Harley-Davidson ve čtvrtek pozastavil své roční prognózy, protože výrobce motocyklů čelí nepříznivým vlivům souvisejícím s cly amerického prezidenta Donalda Trumpa.
Harley uvedl, že se s aktuální ekonomickou situací vypořádá prostřednictvím snižování nákladů, zmírňování rizik v rámci svého dodavatelského řetězce, zpřísnění provozních výdajů a snížení zásob u prodejců.
Akcie společnosti vzrostly v předobchodním obchodování o přibližně 1 %.
Tyto výsledky přicházejí v době, kdy Trumpova kolísavá celní politika otřásá společnostmi napříč odvětvími a mnoho z nich stahuje své roční prognózy.
Konkurenční společnost Polaris (NYSE:PII), která vyrábí motocykly značky „Indian“, v úterý stáhla své roční prognózy tržeb a zisku a upozornila na dopady slabé spotřebitelské poptávky a cel.
Poptávka po rekreačních vozidlech v USA poklesla, protože většina spotřebitelů v nejisté ekonomické situaci přehodnocuje své nákupy.
Harley také bojuje o získání mladších jezdců.
Jeho globální maloobchodní prodej motocyklů v prvním čtvrtletí klesl o 21 % oproti loňskému roku, což bylo způsobeno slabou poptávkou v důsledku vysokých úrokových sazeb.
Harley-Davidson ve čtvrtek pozastavil své roční prognózy, protože výrobce motocyklů čelí nepříznivým vlivům souvisejícím s cly amerického prezidenta Donalda Trumpa.
Harley uvedl, že se s aktuální ekonomickou situací vypořádá prostřednictvím snižování nákladů, zmírňování rizik v rámci svého dodavatelského řetězce, zpřísnění provozních výdajů a snížení zásob u prodejců.
Akcie společnosti vzrostly v předobchodním obchodování o přibližně 1 %.
Tyto výsledky přicházejí v době, kdy Trumpova kolísavá celní politika otřásá společnostmi napříč odvětvími a mnoho z nich stahuje své roční prognózy.
Konkurenční společnost Polaris , která vyrábí motocykly značky „Indian“, v úterý stáhla své roční prognózy tržeb a zisku a upozornila na dopady slabé spotřebitelské poptávky a cel.
Poptávka po rekreačních vozidlech v USA poklesla, protože většina spotřebitelů v nejisté ekonomické situaci přehodnocuje své nákupy.
Harley také bojuje o získání mladších jezdců.
Jeho globální maloobchodní prodej motocyklů v prvním čtvrtletí klesl o 21 % oproti loňskému roku, což bylo způsobeno slabou poptávkou v důsledku vysokých úrokových sazeb.