Analytik Philippe Houchois snížil cílové ceny pro Ford a General Motors a v pondělním sdělení klientům uvedl, že obavy z inflace a válka v Evropě by mohly poškodit spotřebitelské výdaje za drahé zboží.
V případě Fordu Jefferies snížil cílovou cenu z 20 dolarů na 18 dolarů za akcii, což je 12 % nad úrovní, na které akcie v pátek uzavřely. Expozice společnosti vůči Evropě by mohla být pro akcie tlakem, napsal Houchois.
„Expozice vůči USA jasně dominuje profilu výnosů, ale na oživení Fordu v Evropě se díváme opatrněji. Během konference jsme se dozvěděli, že Evropa představuje pro FordPro globálně větší příspěvek, než jsme očekávali,“ napsal Houchois.
V případě GM Jefferies snížila cílovou hodnotu z 53 dolarů na akcii na 44 dolarů a uvedla, že společnost má v nejbližší době jen malý prostor pro fundamentální zlepšení. Tento cíl je přibližně 6 % nad úrovní, kde akcie v pátek uzavřely.
Chcete využít této příležitosti?
„Navzdory tomu, co vypadá jako zdravý začátek roku 2022, nadále vidíme, že GM má slabší provozní páky než Ford i Stellantis, a to vzhledem k již tak vysoké marži a utlumenému produktovému cyklu,“ uvedla poznámka.
Analytik Philippe Houchois snížil cílové ceny pro Ford a General Motors a v pondělním sdělení klientům uvedl, že obavy z inflace a válka v Evropě by mohly poškodit spotřebitelské výdaje za drahé zboží.V případě Fordu Jefferies snížil cílovou cenu z 20 dolarů na 18 dolarů za akcii, což je 12 % nad úrovní, na které akcie v pátek uzavřely. Expozice společnosti vůči Evropě by mohla být pro akcie tlakem, napsal Houchois.„Expozice vůči USA jasně dominuje profilu výnosů, ale na oživení Fordu v Evropě se díváme opatrněji. Během konference jsme se dozvěděli, že Evropa představuje pro FordPro globálně větší příspěvek, než jsme očekávali,“ napsal Houchois.V případě GM Jefferies snížila cílovou hodnotu z 53 dolarů na akcii na 44 dolarů a uvedla, že společnost má v nejbližší době jen malý prostor pro fundamentální zlepšení. Tento cíl je přibližně 6 % nad úrovní, kde akcie v pátek uzavřely.Chcete využít této příležitosti?„Navzdory tomu, co vypadá jako zdravý začátek roku 2022, nadále vidíme, že GM má slabší provozní páky než Ford i Stellantis, a to vzhledem k již tak vysoké marži a utlumenému produktovému cyklu,“ uvedla poznámka.