Meta Platforms Inc (NASDAQ:META). podle agentury Bloomberg, která cituje zdroje obeznámené s touto záležitostí, získala podíl ve společnosti EssilorLuxottica SA (OTC:ESLOY) v hodnotě přibližně 3,5 miliardy dolarů, čímž posílila své strategické úsilí v oblasti brýlí s umělou inteligencí. Akvizice necelých 3 % podílu v italsko-francouzském lídrovi v oblasti brýlí je v souladu s ambicemi společnosti Meta růst mimo tradiční platformy a pokročit v inovacích hardwaru.
Tento krok navazuje na pokračující partnerství společnosti Meta s EssilorLuxottica, tvůrcem značek Ray-Ban a Oakley, v oblasti společného vývoje chytrých brýlí. Meta v současné době prodává chytré brýle Ray-Ban, které obsahují funkce jako vestavěné kamery a asistenty AI, a nedávno představila novou řadu produktů značky Oakley vylepšených podobnou technologií.
Bloomberg s odvoláním na zdroje uvedl, že Meta může v budoucnu svůj podíl rozšířit na přibližně 5 %, i když konečné rozhodnutí ještě nebylo učiněno. Tato investice upevňuje pozici Meta jako strategického partnera, přičemž si zachovává menšinový podíl.
Transakce také ilustruje širší zaměření generálního ředitele Meta Marka Zuckerberga na umělou inteligenci jako hlavní pilíř růstu společnosti. Vzhledem k tomu, že vývoj umělé inteligence je stále kapitálově náročnější, chytré brýle nabízejí Meta hmatatelný spotřebitelský produkt, prostřednictvím kterého může poskytovat své schopnosti v oblasti umělé inteligence.
Generální ředitel společnosti EssilorLuxottica Francesco Milleri loni naznačil, že Meta zvažuje nákup podílu, i když podmínky ještě nebyly v té době definitivně dohodnuty. Uzavření dohody svědčí o rostoucí důvěře obou firem v to, že chytré brýle se brzy stanou běžnou součástí života.
Meta Platforms Inc . podle agentury Bloomberg, která cituje zdroje obeznámené s touto záležitostí, získala podíl ve společnosti EssilorLuxottica SA v hodnotě přibližně 3,5 miliardy dolarů, čímž posílila své strategické úsilí v oblasti brýlí s umělou inteligencí. Akvizice necelých 3 % podílu v italsko-francouzském lídrovi v oblasti brýlí je v souladu s ambicemi společnosti Meta růst mimo tradiční platformy a pokročit v inovacích hardwaru.
Tento krok navazuje na pokračující partnerství společnosti Meta s EssilorLuxottica, tvůrcem značek Ray-Ban a Oakley, v oblasti společného vývoje chytrých brýlí. Meta v současné době prodává chytré brýle Ray-Ban, které obsahují funkce jako vestavěné kamery a asistenty AI, a nedávno představila novou řadu produktů značky Oakley vylepšených podobnou technologií.
Bloomberg s odvoláním na zdroje uvedl, že Meta může v budoucnu svůj podíl rozšířit na přibližně 5 %, i když konečné rozhodnutí ještě nebylo učiněno. Tato investice upevňuje pozici Meta jako strategického partnera, přičemž si zachovává menšinový podíl.
Transakce také ilustruje širší zaměření generálního ředitele Meta Marka Zuckerberga na umělou inteligenci jako hlavní pilíř růstu společnosti. Vzhledem k tomu, že vývoj umělé inteligence je stále kapitálově náročnější, chytré brýle nabízejí Meta hmatatelný spotřebitelský produkt, prostřednictvím kterého může poskytovat své schopnosti v oblasti umělé inteligence.
Generální ředitel společnosti EssilorLuxottica Francesco Milleri loni naznačil, že Meta zvažuje nákup podílu, i když podmínky ještě nebyly v té době definitivně dohodnuty. Uzavření dohody svědčí o rostoucí důvěře obou firem v to, že chytré brýle se brzy stanou běžnou součástí života.