Její podíl na evropském trhu se tak zvýšil o jeden procentní bod na 4,4 procenta. Firma to včera oznámila v tiskové zprávě.
Zhruba 35 procent vozů Hyundai prodaných v Evropě loni mělo alternativní pohon, což zahrnuje hybridy i plug-in hybridy, bateriové elektromobily či modely poháněné vodíkovým palivovým článkem. V porovnání s předchozím rokem to představuje nárůst o 77 procent. Vozidel s nulovými emisemi firma prodala 72.509, což představuje 14procentní podíl.
„V roce 2021 jsme čelili problémům v dodavatelských řetězcích a pokračující pandemii, která i nadále ovlivňuje veškeré aktivity – od mezinárodního cestování až po každodenní život. Nicméně naše dealerská síť potvrdila, že dokáže udržet kvalitu svých služeb dokonce i v náročných podmínkách,“ uvedl prezident a generální ředitel společnosti Hyundai Motor Europe Michael Cole.
Hyundai dosáhl v roce 2021 rekordního podílu na trzích v Německu, Španělsku, Itálii, Francii a Velké Británii. Mimořádně úspěšná firma byla také v České republice. V Německu tvořily modely Hyundai 4,1 procenta prodaných aut.
V České republice je Hyundai druhou nejprodávanější značkou na trhu, loni prodal 20.200 osobních vozů. To představuje meziroční nárůst o 26 procent a tržní podíl 9,8 procenta, oproti předloňským 7,9 procenta. Elektricky poháněných bylo 283 vozů a 645 hybridů.
Celkovým bestsellerem byl znovu kompaktní sportovně-užitkový vůz (SUV) Tucson z Nošovic. Tucson tvořil se 152.257 prodanými vozy 29,5 procenta prodeje značky v Evropě. Na dalších místech následovalo SUV segmentu B Kona se 109.902 prodanými vozy a i20 s prodejem 60.560 aut.
Společnost vyrábí šest svých nejprodávanějších modelů v evropských závodech v Turecku a České republice. Auta z evropské produkce tvořila 72 procent celkového prodeje na kontinentě. V Nošovicích se vedle modelu Tucson vyrábí i30 a Kona Electric. Loni továrna vyrobila 275.000 aut, což je meziroční nárůst o 15 procent.
Hyundai letos uvede na trh model Ioniq 6. Společnost naznačila také rozšíření nabídky v produktové řadě vysokovýkonných vozů N. Cílem značky Hyundai pro letošní rok je prodat na celém světě 4,3 milionu vozidel.
Její podíl na evropském trhu se tak zvýšil o jeden procentní bod na 4,4 procenta. Firma to včera oznámila v tiskové zprávě.Zhruba 35 procent vozů Hyundai prodaných v Evropě loni mělo alternativní pohon, což zahrnuje hybridy i plug-in hybridy, bateriové elektromobily či modely poháněné vodíkovým palivovým článkem. V porovnání s předchozím rokem to představuje nárůst o 77 procent. Vozidel s nulovými emisemi firma prodala 72.509, což představuje 14procentní podíl.„V roce 2021 jsme čelili problémům v dodavatelských řetězcích a pokračující pandemii, která i nadále ovlivňuje veškeré aktivity – od mezinárodního cestování až po každodenní život. Nicméně naše dealerská síť potvrdila, že dokáže udržet kvalitu svých služeb dokonce i v náročných podmínkách,“ uvedl prezident a generální ředitel společnosti Hyundai Motor Europe Michael Cole.Hyundai dosáhl v roce 2021 rekordního podílu na trzích v Německu, Španělsku, Itálii, Francii a Velké Británii. Mimořádně úspěšná firma byla také v České republice. V Německu tvořily modely Hyundai 4,1 procenta prodaných aut.V České republice je Hyundai druhou nejprodávanější značkou na trhu, loni prodal 20.200 osobních vozů. To představuje meziroční nárůst o 26 procent a tržní podíl 9,8 procenta, oproti předloňským 7,9 procenta. Elektricky poháněných bylo 283 vozů a 645 hybridů.Celkovým bestsellerem byl znovu kompaktní sportovně-užitkový vůz Tucson z Nošovic. Tucson tvořil se 152.257 prodanými vozy 29,5 procenta prodeje značky v Evropě. Na dalších místech následovalo SUV segmentu B Kona se 109.902 prodanými vozy a i20 s prodejem 60.560 aut.Společnost vyrábí šest svých nejprodávanějších modelů v evropských závodech v Turecku a České republice. Auta z evropské produkce tvořila 72 procent celkového prodeje na kontinentě. V Nošovicích se vedle modelu Tucson vyrábí i30 a Kona Electric. Loni továrna vyrobila 275.000 aut, což je meziroční nárůst o 15 procent.Chcete využít této příležitosti?Hyundai letos uvede na trh model Ioniq 6. Společnost naznačila také rozšíření nabídky v produktové řadě vysokovýkonných vozů N. Cílem značky Hyundai pro letošní rok je prodat na celém světě 4,3 milionu vozidel.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...