Zákazníci supermarketů Checkers v Jižní Africe by brzy mohli procházet uličkami s „chytrými“ vozíky, které jim sdělí, kolik utratili, a jsou vybaveny vestavěnými platebními terminály, uvedl majitel řetězce Shoprite.
Podobné high-tech nákupní vozíky byly zavedeny nebo testovány v jiných zemích, včetně Chile prostřednictvím Walmartu
Pilotní projekt přichází v době, kdy luxusní řetězec Checkers společnosti Shoprite zesiluje svou konkurenci vůči Woolworths o středně bohaté a bohaté zákazníky v lukrativním segmentu luxusního maloobchodu v Jižní Africe.
Oba maloobchodníci investují značné prostředky do elegantního designu prodejen, nejmodernějších maloobchodních technologií a prémiových produktových řad.
Po počátečním testování zaměstnanci kanceláří v supermarketu Checkers v Kapském Městě od poloviny srpna bude 20 nových vozíků k dispozici zákazníkům ve dvou prodejnách řetězce, uvedl Shoprite ve svém středečním prohlášení, aniž by upřesnil výši investice.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky