Tím, že poskytl platformu pro obchodníky, značky a tradiční maloobchodníky, aby přenesli své obchody do internetového věku, našel kanadský e-commerce upstart způsob, jak konkurovat.
Ve středu se však objevily prognózy zpomalujícího se růstu, což urychlilo nedávný pád akcií. Prezident Harley Finkelstein přišel s plánem na oživení platformy: Shopify musí svůj byznys upravit podle Amazonu.
Plnění přání
Síť společnosti Amazon pro realizaci a doručování objednávek nemá konkurenci. 172 milionů členů služby Prime si platí přednostní dopravu a společnost obsluhuje více než 90 metropolitních trhů s doručením ve stejný den. Hlavní oblast elektronického obchodování společnosti Amazon je tak silná, že aktivistický investor Daniel Loeb – jehož hedgeový fond Third Point má ve společnosti významné investice – tvrdí, že by sama o sobě měla mít hodnotu 1 bilionu dolarů. (Celková hodnota Amazonu je v současnosti 1,6 bilionu dolarů, částečně díky lukrativní jednotce cloud computingu Web Services).
Zdroj: Unsplash.com
Finkelstein představil plány na výrazné posílení sítě Shopify Fulfillment Network. Pokud vše půjde podle plánu, společnost výrazně zvýší svou roli při skladování a expedici produktů zákazníků obchodníků – a doufejme, že zvrátí nedávný osud svých potápějících se akcií:
Společnost Shopify plánuje během dvou let, počínaje rokem 2023, vynaložit 1 miliardu dolarů na výrazné zvýšení počtu skladů vlastněných společností; konečným cílem je nabídnout dvoudenní nebo kratší doručení více než 90 % obyvatel USA.
David vs. Goliáš: Pro společnost Shopify je investice ve výši 1 miliardy dolarů velkým výkyvem, který desetinásobně převyšuje její průměrné investice za poslední tři roky. Pro Amazon, který utratí zhruba tolik peněz během průměrného pracovního týdne, je to však kapka v moři.
Tím, že poskytl platformu pro obchodníky, značky a tradiční maloobchodníky, aby přenesli své obchody do internetového věku, našel kanadský e-commerce upstart způsob, jak konkurovat.Ve středu se však objevily prognózy zpomalujícího se růstu, což urychlilo nedávný pád akcií. Prezident Harley Finkelstein přišel s plánem na oživení platformy: Shopify musí svůj byznys upravit podle Amazonu.Plnění přáníSíť společnosti Amazon pro realizaci a doručování objednávek nemá konkurenci. 172 milionů členů služby Prime si platí přednostní dopravu a společnost obsluhuje více než 90 metropolitních trhů s doručením ve stejný den. Hlavní oblast elektronického obchodování společnosti Amazon je tak silná, že aktivistický investor Daniel Loeb – jehož hedgeový fond Third Point má ve společnosti významné investice – tvrdí, že by sama o sobě měla mít hodnotu 1 bilionu dolarů. .Zdroj: Unsplash.comFinkelstein představil plány na výrazné posílení sítě Shopify Fulfillment Network. Pokud vše půjde podle plánu, společnost výrazně zvýší svou roli při skladování a expedici produktů zákazníků obchodníků – a doufejme, že zvrátí nedávný osud svých potápějících se akcií:Společnost Shopify plánuje během dvou let, počínaje rokem 2023, vynaložit 1 miliardu dolarů na výrazné zvýšení počtu skladů vlastněných společností; konečným cílem je nabídnout dvoudenní nebo kratší doručení více než 90 % obyvatel USA.David vs. Goliáš: Pro společnost Shopify je investice ve výši 1 miliardy dolarů velkým výkyvem, který desetinásobně převyšuje její průměrné investice za poslední tři roky. Pro Amazon, který utratí zhruba tolik peněz během průměrného pracovního týdne, je to však kapka v moři.Chcete využít této příležitosti?