DoorDash předpovídá hrubou hodnotu zboží za třetí čtvrtletí nad očekáváním Wall Street poté, co ve středu překonal odhady, a sází na silnou poptávku po doručování potravin a potravinářského zboží prostřednictvím své platformy.
Nabídky a propagační akce společnosti, zejména na americkém a mezinárodním trhu pro členy, přilákaly cenově citlivé spotřebitele, kteří hledají hodnotu v jejích online službách.
DoorDash (NASDAQ:DASH) očekává, že hrubá hodnota zboží, která měří celkovou dolarovou hodnotu objednávek zadaných prostřednictvím její platformy, bude v aktuálním čtvrtletí mezi 24,2 a 24,7 miliardami dolarů, což je více než odhady ve výši 23,73 miliardy dolarů podle odhadů sestavených LSEG.
Akcie společnosti se sídlem v San Franciscu vzrostly v prodlouženém obchodování o téměř 5 % poté, co společnost překonala odhady tržeb, hrubé hodnoty zboží a upraveného zisku za druhé čtvrtletí. Její akcie letos dosud vzrostly o 52 %.
Rival UberEats, mateřská společnost Uber (NYSE:UBER), také dnes ráno předpověděla silné třetí čtvrtletí, a to díky silné poptávce po přepravních a doručovacích službách.
DoorDash také zopakoval své očekávání, že akvizice britského konkurenta Deliveroo (OTC:DROOF) bude dokončena ve čtvrtém čtvrtletí.
DoorDash rozšířil své online doručovací služby z jídla na potraviny, alkohol, elektroniku a kosmetické produkty, čímž zvýšil tržby v době, kdy restaurace bojovaly s poklesem poptávky v důsledku ekonomické nejistoty.
Hrubá hodnota zboží vzrostla v čtvrtletí končícím 30. červnem o 23 % na 24,2 miliardy USD, čímž překonala odhady ve výši 23,58 miliardy USD, přičemž celkový počet objednávek meziročně vzrostl o 20 %.
Celkové tržby za uvedené tříměsíční období ve výši 3,28 miliardy USD rovněž překonaly odhady ve výši 3,16 miliardy USD.
DoorDash předpovídá hrubou hodnotu zboží za třetí čtvrtletí nad očekáváním Wall Street poté, co ve středu překonal odhady, a sází na silnou poptávku po doručování potravin a potravinářského zboží prostřednictvím své platformy.
Nabídky a propagační akce společnosti, zejména na americkém a mezinárodním trhu pro členy, přilákaly cenově citlivé spotřebitele, kteří hledají hodnotu v jejích online službách.
DoorDash očekává, že hrubá hodnota zboží, která měří celkovou dolarovou hodnotu objednávek zadaných prostřednictvím její platformy, bude v aktuálním čtvrtletí mezi 24,2 a 24,7 miliardami dolarů, což je více než odhady ve výši 23,73 miliardy dolarů podle odhadů sestavených LSEG.
Akcie společnosti se sídlem v San Franciscu vzrostly v prodlouženém obchodování o téměř 5 % poté, co společnost překonala odhady tržeb, hrubé hodnoty zboží a upraveného zisku za druhé čtvrtletí. Její akcie letos dosud vzrostly o 52 %.
Rival UberEats, mateřská společnost Uber , také dnes ráno předpověděla silné třetí čtvrtletí, a to díky silné poptávce po přepravních a doručovacích službách.
DoorDash také zopakoval své očekávání, že akvizice britského konkurenta Deliveroo bude dokončena ve čtvrtém čtvrtletí.
DoorDash rozšířil své online doručovací služby z jídla na potraviny, alkohol, elektroniku a kosmetické produkty, čímž zvýšil tržby v době, kdy restaurace bojovaly s poklesem poptávky v důsledku ekonomické nejistoty.
Hrubá hodnota zboží vzrostla v čtvrtletí končícím 30. červnem o 23 % na 24,2 miliardy USD, čímž překonala odhady ve výši 23,58 miliardy USD, přičemž celkový počet objednávek meziročně vzrostl o 20 %.
Celkové tržby za uvedené tříměsíční období ve výši 3,28 miliardy USD rovněž překonaly odhady ve výši 3,16 miliardy USD.