dynamický: “Přechod na méně technicky zdatné kupující zpomalí v příštích několika letech růst podílu elektromobilů na trhu.”

Chcete využít této příležitosti?

Vlna investování ESG (zaměřeného na environmentální, sociální a správní principy) se stala trendem v souvislosti s vzestupem společnosti Tesla, která se v roce 2020 stane nejhodnotnějším výrobcem automobilů na světě. Automobilový průmysl to vzal na vědomí a vytyčil svou trajektorii v oblasti elektromobilů s cílem zopakovat úspěch společnosti Tesla.

Zdroj: Getty Images

Automobilky oznámily ambiciózní cíle. Alfa Romeo vlastněná společností Stellantis slíbila do roku 2027 nabídku plně elektrických vozidel. Jaguar Land Rover a Volvo si stanovily podobný cíl do roku 2030. Cílem GM bylo do roku 2035 prodávat výhradně elektrická spotřebitelská vozidla. Dřívější cíle byly stanoveny pro její značky Buick a Cadillac, které usilují o exkluzivitu elektrických vozidel do roku 2030. Společnost Honda Motor plánovala svůj cíl prodávat v Severní Americe výhradně elektromobily a vozidla poháněná palivovými články do roku 2040. Další, více specializované značky, jako například Lotus a Bentley, rovněž odhalily cíle exkluzivního prodeje EV.

V rétorice a komunikaci kolem těchto ambiciózních cílů jsou však patrné posuny, přestože žádná automobilka oficiálně neoznámila změny svých dlouhodobých cílů. Společnosti sledují různé faktory, jako je přijetí zákazníky, globální emisní pravidla a infrastruktura pro dobíjení elektromobilů, aby mohly utvářet budoucí plány.

Pokud jde o GM, generální ředitelka Mary Barra a další vedoucí pracovníci zopakovali svůj závazek k cíli pro rok 2035 a považují jej za vodítko, ale připustili, že jejich úsilí bude řídit poptávka zákazníků. Revidovaný cíl společnosti Cadillac zahrnuje nabídku kompletní řady elektromobilů a vylučuje, že by do roku 2030 musela být nutně ukončena výroba všech modelů s benzínovým pohonem.

John Roth, viceprezident společnosti Cadillac, uvedl: “Uvidíme, kam to tady bude v budoucnu směřovat, ale stále jsme odhodláni nabízet kompletní portfolio elektromobilů do konce desetiletí.”

Podobný názor sdílí také Ford. I když nikdy neměl v úmyslu nabízet výhradně elektromobily po celém světě, měl ambiciózní cíle. Do roku 2030 chtěl být v Evropě plně elektrický, do téhož roku chtěl dosáhnout toho, aby 50 % jeho prodejů v Severní Americe bylo elektrických, a do roku 2026 chtěl dosáhnout 8% ziskovosti EV. Od té doby řadu cílů zmírnila a vedle elektromobilů a plug-in hybridních elektromobilů pro USA masově vyrábí i hybridy – konkrétně nákladní vozy.

Generální ředitel společnosti Porsche Oliver Blume se vyjádřil, že německý výrobce sportovních vozů je “ve flexibilní pozici”, pokud jde o výrobu vozidel. Uvedl, že společnost sleduje zavádění elektromobilů, a dodal, že cílem společnosti je, aby elektromobily do roku 2030 tvořily 80 % jejích celosvětových prodejů. Zdůraznil však, že zůstává flexibilní a bere každý rok tak, jak přichází.

red Porsche car
Zdroj: Unsplash

Toyota, nejprodávanější světový výrobce automobilů, již léta prosazuje diverzifikovanou modelovou řadu, neboť ji považuje za správnou cestu k uspokojení potřeb zákazníků a k dosažení svého cíle uhlíkové neutrality do roku 2050. Analytik společnosti Morgan Stanley Adam Jonas minulý týden v poznámce pro investory upozornil na neobvyklou situaci Toyoty, když uvedl: “Toyota téměř zcela chybí na trhu [bateriových elektromobilů], přesto letos získá větší podíl na americkém trhu než kterákoli jiná automobilka. Uvědomme si to.”

K poklesu zájmu o zavádění elektromobilů přispělo několik faktorů. Úrokové sazby prudce vzrostly, náklady na suroviny prudce vzrostly a elektromobily se staly mnohem dražšími ve srovnání s jejich tradičními protějšky. Ukázalo se, že automobilový průmysl i Bidenova administrativa možná přecenili ochotu spotřebitelů přijmout novou technologii bez spolehlivé a rozsáhlé nabíjecí infrastruktury.

Podle společnosti Cox Automotive se “očekávání růstu prodeje elektromobilů na americkém trhu změnila z “růžových na reálné”, protože prodeje rostou, ale zákazníci s nimi nedrží krok”. Dále odhalila, že dostupné zásoby elektromobilů, měřené ve dnech dodávky, činí 136 dní, což je výrazně více než celých 78 dní v americkém automobilovém průmyslu.

V reakci na pomalejší přijímání elektromobilů výrobci automobilů zlevnili několik modelů, například Ford Mustang Mach-E, Tesla Model Y a Nissan Ariya. Trisha Jungová, vrchní ředitelka pro strategii a transformaci elektromobilů Nissan v USA, poznamenala, že snížení cen až o 6 000 USD zajistí jejich zákazníkům maximální hodnotu.

Nicméně strategie odvětví týkající se elektromobilů by mohla zaznamenat další změny na základě politických vlivů. Mezi ně patří dokončení norem pro spotřebu paliva a emise ze strany americké Agentury pro ochranu životního prostředí. Nedodržení těchto návrhů by mohlo výrobce automobilů stát více než 14 miliard dolarů na pokutách vycházejících z palivové účinnosti jejich současných vozových parků.

Zdroj: Getty Images

Matt Blunt, prezident Americké rady pro automobilovou politiku, prohlásil, že doufají, že Bidenova administrativa vezme obavy průmyslu na vědomí.

V dálce se však rýsují listopadové prezidentské volby v USA. Pokud bude bývalý prezident Donald Trump znovu zvolen, mohl by potenciálně zrušit nebo omezit mandáty týkající se spotřeby paliva, čímž by otevřel cestu k dalšímu rozšíření modelů s benzinovým a hybridním pohonem.

Automobilky v Evropě navíc čelí přísnějším předpisům pro elektromobily, jejichž cílem je do roku 2035 zakázat prodej konvenčních vozidel na fosilní paliva. Tyto předpisy však již byly upraveny, přičemž konzervativní skupiny, jako je Evropská lidová strana, požadují úplné zrušení zákazu.

Zdá se tedy, že kyvadlo elektromobilů se pohybuje mezi ambicemi průmyslu a tvrdou realitou, přičemž zbývá rozplést složitou síť technologických, ekonomických a politických vlivů.

V uplynulých letech byl tento průmysl svědkem euforie z elektromobilů, protože výrobci automobilů předkládali nadějné předpovědi prodejů svých elektrických modelů a ambiciózní cíle pro růst počtu elektromobilů. Částečně na základě těchto prognóz Wall Street zvýšil ocenění tradičních výrobců automobilů i nových účastníků trhu. Současný scénář je v ostrém kontrastu, protože společnosti se opět vracejí k oslavě spotřebitelské volby. Významní výrobci automobilů od Ford Motor a General Motors až po Mercedes-Benz, Volkswagen, Jaguar Land Rover a Aston Martin své plány v oblasti elektromobilů buď omezují, nebo odkládají.Tesla, dominantní americký výrobce elektromobilů, který by měl podle odhadů v roce 2023 držet 55 % prodejů elektromobilů ve své zemi, se rovněž připravuje na “výrazně nižší” tempo růstu, jak koncem ledna naznačil generální ředitel Elon Musk. Nedávný obrat ke smíšené nabídce vozidel – zahrnující kombinaci vozidel na plyn, hybridů a plně elektrických modelů – nicméně znamená konečnou plně elektrickou budoucnost, avšak s pomalejším tempem zavádění, než se dříve předpokládalo.Marin Gjaja, provozní ředitel divize Ford EV, nedávno v rozhovoru pro CNBC o odlivu “vlny EV” v letech 2021 a 2022 řekl: “Stále roste, ale zdaleka ne takovým tempem, jak jsme si mysleli.” Ford plánuje výrazně rozšířit výrobu a prodej hybridních modelů. Tyto modely mohou potenciálně usnadnit přechod řidičům, kteří nejsou připraveni na plně elektrická vozidla, a pomoci společnostem při dodržování přísnějších federálních norem pro emise oxidu uhličitého.Dokonce i společnost General Motors, která je uznávaná za to, že přijala elektromobily celým srdcem dříve než ostatní tradiční výrobci automobilů, plánuje vydat pro spotřebitele hybridní elektromobily s možností připojení do zásuvky společně s elektromobily a automobily na benzin. Společnosti Hyundai Motor, Kia, Toyota Motor a možná i Volkswagen zvažují, že ve svých modelových řadách nabídnou různá elektrická řešení.Pablo Di Si, generální ředitel společnosti VW of America, vyjádřil minulý měsíc v rozhovoru pro CNBC podporu vyváženému přístupu. Za zmínku stojí, že Volkswagen v současné době prodává hybridní vozy v Evropě, ale ve své americké nabídce nemá žádný. Di Si naznačil začlenění této funkce: “Myslím, že je jen otázkou času, kdy ji sem zavedeme,” prohlásil.Pozoruhodné je, že nižší než očekávaná poptávka spotřebitelů po elektromobilech neznamená pokles prodejů. Naopak, prodeje elektromobilů by měly v příštích letech růst. Podle odhadů společnosti Cox Automotive zaznamenaly Spojené státy v loňském roce rekordní prodeje elektromobilů s 1,2 milionu kusů, což představuje 7,6 % celkového národního trhu. Analytické prognózy předpovídají nárůst na 30 % a 39 % do konce desetiletí.Sam Fiorani, viceprezident pro globální předpovědi vývoje vozidel ve společnosti AutoForecast Solutions, uvedl: “Celosvětový vývoj automobilů je v současnosti velmi dynamický: “Přechod na méně technicky zdatné kupující zpomalí v příštích několika letech růst podílu elektromobilů na trhu.” Chcete využít této příležitosti?Vlna investování ESG se stala trendem v souvislosti s vzestupem společnosti Tesla, která se v roce 2020 stane nejhodnotnějším výrobcem automobilů na světě. Automobilový průmysl to vzal na vědomí a vytyčil svou trajektorii v oblasti elektromobilů s cílem zopakovat úspěch společnosti Tesla.Automobilky oznámily ambiciózní cíle. Alfa Romeo vlastněná společností Stellantis slíbila do roku 2027 nabídku plně elektrických vozidel. Jaguar Land Rover a Volvo si stanovily podobný cíl do roku 2030. Cílem GM bylo do roku 2035 prodávat výhradně elektrická spotřebitelská vozidla. Dřívější cíle byly stanoveny pro její značky Buick a Cadillac, které usilují o exkluzivitu elektrických vozidel do roku 2030. Společnost Honda Motor plánovala svůj cíl prodávat v Severní Americe výhradně elektromobily a vozidla poháněná palivovými články do roku 2040. Další, více specializované značky, jako například Lotus a Bentley, rovněž odhalily cíle exkluzivního prodeje EV.V rétorice a komunikaci kolem těchto ambiciózních cílů jsou však patrné posuny, přestože žádná automobilka oficiálně neoznámila změny svých dlouhodobých cílů. Společnosti sledují různé faktory, jako je přijetí zákazníky, globální emisní pravidla a infrastruktura pro dobíjení elektromobilů, aby mohly utvářet budoucí plány.Pokud jde o GM, generální ředitelka Mary Barra a další vedoucí pracovníci zopakovali svůj závazek k cíli pro rok 2035 a považují jej za vodítko, ale připustili, že jejich úsilí bude řídit poptávka zákazníků. Revidovaný cíl společnosti Cadillac zahrnuje nabídku kompletní řady elektromobilů a vylučuje, že by do roku 2030 musela být nutně ukončena výroba všech modelů s benzínovým pohonem.John Roth, viceprezident společnosti Cadillac, uvedl: “Uvidíme, kam to tady bude v budoucnu směřovat, ale stále jsme odhodláni nabízet kompletní portfolio elektromobilů do konce desetiletí.”Podobný názor sdílí také Ford. I když nikdy neměl v úmyslu nabízet výhradně elektromobily po celém světě, měl ambiciózní cíle. Do roku 2030 chtěl být v Evropě plně elektrický, do téhož roku chtěl dosáhnout toho, aby 50 % jeho prodejů v Severní Americe bylo elektrických, a do roku 2026 chtěl dosáhnout 8% ziskovosti EV. Od té doby řadu cílů zmírnila a vedle elektromobilů a plug-in hybridních elektromobilů pro USA masově vyrábí i hybridy – konkrétně nákladní vozy.Generální ředitel společnosti Porsche Oliver Blume se vyjádřil, že německý výrobce sportovních vozů je “ve flexibilní pozici”, pokud jde o výrobu vozidel. Uvedl, že společnost sleduje zavádění elektromobilů, a dodal, že cílem společnosti je, aby elektromobily do roku 2030 tvořily 80 % jejích celosvětových prodejů. Zdůraznil však, že zůstává flexibilní a bere každý rok tak, jak přichází.Toyota, nejprodávanější světový výrobce automobilů, již léta prosazuje diverzifikovanou modelovou řadu, neboť ji považuje za správnou cestu k uspokojení potřeb zákazníků a k dosažení svého cíle uhlíkové neutrality do roku 2050. Analytik společnosti Morgan Stanley Adam Jonas minulý týden v poznámce pro investory upozornil na neobvyklou situaci Toyoty, když uvedl: “Toyota téměř zcela chybí na trhu [bateriových elektromobilů], přesto letos získá větší podíl na americkém trhu než kterákoli jiná automobilka. Uvědomme si to.”K poklesu zájmu o zavádění elektromobilů přispělo několik faktorů. Úrokové sazby prudce vzrostly, náklady na suroviny prudce vzrostly a elektromobily se staly mnohem dražšími ve srovnání s jejich tradičními protějšky. Ukázalo se, že automobilový průmysl i Bidenova administrativa možná přecenili ochotu spotřebitelů přijmout novou technologii bez spolehlivé a rozsáhlé nabíjecí infrastruktury.Podle společnosti Cox Automotive se “očekávání růstu prodeje elektromobilů na americkém trhu změnila z “růžových na reálné”, protože prodeje rostou, ale zákazníci s nimi nedrží krok”. Dále odhalila, že dostupné zásoby elektromobilů, měřené ve dnech dodávky, činí 136 dní, což je výrazně více než celých 78 dní v americkém automobilovém průmyslu.V reakci na pomalejší přijímání elektromobilů výrobci automobilů zlevnili několik modelů, například Ford Mustang Mach-E, Tesla Model Y a Nissan Ariya. Trisha Jungová, vrchní ředitelka pro strategii a transformaci elektromobilů Nissan v USA, poznamenala, že snížení cen až o 6 000 USD zajistí jejich zákazníkům maximální hodnotu.Nicméně strategie odvětví týkající se elektromobilů by mohla zaznamenat další změny na základě politických vlivů. Mezi ně patří dokončení norem pro spotřebu paliva a emise ze strany americké Agentury pro ochranu životního prostředí. Nedodržení těchto návrhů by mohlo výrobce automobilů stát více než 14 miliard dolarů na pokutách vycházejících z palivové účinnosti jejich současných vozových parků.Matt Blunt, prezident Americké rady pro automobilovou politiku, prohlásil, že doufají, že Bidenova administrativa vezme obavy průmyslu na vědomí.V dálce se však rýsují listopadové prezidentské volby v USA. Pokud bude bývalý prezident Donald Trump znovu zvolen, mohl by potenciálně zrušit nebo omezit mandáty týkající se spotřeby paliva, čímž by otevřel cestu k dalšímu rozšíření modelů s benzinovým a hybridním pohonem.Automobilky v Evropě navíc čelí přísnějším předpisům pro elektromobily, jejichž cílem je do roku 2035 zakázat prodej konvenčních vozidel na fosilní paliva. Tyto předpisy však již byly upraveny, přičemž konzervativní skupiny, jako je Evropská lidová strana, požadují úplné zrušení zákazu.Zdá se tedy, že kyvadlo elektromobilů se pohybuje mezi ambicemi průmyslu a tvrdou realitou, přičemž zbývá rozplést složitou síť technologických, ekonomických a politických vlivů.
Tagy: automotoelektromobilysvětUSA

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      23:00

      Američané se obávají, že umělá inteligence trvale nahradí pracovníky, vyplývá z průzkumu Reuters/Ipsos

      22:48

      Microsoft omezuje čínským firmám přístup k upozorněním na kybernetickou bezpečnost

      22:36

      Chilská společnost SQM očekává ve třetím čtvrtletí růst cen lithia

      22:24

      Ve čtvrtek se pozornost zaměří na údaje PMI, počet žádostí o podporu v nezaměstnanosti a prodej domů

      22:12

      TJX zvyšuje prognózu ročního zisku díky silné poptávce po zlevněném zboží

      22:00

      Americké námořnictvo buduje flotilu dronů proti Číně, projekt však naráží na problémy

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      JPMorgan věří v růst Upstart díky příznivému makroekonomickému prostředí

      20 srpna, 2025

      Společnost Upstart Holdings, poskytovatel online úvěrů využívající umělou inteligenci, se dostala do centra pozornosti investorů poté, co JPMorgan zvýšila své...

      Zdroj: Bloomberg

      Citi výrazně zvyšuje hodnocení Nu Holdings a očekává zrychlení růstu zisků

      20 srpna, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Bank of America zvyšuje hodnocení Snowflake před zveřejněním výsledků

      20 srpna, 2025
      Zdroj: Shuangdeng

      IPO Shuangdeng: čínský lídr v oblasti baterií míří na hongkongskou burzu

      20 srpna, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Výsledky Palo Alto přinesly nový optimismus pro kybernetickou bezpečnost

      20 srpna, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Getty Images
      AI

      Arm přetahuje klíčového manažera Amazonu a akceleruje plán na vlastní čipy

      19 srpna, 2025

      Společnost Arm Holdings posouvá svou strategii do nové fáze: najala Ramiho Sinna, dosavadního ředitele pro umělou inteligenci v Amazonu, aby...

      Nejčtenější zprávy.

      Zářijové snížení sazeb zůstává nejisté, Fed volí opatrný postup

      19 srpna, 2025

      S&P 500 končí mírně níže před projevem Powella v Jackson Hole

      18 srpna, 2025

      Trump a Putin jednali na Aljašce, zásadní posun ale nepřišel

      16 srpna, 2025

      Dolar posiluje před klíčovým týdnem pro monetární politiku USA

      18 srpna, 2025

      Oracle míří k bilionové hodnotě díky expanzi v umělé inteligenci

      16 srpna, 2025

      Akcie klesají, investoři se přesouvají z technologického sektoru

      19 srpna, 2025

      Index S&P 500 klesá v důsledku pokračujícího propadu technologických akcií

      20 srpna, 2025

      Smrtelný výbuch v závodě U.S. Steel otřásá důvěrou v budoucnost americké oceli

      17 srpna, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.