Společnost Decagon, startup s umělou inteligencí specializující se na řešení zákaznické podpory, včera oznámila, že získala 35 milionů dolarů v rámci série A a počátečního financování. Financování vedené společností Accel za účasti Andreessen Horowitz umožní společnosti Decagon rozšířit své aktivity a konkurovat na rostoucím trhu zákaznických služeb využívajících umělou inteligenci. Decagon využívá generativní umělou inteligenci, technologii, která replikuje lidskou komunikaci a personalizuje interakce. Díky tomu od svého vzniku, kdy byl koncem roku 2022 spuštěn chatbot ChatGPT společnosti OpenAI, mění pravidla hry v odvětví zákaznických služeb. Produkt společnosti nejenže pohání chatboty pro zákaznickou podporu, ale slouží také jako interní spojka zákaznické podpory. Nabízí pomoc s úkoly, jako je generování hlášení o softwarových chybách, analýza zákaznických e-mailů pro vylepšení produktů a vytváření interní dokumentace. Díky tomuto kolu financování se Decagon ocitá v konkurenci dalších dobře financovaných startupů s umělou inteligencí, jako je Forethought, který získal více než 90 milionů dolarů od fondů rizikového kapitálu, včetně New Enterprise Associates. Nabídka společnosti Decagon ji však odlišuje díky širšímu spektru služeb nad rámec podpory chatbotů.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky