Jak Crypto.com sází na sportovní partnerství, aby oslovil miliardu uživatelů
Kryptospolečnosti sázejí na to, že jim sportovní reklama pomůže dostat se do hlavního proudu, a žádná z nich se neprosadila více než Crypto.com s reklamou v nedělním Super Bowlu a loňskou smlouvou za 700 milionů dolarů na přejmenování Staples Center v Los Angeles na Crypto.com Arena.
Před rokem tato soukromá singapurská společnost spustila na Super Bowlu okázalou reklamu po boku mega značek jako jsou Budweiser, GM a Pringles, a také konkurenčních kryptoplatforem, aby výrazně zvýšila svou uživatelskou základnu.
Reklamy na Super Bowl měly i další krypto platformy FTX, Bitbuy a eToro. Hra však byla jen posledním reklamním tahem společnosti Crypto.com.
V loňském roce spustila reklamní kampaň za 100 milionů dolarů ve 20 zemích s hercem Mattem Damonem v hlavní roli , uzavřela sponzorské smlouvy s Philadelphia 76ers, Ultimate Fighting Championship a závody Formule 1 a získala 20 let práv na pojmenování bývalého Staples Center. Ve čtvrtek večer se v Crypto.com Areně konal hudební festival Super Bowl.
Zdroj: Crypto.com
Šestiletá společnost Crypto.com je obchodní značkou globální skupiny subjektů působících pod názvem Foris DAX. Její finanční údaje nejsou plně veřejné a společnost Crypto.com nezveřejnila své investory, ačkoli tvrdí, že nemá žádné sponzory z Wall Street.
Její agresivní marketingová kampaň vzbudila pozornost. Někteří to považují za znamení, že se na trhu s kryptoměnami chystá splasknout bublina.
„V současné době se v systému pohybuje obrovské množství peněz, a proto všichni hledají způsoby, jak je využít,“ řekl Adam Shapiro, partner investiční společnosti Klaros Group.
Společnost Crypto.com, kterou v roce 2016 založili podnikatelé z Hongkongu, je podle výzkumné společnosti CryptoCompare šestou největší kryptoměnovou burzou podle denního objemu. Má více než 10 milionů uživatelů, ale chce dosáhnout další miliardy a stát se globální značkou v top 20, uvedl její generální ředitel Kris Marszalek.
Její strategií je dostat se do povědomí běžných Američanů prostřednictvím sportovních partnerství. Reklama na Super Bowl oslovuje přibližně 100 milionů diváků. Vysílací společnost NBC si účtuje až 7 milionů dolarů za 30 sekund.
Zdroj: Crypto.com
„Pokud dosáhnete potenciálně 150 milionů v jedné události, může se to velmi rychle vyplatit,“ řekl Paul Rogash, výkonný ředitel společnosti BetU, platformy pro kryptografické sportovní sázení.
Kryptotrh zažil v roce 2021 závratný příliv peněz, který zvýšil hodnotu všech kryptoměn na více než 3 biliony dolarů.
Společnost Crypto.com se snažila získat náskok díky významným partnerstvím, včetně jednoho, které bylo oznámeno minulý měsíc, s basketbalovou superhvězdou Lebronem Jamesem z Los Angeles Lakers, kteří budou hrát své domácí zápasy v Crypto.com Areně.
Reklama s Damonem v hlavní roli, kterou režíroval oscarový kameraman Wally Pfister, se vysílala tak často, že ji South Park parodoval v premiéře 2. února.
Společnost začínala jako kryptopeněženka a platební platforma s názvem Monaco a v roce 2017 získala 25 milionů dolarů prostřednictvím primární nabídky mincí. V roce 2018 se přejmenovala na Crypto.com a v roce 2019 spustila burzu.
Stejně jako jeho konkurenti, Crypto.com vydělává poplatky z transakcí, stejně jako z debetních karet nabízených ve spolupráci s Visa (NYSE:V). Má venture odnož v hodnotě 500 milionů dolarů, která investuje do krypto a blockchainových startupů.
Zdroj: Crypto.com
Podle svých webových stránek má společnost 3 000 zaměstnanců po celém světě a nabízí 584 volných pracovních míst mimo jiné v oblasti marketingu, lidských zdrojů, dodržování předpisů, inženýrství a rozvoje podnikání.
Tento počet zaměstnanců je vyšší než počet 2 781 zaměstnanců uvedených v nejnovějším hlášení největší americké krypto burzy, veřejně obchodované společnosti Coinbase (NASDAQ:COIN), která byla založena v roce 2012 a má 72 milionů uživatelů.
V loňském roce Crypto.com uvedla, že rozšiřuje svou institucionální klientskou základnu, jako jsou hedgeové fondy a tvůrci trhu.
Na rozdíl od Binance, Coinbase a dalších konkurentů s investory z Wall Street, Crypto.com říká, že nikdy nezískal institucionální financování. Marszalek v lednu agentuře Bloomberg řekl, že příjmy společnosti loni vzrostly 22krát.
„Pravděpodobně vydělávají hodně peněz v době, kdy je trh šíleně spekulativní,“ řekl Siegel.
Někteří přirovnávají utrácení za kryptoměny a závratný růst Crypto.com k bublině dot-com, kdy zkrachovalo několik příliš nafouknutých technologických společností. Tito lidé varovali, že investoři pravděpodobně upustí od rizikových digitálních aktiv, až americký Federální rezervní systém začne agresivně zvyšovat sazby.
Společnost Crypto.com se snaží zaujmout pozici před poklesem a vynakládá veškeré prostředky, aby se jí to podařilo, uvedl Mark Basa, globální brand manažer společnosti HOKK Finance, která se zabývá kryptoměnami.
„Myslím, že tento závod vyhrají,“ dodal.
Před rokem tato soukromá singapurská společnost spustila na Super Bowlu okázalou reklamu po boku mega značek jako jsou Budweiser, GM a Pringles, a také konkurenčních kryptoplatforem, aby výrazně zvýšila svou uživatelskou základnu.Reklamy na Super Bowl měly i další krypto platformy FTX, Bitbuy a eToro. Hra však byla jen posledním reklamním tahem společnosti Crypto.com.V loňském roce spustila reklamní kampaň za 100 milionů dolarů ve 20 zemích s hercem Mattem Damonem v hlavní roli , uzavřela sponzorské smlouvy s Philadelphia 76ers, Ultimate Fighting Championship a závody Formule 1 a získala 20 let práv na pojmenování bývalého Staples Center. Ve čtvrtek večer se v Crypto.com Areně konal hudební festival Super Bowl.Zdroj: Crypto.comŠestiletá společnost Crypto.com je obchodní značkou globální skupiny subjektů působících pod názvem Foris DAX. Její finanční údaje nejsou plně veřejné a společnost Crypto.com nezveřejnila své investory, ačkoli tvrdí, že nemá žádné sponzory z Wall Street.Její agresivní marketingová kampaň vzbudila pozornost. Někteří to považují za znamení, že se na trhu s kryptoměnami chystá splasknout bublina.„V současné době se v systému pohybuje obrovské množství peněz, a proto všichni hledají způsoby, jak je využít,“ řekl Adam Shapiro, partner investiční společnosti Klaros Group.Chcete využít této příležitosti?Společnost Crypto.com, kterou v roce 2016 založili podnikatelé z Hongkongu, je podle výzkumné společnosti CryptoCompare šestou největší kryptoměnovou burzou podle denního objemu. Má více než 10 milionů uživatelů, ale chce dosáhnout další miliardy a stát se globální značkou v top 20, uvedl její generální ředitel Kris Marszalek.Její strategií je dostat se do povědomí běžných Američanů prostřednictvím sportovních partnerství. Reklama na Super Bowl oslovuje přibližně 100 milionů diváků. Vysílací společnost NBC si účtuje až 7 milionů dolarů za 30 sekund.Zdroj: Crypto.com„Pokud dosáhnete potenciálně 150 milionů v jedné události, může se to velmi rychle vyplatit,“ řekl Paul Rogash, výkonný ředitel společnosti BetU, platformy pro kryptografické sportovní sázení.Kryptotrh zažil v roce 2021 závratný příliv peněz, který zvýšil hodnotu všech kryptoměn na více než 3 biliony dolarů.Společnost Crypto.com se snažila získat náskok díky významným partnerstvím, včetně jednoho, které bylo oznámeno minulý měsíc, s basketbalovou superhvězdou Lebronem Jamesem z Los Angeles Lakers, kteří budou hrát své domácí zápasy v Crypto.com Areně.Reklama s Damonem v hlavní roli, kterou režíroval oscarový kameraman Wally Pfister, se vysílala tak často, že ji South Park parodoval v premiéře 2. února.Společnost začínala jako kryptopeněženka a platební platforma s názvem Monaco a v roce 2017 získala 25 milionů dolarů prostřednictvím primární nabídky mincí. V roce 2018 se přejmenovala na Crypto.com a v roce 2019 spustila burzu.Stejně jako jeho konkurenti, Crypto.com vydělává poplatky z transakcí, stejně jako z debetních karet nabízených ve spolupráci s Visa . Má venture odnož v hodnotě 500 milionů dolarů, která investuje do krypto a blockchainových startupů.Zdroj: Crypto.comPodle svých webových stránek má společnost 3 000 zaměstnanců po celém světě a nabízí 584 volných pracovních míst mimo jiné v oblasti marketingu, lidských zdrojů, dodržování předpisů, inženýrství a rozvoje podnikání.Tento počet zaměstnanců je vyšší než počet 2 781 zaměstnanců uvedených v nejnovějším hlášení největší americké krypto burzy, veřejně obchodované společnosti Coinbase , která byla založena v roce 2012 a má 72 milionů uživatelů.V loňském roce Crypto.com uvedla, že rozšiřuje svou institucionální klientskou základnu, jako jsou hedgeové fondy a tvůrci trhu.Na rozdíl od Binance, Coinbase a dalších konkurentů s investory z Wall Street, Crypto.com říká, že nikdy nezískal institucionální financování. Marszalek v lednu agentuře Bloomberg řekl, že příjmy společnosti loni vzrostly 22krát.„Pravděpodobně vydělávají hodně peněz v době, kdy je trh šíleně spekulativní,“ řekl Siegel.Někteří přirovnávají utrácení za kryptoměny a závratný růst Crypto.com k bublině dot-com, kdy zkrachovalo několik příliš nafouknutých technologických společností. Tito lidé varovali, že investoři pravděpodobně upustí od rizikových digitálních aktiv, až americký Federální rezervní systém začne agresivně zvyšovat sazby.Společnost Crypto.com se snaží zaujmout pozici před poklesem a vynakládá veškeré prostředky, aby se jí to podařilo, uvedl Mark Basa, globální brand manažer společnosti HOKK Finance, která se zabývá kryptoměnami.„Myslím, že tento závod vyhrají,“ dodal.