PayPal v úterý zvýšil prognózu celoročního zisku nad odhady Wall Street, protože snaha digitálního platebního giganta o oživení růstu v oblastech s vysokými maržemi, jako jsou Venmo a U.S. Checkout, začíná přinášet ovoce.
Pod vedením generálního ředitele Alexe Chrissa se PayPal (NASDAQ:PYPL) přesunul od honby za růstem tržeb k zaměření na ziskovost. Společnost se snaží znovu nabrat dech v těch částech svého podnikání, které ztratily na síle po odeznění pandemického boomu v e-commerce a zintenzivnění konkurence.
Platforma Venmo společnosti PayPal, která se stala v USA prakticky synonymem pro peer-to-peer platby, zaznamenala ve druhém čtvrtletí 20% růst tržeb. Celkový objem plateb této jednotky zrychlil na nejvyšší tempo za poslední tři roky.
Na základě údajů za akcii nyní platební společnost očekává upravený roční zisk v rozmezí 5,15 až 5,30 USD oproti předchozím očekáváním 4,95 až 5,10 USD. Analytici podle odhadů LSEG očekávali v průměru 5,10 USD.
Akcie společnosti PayPal však před zahájením obchodování klesly o 1,2 %, poté co společnost oznámila, že zisk za aktuální čtvrtletí bude v souladu s očekáváním analytiků a zhruba na stejné úrovni jako v loňském roce.
PayPal očekává upravený zisk za třetí čtvrtletí v rozmezí 1,18 až 1,22 USD. Střední hodnota 1,20 USD na akcii odpovídá očekáváním Wall Street.
Transakční marže (JO:NTUJ) – zisk, který PayPal dosahuje z každé transakce po pokrytí přímých nákladů – vzrostla v tomto čtvrtletí o 7 % na 3,8 miliardy dolarů.
Tento nárůst odráží pokračující snahu o zvýšení objemu transakcí s vyšší marží u značkových platebních produktů společnosti a zefektivnění nákladů spojených se zpracováním neznačkových transakcí.
PayPal v úterý zvýšil prognózu celoročního zisku nad odhady Wall Street, protože snaha digitálního platebního giganta o oživení růstu v oblastech s vysokými maržemi, jako jsou Venmo a U.S. Checkout, začíná přinášet ovoce.
Pod vedením generálního ředitele Alexe Chrissa se PayPal přesunul od honby za růstem tržeb k zaměření na ziskovost. Společnost se snaží znovu nabrat dech v těch částech svého podnikání, které ztratily na síle po odeznění pandemického boomu v e-commerce a zintenzivnění konkurence.
Platforma Venmo společnosti PayPal, která se stala v USA prakticky synonymem pro peer-to-peer platby, zaznamenala ve druhém čtvrtletí 20% růst tržeb. Celkový objem plateb této jednotky zrychlil na nejvyšší tempo za poslední tři roky.
Na základě údajů za akcii nyní platební společnost očekává upravený roční zisk v rozmezí 5,15 až 5,30 USD oproti předchozím očekáváním 4,95 až 5,10 USD. Analytici podle odhadů LSEG očekávali v průměru 5,10 USD.
Akcie společnosti PayPal však před zahájením obchodování klesly o 1,2 %, poté co společnost oznámila, že zisk za aktuální čtvrtletí bude v souladu s očekáváním analytiků a zhruba na stejné úrovni jako v loňském roce.
PayPal očekává upravený zisk za třetí čtvrtletí v rozmezí 1,18 až 1,22 USD. Střední hodnota 1,20 USD na akcii odpovídá očekáváním Wall Street.
Transakční marže – zisk, který PayPal dosahuje z každé transakce po pokrytí přímých nákladů – vzrostla v tomto čtvrtletí o 7 % na 3,8 miliardy dolarů.
Tento nárůst odráží pokračující snahu o zvýšení objemu transakcí s vyšší marží u značkových platebních produktů společnosti a zefektivnění nákladů spojených se zpracováním neznačkových transakcí.