Crypto.org spustil Cronos v listopadu. Zde je vyjádření týmu Cronos k rebrandingu, který proběhl 18. února:
„Cronos je řetězec kompatibilní s EVM, který je navržen tak, aby podporoval ekonomiku tvůrců pomocí aplikací, jako jsou DeFi a GameFi, a v konečném důsledku sloužil jako základní infrastruktura pro Metaverse,“ uvedl na svém blogu na médiu příspěvek o rebrandingu.
„Cronos přináší dramaticky rychlejší a levnější transakce než mainnet Etherea, díky čemuž jsou decentralizované aplikace (DApps) a chytré kontrakty uživatelsky i ekologicky přívětivější.“
Zdroj: Crypto.com
Za poslední tři měsíce provedlo v řetězci Cronos transakce více než 350 000 unikátních peněženkových adres. Kromě toho si jej pro své projekty vybralo více než 120 DApps.
V roce 2022 se chce stát jedním z pěti největších veřejných blockchainů podle celkové uzamčené hodnoty (TVL).
I když je to všechno velmi vzrušující, vidíme v rebrandingu problém. Dovolte nám to vysvětlit.
Crypto.com v prosinci mělo zaplatit 700 milionů dolarů za práva na pojmenování bývalého Staples Center v Los Angeles. To bylo finančně rozumnou marketingovou iniciativou. Přesto se kvůli tomu mince Crypto.com najednou nevyplatilo kupovat.
Zdroj: Getty Images
Zde je citát ředitele pro strategii společnosti CoinShares International Meltema Demirorse, který jsem pro čtenáře zařadil:
„Výsledné PR zdvojnásobilo cenu tokenu a vedlo k nárůstu tržní kapitalizace o 9 miliard USD,“ uvedl na Twitteru Meltem Demirors, ředitel pro strategii společnosti CoinShares International Ltd. (NYSE:TWTR). ‚Obchod se vyplatil ~13x, těžko rozplést distribuci tokenu a to, kdo z něj měl prospěch, ale chytrá marketingová strategie tokenu! Informovala o tom agentura Bloomberg.“
Značná část Demirorem zmíněného nárůstu se za poslední tři měsíce vypařila. A co hůř, pokud Crypto.com získala práva na pojmenování tokenu, aby mu poskytla marketingový a PR impuls, všechno to s rebrandingem Cronosu vyletělo oknem.
Pokud se ovšem Crypto.com Arena nestane Cronos Arenou. Protože nebydlím v Los Angeles, rychle jsem se podíval na webové stránky arény. Píše se tam, že je to stále Cryto.com Arena.
Možná v budoucnu.
Crypto.org spustil Cronos v listopadu. Zde je vyjádření týmu Cronos k rebrandingu, který proběhl 18. února:„Cronos je řetězec kompatibilní s EVM, který je navržen tak, aby podporoval ekonomiku tvůrců pomocí aplikací, jako jsou DeFi a GameFi, a v konečném důsledku sloužil jako základní infrastruktura pro Metaverse,“ uvedl na svém blogu na médiu příspěvek o rebrandingu.„Cronos přináší dramaticky rychlejší a levnější transakce než mainnet Etherea, díky čemuž jsou decentralizované aplikace a chytré kontrakty uživatelsky i ekologicky přívětivější.“Zdroj: Crypto.comZa poslední tři měsíce provedlo v řetězci Cronos transakce více než 350 000 unikátních peněženkových adres. Kromě toho si jej pro své projekty vybralo více než 120 DApps.V roce 2022 se chce stát jedním z pěti největších veřejných blockchainů podle celkové uzamčené hodnoty .I když je to všechno velmi vzrušující, vidíme v rebrandingu problém. Dovolte nám to vysvětlit.Chcete využít této příležitosti?Crypto.com v prosinci mělo zaplatit 700 milionů dolarů za práva na pojmenování bývalého Staples Center v Los Angeles. To bylo finančně rozumnou marketingovou iniciativou. Přesto se kvůli tomu mince Crypto.com najednou nevyplatilo kupovat.Zdroj: Getty ImagesZde je citát ředitele pro strategii společnosti CoinShares International Meltema Demirorse, který jsem pro čtenáře zařadil:„Výsledné PR zdvojnásobilo cenu tokenu a vedlo k nárůstu tržní kapitalizace o 9 miliard USD,“ uvedl na Twitteru Meltem Demirors, ředitel pro strategii společnosti CoinShares International Ltd. . ‚Obchod se vyplatil ~13x, těžko rozplést distribuci tokenu a to, kdo z něj měl prospěch, ale chytrá marketingová strategie tokenu! Informovala o tom agentura Bloomberg.“Značná část Demirorem zmíněného nárůstu se za poslední tři měsíce vypařila. A co hůř, pokud Crypto.com získala práva na pojmenování tokenu, aby mu poskytla marketingový a PR impuls, všechno to s rebrandingem Cronosu vyletělo oknem.Pokud se ovšem Crypto.com Arena nestane Cronos Arenou. Protože nebydlím v Los Angeles, rychle jsem se podíval na webové stránky arény. Píše se tam, že je to stále Cryto.com Arena.Možná v budoucnu.