Platforma Neue Klasse (NK) společnosti BMW (ETR:BMWG) představuje zásadní vývoj v strategii společnosti v oblasti elektrických a softwarových vozidel, který kombinuje novou architekturu, snížení nákladů a globální sladění výroby.
Podle společnosti Jefferies se BMW díky této platformě stává prvním tradičním výrobcem automobilů, který se vyrovná společnosti Tesla (NASDAQ:TSLA) a pokročilým čínským výrobcům OEM v oblasti softwarově definovaných vozidel (SDV) a pohonných jednotek pro elektromobily.
Architektura NK je založena na čtyřech doménových řadičích, které prostřednictvím zónového systému s výkonem méně než 400 W řídí základní funkce, jízdní dynamiku, komfortní systémy, panoramatický head-up displej a ADAS.
Toto uspořádání zjednodušuje kabeláž a podporuje flexibilní dodržování předpisů. Díky plné integraci SDV očekává BMW snížení budoucích vývojových nákladů u celé své modelové řady.
Platforma Neue Klasse společnosti BMW představuje zásadní vývoj v strategii společnosti v oblasti elektrických a softwarových vozidel, který kombinuje novou architekturu, snížení nákladů a globální sladění výroby.
Podle společnosti Jefferies se BMW díky této platformě stává prvním tradičním výrobcem automobilů, který se vyrovná společnosti Tesla a pokročilým čínským výrobcům OEM v oblasti softwarově definovaných vozidel a pohonných jednotek pro elektromobily.
Architektura NK je založena na čtyřech doménových řadičích, které prostřednictvím zónového systému s výkonem méně než 400 W řídí základní funkce, jízdní dynamiku, komfortní systémy, panoramatický head-up displej a ADAS.
Toto uspořádání zjednodušuje kabeláž a podporuje flexibilní dodržování předpisů. Díky plné integraci SDV očekává BMW snížení budoucích vývojových nákladů u celé své modelové řady.