Pojišťovací makléřská společnost Brown & Brown (NYSE:BRO) v pondělí oznámila 13% nárůst zisku za první čtvrtletí, který byl způsoben vyššími příjmy z provizí a poplatků.
Pojišťovací makléřské společnosti, jako je Brown & Brown, slouží jako most mezi pojistitelem a zákazníky a pomáhají klientům najít pojistku, která nejlépe vyhovuje jejich potřebám. Na rozdíl od pojistitelů přímo neprodávají pojistky.
Ekonomická nejistota spolu se zvýšeným obchodním rizikem v důsledku kybernetických útoků a přírodních katastrof udržuje výdaje na pojištění, protože řízení rizik je dnes důležitější než kdy jindy.
Makléři jako Brown & Brown těží z toho, že spotřebitelé kupují více pojistných produktů, a vydělávají na prodeji těchto produktů.
Provize a poplatky společnosti vzrostly v období končícím 31. březnem o 12 % na 1,39 miliardy dolarů.
Investice a ostatní výnosy společnosti však v uvedeném čtvrtletí poklesly na 19 milionů dolarů z 21 milionů dolarů v stejném období loňského roku.
Na začátku tohoto měsíce překonal konkurent Marsh McLennan (NYSE:MMC) odhady Wall Street ohledně zisku za první čtvrtletí.
Brown & Brown je jednou z největších nezávislých pojišťovacích makléřských společností v USA specializující se na řízení rizik. Působí ve čtyřech obchodních segmentech – maloobchod, národní programy, velkoobchodní makléřství a služby.
Pojišťovací makléřská společnost Brown & Brown v pondělí oznámila 13% nárůst zisku za první čtvrtletí, který byl způsoben vyššími příjmy z provizí a poplatků.
Pojišťovací makléřské společnosti, jako je Brown & Brown, slouží jako most mezi pojistitelem a zákazníky a pomáhají klientům najít pojistku, která nejlépe vyhovuje jejich potřebám. Na rozdíl od pojistitelů přímo neprodávají pojistky.
Ekonomická nejistota spolu se zvýšeným obchodním rizikem v důsledku kybernetických útoků a přírodních katastrof udržuje výdaje na pojištění, protože řízení rizik je dnes důležitější než kdy jindy.
Makléři jako Brown & Brown těží z toho, že spotřebitelé kupují více pojistných produktů, a vydělávají na prodeji těchto produktů.
Provize a poplatky společnosti vzrostly v období končícím 31. březnem o 12 % na 1,39 miliardy dolarů.
Investice a ostatní výnosy společnosti však v uvedeném čtvrtletí poklesly na 19 milionů dolarů z 21 milionů dolarů v stejném období loňského roku.
Na začátku tohoto měsíce překonal konkurent Marsh McLennan odhady Wall Street ohledně zisku za první čtvrtletí.
Brown & Brown je jednou z největších nezávislých pojišťovacích makléřských společností v USA specializující se na řízení rizik. Působí ve čtyřech obchodních segmentech – maloobchod, národní programy, velkoobchodní makléřství a služby.