S&P Global Ratings potvrdila v pondělí úvěrový rating společnosti Boeing Co (NYSE:BA) na úrovni „BBB-“ a odstranila tohoto leteckého giganta ze seznamu CreditWatch Negative, přičemž poukázala na zlepšení úrovně výroby a pokles spotřeby hotovosti. Ratingová agentura však zachovala negativní výhled kvůli přetrvávající nejistotě ohledně tempa oživení dodávek letadel.
Boeing oznámil stabilizaci výroby modelu 737 MAX, který se vyrábí v počtu kolem 30 kusů měsíčně, s plánem brzkého navýšení na 38 kusů. Společnost také usiluje o schválení FAA ke zvýšení tohoto tempa na 42 kusů do konce roku, a to po vyřešení předchozích problémů s kontrolou kvality a narušení dodavatelského řetězce.
Dodávky v prvním čtvrtletí zahrnovaly 105 letadel 737 MAX a 13 letadel 787 Dreamliner, což odráží stabilizaci provozu po výrobních problémech. Poptávka leteckých společností zůstala silná, což společnosti Boeing poskytlo příznivé podmínky pro zvýšení výroby.
V oblasti obrany Boeing v prvním čtvrtletí nehlásil žádné nové náklady a provozní marže dosáhly 2,5 %. Pokračující pokrok v programech MQ-25 a T-7A, stejně jako nedávné vítězství v programu Next Generation Air Dominance letectva USA, posilují důvěru v dlouhodobou ziskovost v oblasti obrany.
S&P Global Ratings potvrdila v pondělí úvěrový rating společnosti Boeing Co na úrovni „BBB-“ a odstranila tohoto leteckého giganta ze seznamu CreditWatch Negative, přičemž poukázala na zlepšení úrovně výroby a pokles spotřeby hotovosti. Ratingová agentura však zachovala negativní výhled kvůli přetrvávající nejistotě ohledně tempa oživení dodávek letadel.
Boeing oznámil stabilizaci výroby modelu 737 MAX, který se vyrábí v počtu kolem 30 kusů měsíčně, s plánem brzkého navýšení na 38 kusů. Společnost také usiluje o schválení FAA ke zvýšení tohoto tempa na 42 kusů do konce roku, a to po vyřešení předchozích problémů s kontrolou kvality a narušení dodavatelského řetězce.
Dodávky v prvním čtvrtletí zahrnovaly 105 letadel 737 MAX a 13 letadel 787 Dreamliner, což odráží stabilizaci provozu po výrobních problémech. Poptávka leteckých společností zůstala silná, což společnosti Boeing poskytlo příznivé podmínky pro zvýšení výroby.
V oblasti obrany Boeing v prvním čtvrtletí nehlásil žádné nové náklady a provozní marže dosáhly 2,5 %. Pokračující pokrok v programech MQ-25 a T-7A, stejně jako nedávné vítězství v programu Next Generation Air Dominance letectva USA, posilují důvěru v dlouhodobou ziskovost v oblasti obrany.