3 místa v metaverse, které by mohly mít obrovský potenciál
S tím, jak se metaverse začíná prosazovat a vytvářet si svébytné prostředí, se objevuje ještě více příležitostí pro investory do virtuálních nemovitostí a pro ty, kteří chtějí otevřít podniky založené na metaverse.
Jistě, billboardy jsou skvělé, stejně jako nájemní jednotky pro maloobchodní provozy, ale ve světě bez hranic existuje spousta dalších způsobů, jak vybudovat metaverse.
Virtuální investoři do nemovitostí, kteří hledají jedinečné příležitosti, jak vyniknout, by měli zvážit tyto typy podnikání, které by v metaverse mohly snadno nabýt na popularitě.
1. Filmová kina
Filmový festival v Cannes vyvolává spoustu emocí, ale letos možná ještě více než obvykle. Mezi vůbec prvním summitem NFTCannes, na kterém budou odborníci z filmového průmyslu diskutovat o různých způsobech využití non-fungible tokenů (NFT) k oslovení filmového publika, a vůbec prvním filmovým festivalem NFT v Decentralandu se objevuje další případ využití virtuálních nemovitostí.
Zdroj: Pixabay
Od ledna 2022, kdy společnost Filmrare spustila svůj metaverzální cineplex v Decentralandu, je každý měsíc k dispozici série filmů pro každého, kdo chce platformu navštívit. Po zakoupení (virtuálně) nositelných 3D brýlí získají filmoví diváci přístup ke všem filmům promítaným v kině. Ačkoli se zatím jednalo převážně o nezávislé filmy, nic nebrání tomu, aby někdo spustil celovečerní filmy, za předpokladu, že bude zajištěna licence.
V metaverse jsou zcela možné dolarové kinosály s druhou řadou filmů nebo dokonce kinosály s první řadou filmů, aniž byste se museli starat o to, zda někdo mluví ve třetí řadě, uklízet rozsypaný popcorn nebo dokonce zaměstnávat zaměstnance. NFT by mohly být raženy tak, aby umožňovaly vstup na konkrétní filmy, a vy byste mohli nabízet limitovanou sérii značkového vybavení pro značku kina (nebo licencované oblečení, pokud by bylo vytvořeno ve spolupráci s různými studii).
Hudbu lze také zajistit pomocí NFT nebo ji jednoduše prodávat ke stažení v digitální podobě, což lidem nabízí více možností, jak se spojit se svými oblíbenými umělci. Obchod s hudbou je však více než jen místo pro nákup hudby. Je to zážitek, kde lidé poslouchají novou hudbu a dokonce se spojují se svými oblíbenými umělci. Je to dokonalá aplikace pro metaverse.
Zdroj: Pixabay
Někdo, kdo již provozuje hudební zábavní podnik, by mohl rozšířit své úsilí o poskytování speciálních setkání s umělci s předstihem, spolu s ochutnávkou hudby, která má s daným umělcem smysl. Samozřejmě, že merch NFT je vždy na stole, protože, upřímně řečeno, kdo nemá rád dobré tričko kapely (dokonce i pro její avatary)?
3. Plánování akcí
S tím, jak se v metaverse rozšiřují prostory pro události, dochází k prvním metaverse sňatkům, které jsou registrovány v blockchainu. A bude ještě více potřeba někoho, kdo pomůže naplánovat a realizovat ještě větší události.
Představte si, že místo toho, abyste museli vytvořit pohádkovou svatbu, kterou si někdo představoval na méně než dokonalém místě, byste mohli jednoduše změnit místo, aby bylo přesně takové, jaké potřebujete. O kolik by to usnadnilo plánování akce? Nemuseli byste na poslední chvíli řešit žádné nepříjemnosti s nesprávnými dorty, nedorazivšími květinami nebo nedostatkem parkovacích míst – prostě digitální svatby, které jsou vždy přesně takové, jaké mají být, bez jakéhokoli dramatu.
Samozřejmě, že jakýkoli prostor pro pořádání akcí by se mohl stát oblíbeným pronájmem v metaverse, pokud by se u kormidla objevila správná kreativní mysl. Chce si někdo pronajmout prostor na speciální narozeniny pro svou rodinu, která je roztroušená po celém světě? Žádný problém, máte k dispozici prostor, kde vytvoříte tu správnou atmosféru pro masivní oslavu bezpečnou pro pandemii COVID.
Zdroj: Pixabay
Metaverse je místo pro každého
Protože metaverze je pro každého, je zde prostor pro všechny druhy podnikání, které si dokážete představit. Pokud existuje podnik, který využívá něco, co můžete například přeměnit na NFT nebo poskytovat digitálně jinými způsoby, je to skvělý kandidát na další zkoumání.
Skutečná síla každé metaverse platformy spočívá v její komunitě, takže vaše oblíbené kino nebo metaverse komikscon mohou jen přispět k prosperující a rozmanité skupině lidí, kteří tento prostor využívají k práci i zábavě. Nemusíte být realitní magnát, abyste si koupili digitální pozemek v metaverse, a nemusíte se držet toho, co už tam je, abyste vlastnili úspěšný podnik v metaverse.
Jistě, billboardy jsou skvělé, stejně jako nájemní jednotky pro maloobchodní provozy, ale ve světě bez hranic existuje spousta dalších způsobů, jak vybudovat metaverse.Virtuální investoři do nemovitostí, kteří hledají jedinečné příležitosti, jak vyniknout, by měli zvážit tyto typy podnikání, které by v metaverse mohly snadno nabýt na popularitě.Filmový festival v Cannes vyvolává spoustu emocí, ale letos možná ještě více než obvykle. Mezi vůbec prvním summitem NFTCannes, na kterém budou odborníci z filmového průmyslu diskutovat o různých způsobech využití non-fungible tokenů k oslovení filmového publika, a vůbec prvním filmovým festivalem NFT v Decentralandu se objevuje další případ využití virtuálních nemovitostí.Zdroj: PixabayOd ledna 2022, kdy společnost Filmrare spustila svůj metaverzální cineplex v Decentralandu, je každý měsíc k dispozici série filmů pro každého, kdo chce platformu navštívit. Po zakoupení nositelných 3D brýlí získají filmoví diváci přístup ke všem filmům promítaným v kině. Ačkoli se zatím jednalo převážně o nezávislé filmy, nic nebrání tomu, aby někdo spustil celovečerní filmy, za předpokladu, že bude zajištěna licence.V metaverse jsou zcela možné dolarové kinosály s druhou řadou filmů nebo dokonce kinosály s první řadou filmů, aniž byste se museli starat o to, zda někdo mluví ve třetí řadě, uklízet rozsypaný popcorn nebo dokonce zaměstnávat zaměstnance. NFT by mohly být raženy tak, aby umožňovaly vstup na konkrétní filmy, a vy byste mohli nabízet limitovanou sérii značkového vybavení pro značku kina .Chcete využít této příležitosti?Hudbu lze také zajistit pomocí NFT nebo ji jednoduše prodávat ke stažení v digitální podobě, což lidem nabízí více možností, jak se spojit se svými oblíbenými umělci. Obchod s hudbou je však více než jen místo pro nákup hudby. Je to zážitek, kde lidé poslouchají novou hudbu a dokonce se spojují se svými oblíbenými umělci. Je to dokonalá aplikace pro metaverse.Zdroj: PixabayNěkdo, kdo již provozuje hudební zábavní podnik, by mohl rozšířit své úsilí o poskytování speciálních setkání s umělci s předstihem, spolu s ochutnávkou hudby, která má s daným umělcem smysl. Samozřejmě, že merch NFT je vždy na stole, protože, upřímně řečeno, kdo nemá rád dobré tričko kapely ?S tím, jak se v metaverse rozšiřují prostory pro události, dochází k prvním metaverse sňatkům, které jsou registrovány v blockchainu. A bude ještě více potřeba někoho, kdo pomůže naplánovat a realizovat ještě větší události.Představte si, že místo toho, abyste museli vytvořit pohádkovou svatbu, kterou si někdo představoval na méně než dokonalém místě, byste mohli jednoduše změnit místo, aby bylo přesně takové, jaké potřebujete. O kolik by to usnadnilo plánování akce? Nemuseli byste na poslední chvíli řešit žádné nepříjemnosti s nesprávnými dorty, nedorazivšími květinami nebo nedostatkem parkovacích míst – prostě digitální svatby, které jsou vždy přesně takové, jaké mají být, bez jakéhokoli dramatu.Samozřejmě, že jakýkoli prostor pro pořádání akcí by se mohl stát oblíbeným pronájmem v metaverse, pokud by se u kormidla objevila správná kreativní mysl. Chce si někdo pronajmout prostor na speciální narozeniny pro svou rodinu, která je roztroušená po celém světě? Žádný problém, máte k dispozici prostor, kde vytvoříte tu správnou atmosféru pro masivní oslavu bezpečnou pro pandemii COVID.Zdroj: PixabayProtože metaverze je pro každého, je zde prostor pro všechny druhy podnikání, které si dokážete představit. Pokud existuje podnik, který využívá něco, co můžete například přeměnit na NFT nebo poskytovat digitálně jinými způsoby, je to skvělý kandidát na další zkoumání.Skutečná síla každé metaverse platformy spočívá v její komunitě, takže vaše oblíbené kino nebo metaverse komikscon mohou jen přispět k prosperující a rozmanité skupině lidí, kteří tento prostor využívají k práci i zábavě. Nemusíte být realitní magnát, abyste si koupili digitální pozemek v metaverse, a nemusíte se držet toho, co už tam je, abyste vlastnili úspěšný podnik v metaverse.