Unilever zaplatí 1,5 miliardy dolarů (1,09 miliardy liber) za koupi značky pánské kosmetiky Dr Squatch od soukromé investiční společnosti Summit Partners, informoval v pátek deník Financial Times s odvoláním na zdroje.
Dohoda byla oznámena na začátku tohoto týdne všemi třemi stranami, bez zveřejnění finančních detailů.
Unilever a Summit Partners mimo pracovní dobu okamžitě nereagovaly na žádosti agentury Reuters o komentář. Reuters nemohla zprávu FT okamžitě ověřit.
Agentura Reuters loni informovala, že Summit zvažuje prodej značky pánské kosmetiky za více než 2 miliardy dolarů.
Značka Dr. Squatch, založená v roce 2013 zakladatelem a generálním ředitelem Jackem Haldrupem a pojmenovaná po mýtické bytosti Sasquatch, začala prodávat ručně vyráběná mýdla pro muže.
Společnost se sídlem v Los Angeles v současné době prodává deodoranty, vlasové produkty, kolínské vody, krémy a další produkty osobní péče prostřednictvím svého webu a kamenných obchodů.
Společnost Unilever dříve uvedla, že akvizice Dr Squatch doplní její nabídku produktů osobní péče pro muže, která zahrnuje deodoranty Axe a Dove Men+Care, a že rozšíří Dr Squatch na mezinárodní úrovni.
Unilever zaplatí 1,5 miliardy dolarů za koupi značky pánské kosmetiky Dr Squatch od soukromé investiční společnosti Summit Partners, informoval v pátek deník Financial Times s odvoláním na zdroje.
Dohoda byla oznámena na začátku tohoto týdne všemi třemi stranami, bez zveřejnění finančních detailů.
Unilever a Summit Partners mimo pracovní dobu okamžitě nereagovaly na žádosti agentury Reuters o komentář. Reuters nemohla zprávu FT okamžitě ověřit.
Agentura Reuters loni informovala, že Summit zvažuje prodej značky pánské kosmetiky za více než 2 miliardy dolarů.
Značka Dr. Squatch, založená v roce 2013 zakladatelem a generálním ředitelem Jackem Haldrupem a pojmenovaná po mýtické bytosti Sasquatch, začala prodávat ručně vyráběná mýdla pro muže.
Společnost se sídlem v Los Angeles v současné době prodává deodoranty, vlasové produkty, kolínské vody, krémy a další produkty osobní péče prostřednictvím svého webu a kamenných obchodů.
Společnost Unilever dříve uvedla, že akvizice Dr Squatch doplní její nabídku produktů osobní péče pro muže, která zahrnuje deodoranty Axe a Dove Men+Care, a že rozšíří Dr Squatch na mezinárodní úrovni.