Zdá se, že kolem akcií Tesly je živo za všech okolností.
Jde to nahoru nebo dolů? Co s nimi dnes hýbe? Kdy se opět rozdělí? A vždycky kroutíme hlavou a litujeme, že jsme do příslušných pozic nenaskočili mnohem dříve.
Protože ano, byli jsme vůči akciím Tesly ranými skeptiky. Mysleli jsme si, že Musk nemá oči na stopkách. Mysleli jsme si, že je bláznovství brát si na paškál největší světové výrobce automobilů. Mysleli jsme si, že tím utrpí kvalita. A myslel jsem si, že akcie Tesly jsou spíše snahou o marnivost než skutečným záměrem vést skvělý podnik.

Mýlili jsme se.
Ale co je důležité vědět o investování, je to, že málokdy, pokud vůbec, je pozdě zaujmout pozici ve společnosti, pokud ji plánujete držet dlouhou dobu.
Takže i když jste propásli počáteční zisky akcií TSLA, stále jste za posledních pár let mohl vyrůst o více než 200 %. A také víme, že tam, odkud to přišlo, je toho víc.
Proto. pokud jste na stejné lodi, pokud jde o akcie Tesla, nikdy se nebojte. V tomto vagonu na vás zbylo ještě dost místa.
A je také dost důvodů věřit, že akcie TSLA se dnes stále obchodují s velkým diskontem.
Berlínská továrna Gigafactory
Největší vítr v zádech má Tesla momentálně v Německu. Braniborský zemský úřad pro životní prostředí po měsících odkladů tento měsíc konečně vydal podmíněný souhlas k tomu, aby Tesla mohla zahájit výrobu ve své evropské továrně nazvané Berlin Gigafactory.
Tesla zde nejprve zamýšlela zahájit výrobu loni v létě, ale pandemie Covid-19 a regulační překážky tyto plány oddálily.
Až bude továrna Gigafactory plně v provozu, bude v ní Tesla schopna vyrábět 500 000 vozidel ročně.

Tesla se nyní nachází v „období veřejných námitek“ a musí projít dalšími kontrolními zásadami, jako je kontrola znečištění ovzduší a spotřeby vody. Tesla však uvedla, že odstranění těchto překážek bude trvat jen několik týdnů.
O továrnu Gigafactory jde především proto, že je klíčem k tomu, aby Tesla mohla otevřít své trhy v Evropě. Pro společnost Tesla není udržitelné vyrábět vozidla v Číně a dodávat je do Evropy. Vlastní evropská výrobní základna jí tedy umožní přístup k obrovské části světa, která touží po elektromobilech.
Analytik společnosti Wedbush Dan Ives tvrdí, že továrna Gigafactory je klíčem k tomu, aby se akcie TSLA dostaly z necelých 800 dolarů
Byrokracie a bolesti hlavy, které byly k vidění kolem zpoždění/sporů při otevírání této stěžejní evropské továrny, byly pro investory frustrující sledovat, jak se vyvíjí, protože mnozí na ulici pochybovali, zda se Giga Berlín vůbec někdy otevře
Ives také napsal: „Nemůžeme zdůraznit význam výroby v Giga Berlín pro celkový úspěch působení společnosti Tesla v Evropě i ve světě.“
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky



























