SAN FRANCISCO (Reuters) – Společnost Adobe Inc. v úterý uvedla na trh svou první specializovanou aplikaci pro smartphony využívající umělou inteligenci, která zahrnuje modely AI od společnosti a jejích partnerů. Cílem je využít rostoucí trend sdílení obrázků a videí vytvořených pomocí umělé inteligence na sociálních sítích.
Nová mobilní aplikace Firefly kombinuje vlastní AI model společnosti Adobe s modely od OpenAI a Google (NASDAQ:GOOGL) a je k dispozici pro telefony s operačním systémem iOS a Android.
Kromě toho Adobe (NASDAQ:ADBE) integruje modely od nových partnerských firem Ideogram, Luma AI, Pika a Runway, které jsou dostupné v Firefly Boards, produktu, který je součástí webové aplikace Firefly.
Generování obrázků, které lze snadno sdílet na sociálních médiích, se stalo klíčovým faktorem zájmu o AI, přičemž obrázky ve stylu Ghibli od OpenAI přinesly tvůrci ChatGPT rekordní návštěvnost.
SAN FRANCISCO – Společnost Adobe Inc. v úterý uvedla na trh svou první specializovanou aplikaci pro smartphony využívající umělou inteligenci, která zahrnuje modely AI od společnosti a jejích partnerů. Cílem je využít rostoucí trend sdílení obrázků a videí vytvořených pomocí umělé inteligence na sociálních sítích.
Nová mobilní aplikace Firefly kombinuje vlastní AI model společnosti Adobe s modely od OpenAI a Google a je k dispozici pro telefony s operačním systémem iOS a Android.
Kromě toho Adobe integruje modely od nových partnerských firem Ideogram, Luma AI, Pika a Runway, které jsou dostupné v Firefly Boards, produktu, který je součástí webové aplikace Firefly.
Generování obrázků, které lze snadno sdílet na sociálních médiích, se stalo klíčovým faktorem zájmu o AI, přičemž obrázky ve stylu Ghibli od OpenAI přinesly tvůrci ChatGPT rekordní návštěvnost.