Deutsche Bank zvýšila hodnocení Shopify a tvrdí, že akcie mohou vzrůst o více než 20 %, protože na platformu přechází více značek
Analytik Bhavin Shah zvýšil hodnocení akcií e-commerce na „koupit“ z „držet“. Shah rovněž zvýšil svou cílovou cenu o 10 USD na 50 USD, což znamená 23,5% nárůst oproti hodnotě, na které Shopify v pátek uzavřela.
Jako dva příklady značek, jejichž přítomnost pomáhá Shopify překonat širší ekosystém elektronického obchodování v USA, uvedl Mattel a Supreme.
„Mnoho předních značek se nyní aktivně snaží přejít nebo je v procesu přechodu ze starších/konkurenčních řešení a my si všímáme, že to je v ostrém kontrastu s našimi rozhovory v posledních dvanácti měsících, které neustále zdůrazňovaly zpomalující se tempo migrace,“ uvedl Shah v nedělním sdělení klientům.
Zdroj: Getty Images
Společnost Shopify si v předobchodní fázi připsala více než 3 % a v roce 2023 vzrostla o 16,6 %. V roce 2022 se akcie propadly o 74,8 %.
Shah uvedl, že jedním z největších potenciálních katalyzátorů pro akcie je spuštění služby Commerce Components, která umožňuje velkým maloobchodníkům platit za přístup k softwaru Shopify, protože by to mohlo vyvolat zvýšení migrace na tuto platformu. Akciím by podle něj také mohlo pomoci to, co nazval „dozrávající“ partnerskou sítí, která zase pomohla její reputaci u velkých maloobchodníků, zvýšenému povědomí o značce a většímu nasazení a přijetí Shopify.
Shah očekává, že hrubá hodnota zboží bude mít ve čtvrtém čtvrtletí oproti konsenzuálnímu očekávání 9% nárůst, ale v roce 2023 bude nárůst na straně kupujících „mírnější“ vzhledem k očekávané mírné recesi.
Podle Shaha se v roce 2023 rovněž očekává ochlazení tempa růstu provozních nákladů. Přesto uvedl, že hlubší recese, větší výdaje firem nebo nabídka Amazonu Buy with Prime, která by mohla ovlivnit tato očekávání pro příští rok.
Společnost Shopify by měla 15. února oznámit výsledky za čtvrté čtvrtletí.
Společnost JPMorgan dvakrát zvýšila hodnocení společnosti Wayfair a říká, že je čas nakoupit akcie nábytkářského řetězce, jejichž hodnota klesla
Podle JPMorgan jsou akcie Wayfair (W) nyní levné a je čas je koupit.
Analytik Christopher Horvers dvakrát zvýšil doporučení pro akcie na „overweight“ z „underweight“ s odkazem na zlepšující se trendy tržního podílu a lepší kontrolu výdajů ze strany managementu.
Horvers rovněž zvýšil cílovou cenu na 63 USD z 35 USD. Jeho nová cílová cena odráží nárůst o 34,6 % oproti páteční zavírací ceně.
„Vzhledem k pozitivnímu posunu v trendech tržního podílu a novému odhodlání managementu kontrolovat výdaje/investice, což by mělo v kombinaci způsobit výrazný posun v revizích zisků z prudce negativních v posledních dvou letech do pozitivních, a navíc stále atraktivní ocenění,“ uvedl v pondělním sdělení klientům.
Akcie v předobchodní fázi posílily o více než 7 %. Akcie získaly minulý týden impuls poté, co společnost Wayfair představila plán na snížení nákladů, který zahrnuje 10% snížení počtu zaměstnanců. Analytik však stále vidí značný růst i po tomto skoku.
V roce 2023 Wayfair zatím vzrostl o 42,3 %, čímž dorovnal část z 82,7% poklesu v roce 2022.
Společnost Wayfair podle něj zůstává relevantní pro maloobchodní prodej v domácnostech díky svému přednímu sortimentu, i když trh má na její pozici chmurnější pohled. Společnost Wayfair by také měla pocítit vítr v zádech díky lepší dostupnosti a rychlosti dodání ve srovnání s obdobím před rokem. Kromě toho podle něj společnost těží z toho, že se může vyhnout propagačnímu prostředí, o které se tradiční maloobchodníci museli v posledních měsících opřít při snaze přesunout nadbytek zásob.
Zdroj: Getty Images
Zlepšující se prodejní výsledky a „nově nalezená nákladová disciplína“, která je patrná v rámci managementu, by podle Horverse měly dohromady pomoci revizi zisků, která se v posledních dvou letech pohybovala výrazně směrem dolů. Dodal, že společnost již ve čtvrtém čtvrtletí zaznamenala zlepšující se trendy prodeje.
Horvers uvedl, že konečně nastal vhodný čas zvážit nákup společnosti Wayfair poté, co akcie spálily svou „nadbytečnou“ hodnotu v době pandemie Covid. (Její cena je zhruba 80 % oproti začátku roku 2021 a 43 % pod cenou před Covidem, poznamenal). Dodal, že akcie se obchoduje na spodní hranici násobku hodnoty podniku k tržbám.
Deutsche Bank zvýšila hodnocení Shopify a tvrdí, že akcie mohou vzrůst o více než 20 %, protože na platformu přechází více značekAnalytik Bhavin Shah zvýšil hodnocení akcií e-commerce na „koupit“ z „držet“. Shah rovněž zvýšil svou cílovou cenu o 10 USD na 50 USD, což znamená 23,5% nárůst oproti hodnotě, na které Shopify v pátek uzavřela.Jako dva příklady značek, jejichž přítomnost pomáhá Shopify překonat širší ekosystém elektronického obchodování v USA, uvedl Mattel a Supreme.„Mnoho předních značek se nyní aktivně snaží přejít nebo je v procesu přechodu ze starších/konkurenčních řešení a my si všímáme, že to je v ostrém kontrastu s našimi rozhovory v posledních dvanácti měsících, které neustále zdůrazňovaly zpomalující se tempo migrace,“ uvedl Shah v nedělním sdělení klientům.Společnost Shopify si v předobchodní fázi připsala více než 3 % a v roce 2023 vzrostla o 16,6 %. V roce 2022 se akcie propadly o 74,8 %.Shah uvedl, že jedním z největších potenciálních katalyzátorů pro akcie je spuštění služby Commerce Components, která umožňuje velkým maloobchodníkům platit za přístup k softwaru Shopify, protože by to mohlo vyvolat zvýšení migrace na tuto platformu. Akciím by podle něj také mohlo pomoci to, co nazval „dozrávající“ partnerskou sítí, která zase pomohla její reputaci u velkých maloobchodníků, zvýšenému povědomí o značce a většímu nasazení a přijetí Shopify.Shah očekává, že hrubá hodnota zboží bude mít ve čtvrtém čtvrtletí oproti konsenzuálnímu očekávání 9% nárůst, ale v roce 2023 bude nárůst na straně kupujících „mírnější“ vzhledem k očekávané mírné recesi.Podle Shaha se v roce 2023 rovněž očekává ochlazení tempa růstu provozních nákladů. Přesto uvedl, že hlubší recese, větší výdaje firem nebo nabídka Amazonu Buy with Prime, která by mohla ovlivnit tato očekávání pro příští rok.Společnost Shopify by měla 15. února oznámit výsledky za čtvrté čtvrtletí.Společnost JPMorgan dvakrát zvýšila hodnocení společnosti Wayfair a říká, že je čas nakoupit akcie nábytkářského řetězce, jejichž hodnota kleslaPodle JPMorgan jsou akcie Wayfair nyní levné a je čas je koupit.Analytik Christopher Horvers dvakrát zvýšil doporučení pro akcie na „overweight“ z „underweight“ s odkazem na zlepšující se trendy tržního podílu a lepší kontrolu výdajů ze strany managementu.Horvers rovněž zvýšil cílovou cenu na 63 USD z 35 USD. Jeho nová cílová cena odráží nárůst o 34,6 % oproti páteční zavírací ceně.„Vzhledem k pozitivnímu posunu v trendech tržního podílu a novému odhodlání managementu kontrolovat výdaje/investice, což by mělo v kombinaci způsobit výrazný posun v revizích zisků z prudce negativních v posledních dvou letech do pozitivních, a navíc stále atraktivní ocenění,“ uvedl v pondělním sdělení klientům.Akcie v předobchodní fázi posílily o více než 7 %. Akcie získaly minulý týden impuls poté, co společnost Wayfair představila plán na snížení nákladů, který zahrnuje 10% snížení počtu zaměstnanců. Analytik však stále vidí značný růst i po tomto skoku.V roce 2023 Wayfair zatím vzrostl o 42,3 %, čímž dorovnal část z 82,7% poklesu v roce 2022.Společnost Wayfair podle něj zůstává relevantní pro maloobchodní prodej v domácnostech díky svému přednímu sortimentu, i když trh má na její pozici chmurnější pohled. Společnost Wayfair by také měla pocítit vítr v zádech díky lepší dostupnosti a rychlosti dodání ve srovnání s obdobím před rokem. Kromě toho podle něj společnost těží z toho, že se může vyhnout propagačnímu prostředí, o které se tradiční maloobchodníci museli v posledních měsících opřít při snaze přesunout nadbytek zásob.Zlepšující se prodejní výsledky a „nově nalezená nákladová disciplína“, která je patrná v rámci managementu, by podle Horverse měly dohromady pomoci revizi zisků, která se v posledních dvou letech pohybovala výrazně směrem dolů. Dodal, že společnost již ve čtvrtém čtvrtletí zaznamenala zlepšující se trendy prodeje.Horvers uvedl, že konečně nastal vhodný čas zvážit nákup společnosti Wayfair poté, co akcie spálily svou „nadbytečnou“ hodnotu v době pandemie Covid. . Dodal, že akcie se obchoduje na spodní hranici násobku hodnoty podniku k tržbám.
Společnost AppLovin, významný hráč v oblasti reklamních technologií, znovu přitáhla pozornost investorů i analytiků poté, co ve středu oznámila výsledky...