Akcie společnosti v předobchodní fázi vzrostly o méně než 1 %.
Zde jsou údaje, které společnost vykázala za čtvrtletí končící 31. prosince, ve srovnání s tím, co očekávala Wall Street na základě průzkumu analytiků společnosti Refinitiv:
Zisk na akcii: 1,02 USD oproti očekávaným 1,09 USD.
Tržby: 1,89 miliardy USD oproti očekávaným 1,88 miliardy USD.
Společnost Yum vykázala ve čtvrtém čtvrtletí čistý zisk ve výši 330 milionů USD, tj. 1,11 USD na akcii, což je méně než 332 milionů USD, tj. 1,08 USD na akcii, o rok dříve.

Bez započtení položek společnost vydělala 1,02 USD na akcii, což je méně než 1,09 USD na akcii, které očekávali analytici oslovení společností Refinitiv.
Společnosti Taco Bell, KFC a Pizza Hut zaznamenaly ve čtvrtletí pokles marží z restaurací. V celém restauračním odvětví se provozovatelé potýkají s vyššími náklady na potraviny, dopravu a pracovní sílu.
Čisté tržby vzrostly o 8 % na 1,89 miliardy dolarů a překonaly očekávání ve výši 1,88 miliardy dolarů. Společnost Yum vykázala růst tržeb ve stejných prodejnách o 5 % ve srovnání s předchozím rokem a o 4 % na dvouleté bázi.
Společnost Taco Bell vykázala nejvyšší skok v růstu tržeb ve stejných prodejnách ze všech společností v portfoliu Yum. Řetězec inspirovaný mexickou kuchyní zaznamenal po několika slabších čtvrtletích nárůst tržeb ve stejných prodejnách o 8 %, což bylo způsobeno nedostatkem zákazníků v pozdních nočních a ranních hodinách.

Tržby společnosti KFC ve stejných prodejnách vzrostly ve čtvrtletí o 5 %. Ve Spojených státech, na druhém největším trhu, vzrostly tržby ve stejných prodejnách o 4 %. Domácí trh tvoří méně než pětinu tržeb celého systému. Pokles celkových tržeb v Číně, která je největším trhem, ovlivnil celkový růst tržeb řetězce ve stejných prodejnách.
Pizza Hut vykázala 3% růst tržeb ve stejných prodejnách. Tržby řetězce pizzerií ve Spojených státech vzrostly ve stejném čtvrtletí pouze o 1 %, protože trh čelil náročnému srovnání s loňským růstem tržeb ve stejných prodejnách. V USA se Pizza Hut snaží o návrat, k čemuž jí zpočátku pomohla rostoucí poptávka po pizze během výluk.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky




























