(Reuters) – Wall Street se domnívá, že společnost Target potřebuje radikální změnu strategie. A nový generální ředitel Michael Fiddelke možná není tou správnou osobou, která by to dokázala.
Maloobchodní řetězec již několik čtvrtletí nedosahuje očekávaných výsledků a po pandemickém boomu zaznamenává pokles tržeb, protože nedokázal uspokojit aktuální poptávku zákazníků: široký sortiment kvalitních potravin a zboží denní potřeby za nízké ceny s rychlým doručením až domů.
Fiddelke, který ve společnosti působí více než dvacet let a nedávno vedl snahy o zjednodušení procesů a rozšíření využívání technologií v Targetu, ve středu představil své priority, které však analytiky během konferenčního hovoru o výsledcích nezaujaly.
„Musíme znovu nastolit naši autoritu v oblasti merchandisingu způsobem, který je pro Target typický,“ řekl. „Chceme, aby zákazníci při každé návštěvě Targetu zažili radost, a musíme to dělat důsledněji a častěji. A za třetí, musíme plněji využívat technologie ke zlepšení naší rychlosti, zákaznické zkušenosti a efektivity v celé společnosti.“
– Wall Street se domnívá, že společnost Target potřebuje radikální změnu strategie. A nový generální ředitel Michael Fiddelke možná není tou správnou osobou, která by to dokázala.
Maloobchodní řetězec již několik čtvrtletí nedosahuje očekávaných výsledků a po pandemickém boomu zaznamenává pokles tržeb, protože nedokázal uspokojit aktuální poptávku zákazníků: široký sortiment kvalitních potravin a zboží denní potřeby za nízké ceny s rychlým doručením až domů.
Fiddelke, který ve společnosti působí více než dvacet let a nedávno vedl snahy o zjednodušení procesů a rozšíření využívání technologií v Targetu, ve středu představil své priority, které však analytiky během konferenčního hovoru o výsledcích nezaujaly.
„Musíme znovu nastolit naši autoritu v oblasti merchandisingu způsobem, který je pro Target typický,“ řekl. „Chceme, aby zákazníci při každé návštěvě Targetu zažili radost, a musíme to dělat důsledněji a častěji. A za třetí, musíme plněji využívat technologie ke zlepšení naší rychlosti, zákaznické zkušenosti a efektivity v celé společnosti.“