Stále čeká. Akcie od té doby klesly o téměř 30 %, protože burzovní krize, která začala v oblasti technologií, se stala obecnější.
Problém, který mám se společností ChargePoint, je stejný jako problém, který mám sám se sebou. Je na to brzy. V mém případě to znamená, že píšu o trendech a investuji do společností dříve, než jsou připraveny pro masový trh. V případě ChargePointu se připravili na obrovský trh s elektromobily, který ještě neexistuje.
Společnost ChargePoint má 31. května zveřejnit hospodářské výsledky za čtvrtletí končící v dubnu. Očekává se ztráta 22 centů/akcii při tržbách 80 milionů dolarů. Ve stejném čtvrtletí loňského roku dosáhl ChargePoint příjmů ve výši 40 milionů USD. Za fiskální rok 2022, který skončil v lednu, dosáhl výnosů ve výši 240 milionů dolarů.
Zdroj: Shutterstock
Na horkém trhu v roce 2021 byl takový růst působivý. Akcie ChargePoint se loni v červenci prodávaly za více než 35 USD/akcii. Dnes je nikdo nechce. ChargePoint se prodává za zhruba 10,60 USD/akcii a jeho tržní kapitalizace činí 3,6 miliardy USD. Podle mě to říká, že na této akcii můžete stále prodělat. Stále se prodává za zhruba desetinásobek výnosů a stále prodělává.
Až vyjdou výsledky, podívejte se na cash flow. Za rok končící v lednu ChargePoint ztratil 174 milionů dolarů v hotovosti. Po vstupu na burzu na začátku roku 2021 prostřednictvím účelové akviziční společnosti (SPAC) s názvem Switchback Energy jí tak zůstalo 315 milionů dolarů.
Pokud se ChargePoint naučil chovat v hotovosti, a očekávané číslo příjmů říká, že ano, přemýšlejte o investici na základě šance, že letadlo spadne. Pak si kupte další Amazon.Com (NASDAQ:AMZN).
„Chci, aby moje příští auto bylo elektrické.“ Tohle jsem napsal v době, kdy ChargePoint vstupoval na burzu.
Nestalo se tak. Můj milovaný Scion byl rozdrcen rychlostí 10 mil za hodinu a já si letos musel něco koupit. Vybral jsem si hybridní vůz Toyota (NYSE:TM). Když jsem byl na trhu, procházel jsem svou ulicí a hledal hybridy a elektromobily. Ze 60 aut jsem našel dvě Tesly (NASDAQ:TSLA), Nissan (OTCMKTS:NSANY) Leaf a čtyři Toyoty Prius.
Vzhledem k tomu, že Tesla má vlastní nabíjecí síť, slevil jsem z nich. Nejrychlejší nabíjecí jednotky ChargePoint, nazývané DC Fast, nabíjejí při napětí 480 V, ale společnost má také spoustu nabíječek s napětím 240 V v ulicích měst. Těm trvá nabití elektromobilu celou noc a obvykle jsou umístěny jako vybavení pro lidi, aby mohli popíjet a nabíjet, zatímco jedí nebo nakupují.
Společnost ChargePoint potřebuje k úspěchu velký trh s elektromobily, které nejsou značky Tesla a jsou ochotny platit za službu DC Fast, proti konkurentům, jako jsou Electrify America (OTCMKTS:VWAGY) společnosti Volkswagen, EV Go (NASDAQ:EVGO), Blink Charging (NASDAQ:BLNK) a další.
ChargePoint prodává nabíjecí zařízení, nikoli služby. To znamená, že pokud bude vedení společnosti šetrné, pravděpodobně dokáže přežít do doby, než se trh vyvine.
Jako ekolog s křupavými granulemi bych vám rád doporučil, abyste se hnali za společností ChargePoint, hráli si na revoluci v oblasti elektromobilů a přijali nejnovější nákupní doporučení makléřských společností.
Ale nechci, abyste přišli o peníze, jako jsem to udělal já, když jste se honili za trhy, které ještě neexistují.
Nejlepší strategií je nyní hledat technologické akcie, které nabízejí reálné produkty pro reálné trhy, s reálnými příjmy, které šetří podnikům reálné peníze. Tyto společnosti budou bojovat proti inflaci, a i když možná nejsou sexy, přinesou výnos, zatímco budeme čekat na nárůst výroby elektromobilů.
Kdy bude ChargePoint připraven k provozu? Až si přečtete, že Buc-ees umisťuje elektrické nabíjecí stanice.
Stále čeká. Akcie od té doby klesly o téměř 30 %, protože burzovní krize, která začala v oblasti technologií, se stala obecnější.Problém, který mám se společností ChargePoint, je stejný jako problém, který mám sám se sebou. Je na to brzy. V mém případě to znamená, že píšu o trendech a investuji do společností dříve, než jsou připraveny pro masový trh. V případě ChargePointu se připravili na obrovský trh s elektromobily, který ještě neexistuje.Společnost ChargePoint má 31. května zveřejnit hospodářské výsledky za čtvrtletí končící v dubnu. Očekává se ztráta 22 centů/akcii při tržbách 80 milionů dolarů. Ve stejném čtvrtletí loňského roku dosáhl ChargePoint příjmů ve výši 40 milionů USD. Za fiskální rok 2022, který skončil v lednu, dosáhl výnosů ve výši 240 milionů dolarů.Zdroj: ShutterstockNa horkém trhu v roce 2021 byl takový růst působivý. Akcie ChargePoint se loni v červenci prodávaly za více než 35 USD/akcii. Dnes je nikdo nechce. ChargePoint se prodává za zhruba 10,60 USD/akcii a jeho tržní kapitalizace činí 3,6 miliardy USD. Podle mě to říká, že na této akcii můžete stále prodělat. Stále se prodává za zhruba desetinásobek výnosů a stále prodělává.Až vyjdou výsledky, podívejte se na cash flow. Za rok končící v lednu ChargePoint ztratil 174 milionů dolarů v hotovosti. Po vstupu na burzu na začátku roku 2021 prostřednictvím účelové akviziční společnosti s názvem Switchback Energy jí tak zůstalo 315 milionů dolarů.Pokud se ChargePoint naučil chovat v hotovosti, a očekávané číslo příjmů říká, že ano, přemýšlejte o investici na základě šance, že letadlo spadne. Pak si kupte další Amazon.Com .Chcete využít této příležitosti?„Chci, aby moje příští auto bylo elektrické.“ Tohle jsem napsal v době, kdy ChargePoint vstupoval na burzu.Nestalo se tak. Můj milovaný Scion byl rozdrcen rychlostí 10 mil za hodinu a já si letos musel něco koupit. Vybral jsem si hybridní vůz Toyota . Když jsem byl na trhu, procházel jsem svou ulicí a hledal hybridy a elektromobily. Ze 60 aut jsem našel dvě Tesly , Nissan Leaf a čtyři Toyoty Prius.Vzhledem k tomu, že Tesla má vlastní nabíjecí síť, slevil jsem z nich. Nejrychlejší nabíjecí jednotky ChargePoint, nazývané DC Fast, nabíjejí při napětí 480 V, ale společnost má také spoustu nabíječek s napětím 240 V v ulicích měst. Těm trvá nabití elektromobilu celou noc a obvykle jsou umístěny jako vybavení pro lidi, aby mohli popíjet a nabíjet, zatímco jedí nebo nakupují.Společnost ChargePoint potřebuje k úspěchu velký trh s elektromobily, které nejsou značky Tesla a jsou ochotny platit za službu DC Fast, proti konkurentům, jako jsou Electrify America společnosti Volkswagen, EV Go , Blink Charging a další.ChargePoint prodává nabíjecí zařízení, nikoli služby. To znamená, že pokud bude vedení společnosti šetrné, pravděpodobně dokáže přežít do doby, než se trh vyvine.Jako ekolog s křupavými granulemi bych vám rád doporučil, abyste se hnali za společností ChargePoint, hráli si na revoluci v oblasti elektromobilů a přijali nejnovější nákupní doporučení makléřských společností.Ale nechci, abyste přišli o peníze, jako jsem to udělal já, když jste se honili za trhy, které ještě neexistují.Nejlepší strategií je nyní hledat technologické akcie, které nabízejí reálné produkty pro reálné trhy, s reálnými příjmy, které šetří podnikům reálné peníze. Tyto společnosti budou bojovat proti inflaci, a i když možná nejsou sexy, přinesou výnos, zatímco budeme čekat na nárůst výroby elektromobilů.Kdy bude ChargePoint připraven k provozu? Až si přečtete, že Buc-ees umisťuje elektrické nabíjecí stanice.
Společnost AppLovin Corp, jeden z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti digitální reklamy a mobilních technologií, získala silnou podporu od Deutsche...