Společnost Domino’s Pizza v pondělí nesplnila očekávání trhu ohledně tržeb ve stejných prodejnách za čtvrté čtvrtletí, což bylo způsobeno silnou konkurencí v odvětví rychlého občerstvení, protože zákazníci v USA si oblíbili hodnotná jídla.
Akcie společnosti v předobchodní fázi klesly o 4 %.
Spotřebitelé si v souvislosti s vyššími cenami jídelníčků dávají pozor na výdaje za stravování mimo domov a řetězce rychlého občerstvení v reakci na to zvýšily nabídky a slevy.
Řetězec pizzerií čelí tvrdé konkurenci v oblasti cenově dostupné nabídky menu, protože ostatní hráči na trhu rychlého občerstvení, jako je hamburgerový gigant McDonald’s a také Burger King, protahují své akce na hodnotná jídla, aby přilákali poptávku.
Podle údajů společnosti LSEG společnost vykázala čtvrtletní nárůst tržeb ve stejných prodejnách v USA o 0,4 %, zatímco analytici v průměru odhadovali nárůst o 1,63 %.
Hrubá marže za čtvrtletí končící 29. prosince činila 39,2 %, což odpovídá předchozímu tříměsíčnímu období.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky