Společnost Amazon.com (NASDAQ:AMZN) ve čtvrtek oznámila novou aplikaci umělé inteligence, která podle jejích slov pomůže nezávislým prodejcům mimo jiné s měřením prodeje, údržbou zásob a inzercí produktů.
Tento krok je součástí širšího úsilí společnosti Big Tech o využití technologie pro větší automatizaci.
Software nazvaný Amelia dokáže okamžitě poskytnout odpovědi na široké otázky, například jak se připravit na svátky a jak si prodejce vede, včetně prodaných kusů a návštěvnosti webových stránek.
Později bude podle společnosti software schopen pomáhat řešit problémy prodejců, například zpožděné zásilky, bez dalšího lidského zásahu.
Při předvádění softwaru pro agenturu Reuters společnost Amazon ukázala, jak může Amelia rychle vyvolat metriky prodejce, například údaje o prodeji. Poskytla také návrhy na přípravu na velké prodejní svátky, včetně propagačních akcí a nákupu reklamy na Amazon.com.
Amelia má prodejcům poskytnout „jejich vlastního personalizovaného odborníka na prodej na Amazonu“, řekl Dharmesh Mehta, viceprezident celosvětových prodejních partnerských služeb společnosti Amazon. „Musí to být hluboký odborník na všechny tyto druhy klíčových částí vedení vašeho prodejního podnikání.“
Společnost Amazon, která se spoléhá na třetí strany při dodávkách více než tří z každých pěti prodaných kusů, měla s prodejci občas vyhrocené vztahy, zejména kvůli poplatkům.
Automatizací některých činností zákaznického servisu pro prodejce může Amazon levněji vyřizovat stížnosti a další potíže, které by jinak vyžadovaly lidský zásah.
Prodejce ze Seattlu oznámil Amelii během své výroční konference ve svém rodném městě, kde se schází mnoho z přibližně 450 000 nezávislých prodejců v USA, aby získali tipy a triky a seznámili se s novými produkty a službami.
Společnost Amazon.com ve čtvrtek oznámila novou aplikaci umělé inteligence, která podle jejích slov pomůže nezávislým prodejcům mimo jiné s měřením prodeje, údržbou zásob a inzercí produktů. Tento krok je součástí širšího úsilí společnosti Big Tech o využití technologie pro větší automatizaci. Software nazvaný Amelia dokáže okamžitě poskytnout odpovědi na široké otázky, například jak se připravit na svátky a jak si prodejce vede, včetně prodaných kusů a návštěvnosti webových stránek. Později bude podle společnosti software schopen pomáhat řešit problémy prodejců, například zpožděné zásilky, bez dalšího lidského zásahu. Při předvádění softwaru pro agenturu Reuters společnost Amazon ukázala, jak může Amelia rychle vyvolat metriky prodejce, například údaje o prodeji. Poskytla také návrhy na přípravu na velké prodejní svátky, včetně propagačních akcí a nákupu reklamy na Amazon.com.Apartmány Benecko - Investiční apartmány v obci Benecko přímo na sjezdovce Reklama Amelia má prodejcům poskytnout „jejich vlastního personalizovaného odborníka na prodej na Amazonu“, řekl Dharmesh Mehta, viceprezident celosvětových prodejních partnerských služeb společnosti Amazon. „Musí to být hluboký odborník na všechny tyto druhy klíčových částí vedení vašeho prodejního podnikání.“ Společnost Amazon, která se spoléhá na třetí strany při dodávkách více než tří z každých pěti prodaných kusů, měla s prodejci občas vyhrocené vztahy, zejména kvůli poplatkům. Automatizací některých činností zákaznického servisu pro prodejce může Amazon levněji vyřizovat stížnosti a další potíže, které by jinak vyžadovaly lidský zásah. Prodejce ze Seattlu oznámil Amelii během své výroční konference ve svém rodném městě, kde se schází mnoho z přibližně 450 000 nezávislých prodejců v USA, aby získali tipy a triky a seznámili se s novými produkty a službami.