Gore Guggenheim (NASDAQ:GGPI), společnost s prázdným šekem, která vznikla po fúzi s jiným podnikem, od počátku roku ztratila přibližně 6 % na 11 USD za akcii.
Očekává se, že se účelová akviziční společnost (SPAC) ještě letos spojí se švédskou značkou Polestar, která se zabývá čistě výrobou výkonných elektromobilů. Akcie GGPI nedávno dosáhly čerstvého minima 10,11 USD za akcii. Tato podpora se v krátkodobém horizontu pravděpodobně neprolomí, protože by ji měly i nadále podporovat spekulativní nákupy před vstupem společnosti Polestar na burzu.
Zdroj: Shutterstock
Akcie GGPI mají silné výsledky v oblasti SPAC
Akcie GGPI jsou franšízou The Gores Group, globální investiční společnosti zaměřené na partnerství s podniky v různých odvětvích. The Gores Group je rovněž sponzorem SPAC se silnými výsledky. Mateřská společnost GGPI se spojila s nejlepšími společnostmi ve své třídě, které nabízely příležitosti k rychlému růstu a silné peněžní toky.
Investiční společnost je nyní dobře zkušená v oblasti SPAC. Nicméně některé z akcií, které vstoupily na burzu prostřednictvím Goreova SPAC, se v současné době obchodují pod cenou při IPO. To není produktivní dlouhodobý signál pro budoucí ocenění společnosti Polestar, a tedy i pro akcie GGPI.
Společnost Polestar má některé klíčové fundamentální výhody ve srovnání s jinými společnostmi zabývajícími se elektromobily, jako jsou Lucid Motors (NASDAQ:LCID), Lordstown Motors (NASDAQ:RIDE) a Nikola (NASDAQ:NKLA), které vstoupily na burzu prostřednictvím SPAC. Například společnost podporovaná společností Volvo (OTCMKTS:VLVLY) a mateřskou společností Geely (OTCMKTS:GELYY) může využívat technologie a infrastrukturu těchto dvou zavedených automobilek. Společnost Polestar již za poslední tři roky uvedla na trh téměř 29 000 vozidel a působí na 14 trzích na třech kontinentech, což je pro soukromou firmu vyrábějící elektromobily důležitý milník. Kromě toho více než 90 % těchto prodejů tvořily vozy Polestar 2, což je EV hatchback, který je potenciálním konkurentem Modelu 3 společnosti Tesla (NASDAQ:TSLA).
Kromě toho mají akcie GGPI a Polestar ambiciózní cíle růstu, očekávají uvedení tří nových modelů v příštích dvou letech a prodej přibližně 290 000 vozidel do roku 2025. Hráč na poli prémiových elektromobilů chce také do roku 2023 rozšířit své působení na 30 světových trhů a diverzifikovat své výrobní kapacity. V současné době se výrobní kapacity společnosti Polestar nacházejí výhradně v Číně. Společnost vyrábějící elektromobily však očekává, že do roku 2023 rozšíří výrobu v USA, přičemž využije výrobní linky společnosti Volvo Cars v Charlestonu.
Gore Guggenheim , společnost s prázdným šekem, která vznikla po fúzi s jiným podnikem, od počátku roku ztratila přibližně 6 % na 11 USD za akcii.Očekává se, že se účelová akviziční společnost ještě letos spojí se švédskou značkou Polestar, která se zabývá čistě výrobou výkonných elektromobilů. Akcie GGPI nedávno dosáhly čerstvého minima 10,11 USD za akcii. Tato podpora se v krátkodobém horizontu pravděpodobně neprolomí, protože by ji měly i nadále podporovat spekulativní nákupy před vstupem společnosti Polestar na burzu.Zdroj: ShutterstockAkcie GGPI mají silné výsledky v oblasti SPACAkcie GGPI jsou franšízou The Gores Group, globální investiční společnosti zaměřené na partnerství s podniky v různých odvětvích. The Gores Group je rovněž sponzorem SPAC se silnými výsledky. Mateřská společnost GGPI se spojila s nejlepšími společnostmi ve své třídě, které nabízely příležitosti k rychlému růstu a silné peněžní toky.Investiční společnost je nyní dobře zkušená v oblasti SPAC. Nicméně některé z akcií, které vstoupily na burzu prostřednictvím Goreova SPAC, se v současné době obchodují pod cenou při IPO. To není produktivní dlouhodobý signál pro budoucí ocenění společnosti Polestar, a tedy i pro akcie GGPI.Společnost Polestar má některé klíčové fundamentální výhody ve srovnání s jinými společnostmi zabývajícími se elektromobily, jako jsou Lucid Motors , Lordstown Motors a Nikola , které vstoupily na burzu prostřednictvím SPAC. Například společnost podporovaná společností Volvo a mateřskou společností Geely může využívat technologie a infrastrukturu těchto dvou zavedených automobilek. Společnost Polestar již za poslední tři roky uvedla na trh téměř 29 000 vozidel a působí na 14 trzích na třech kontinentech, což je pro soukromou firmu vyrábějící elektromobily důležitý milník. Kromě toho více než 90 % těchto prodejů tvořily vozy Polestar 2, což je EV hatchback, který je potenciálním konkurentem Modelu 3 společnosti Tesla .Chcete využít této příležitosti?Zdroj: UnsplashKromě toho mají akcie GGPI a Polestar ambiciózní cíle růstu, očekávají uvedení tří nových modelů v příštích dvou letech a prodej přibližně 290 000 vozidel do roku 2025. Hráč na poli prémiových elektromobilů chce také do roku 2023 rozšířit své působení na 30 světových trhů a diverzifikovat své výrobní kapacity. V současné době se výrobní kapacity společnosti Polestar nacházejí výhradně v Číně. Společnost vyrábějící elektromobily však očekává, že do roku 2023 rozšíří výrobu v USA, přičemž využije výrobní linky společnosti Volvo Cars v Charlestonu.