Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Strategie pro vztahy s veřejností, kterou si může dovolit každý podnikatel

Levná a účinná PR strategie pro podnikatele začíná kreativitou a slušností.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
11 srpna, 2022
5 min. čtení
Things to do

Zdroj: Unsplash

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Když se nedaří, jsou vztahy s veřejností jednou z prvních položek, které podnikatelé škrtají v rozpočtu. Většina odborníků na PR vám řekne, že je to špatný nápad. Řeknou vám, že krize je přesně ten nevhodný okamžik, kdy přestat vyprávět svůj příběh.

I když je na tom něco pravdy, snížení rozpočtu na PR je vždy lepší než někoho propustit. Někdy prostě nemáte na výběr, ale tady je dobrá zpráva: základy efektivního public relations pro podnikatele jsou zdarma.

Zde je několik věcí, které můžete udělat, aby o vás bylo slyšet, když v rozpočtu nezbývá nic na zaplacení drahé agentury.

Objevte (nebo znovu objevte) svůj vlastní příběh

woman in gray sweater using laptop computer
Zdroj: Unsplash

Nic nestojí, když se ponoříte do hloubky a objevíte (nebo znovu objevíte), proč je pro vás vaše práce a vaše podnikání opravdu důležité. PR není jen získání článku v časopise nebo rozhovor ve vlivném podcastu. Pokud jste podnikatel, PR jste vy. Po celou dobu. Nemusíte platit agentuře tisíce, aby vám pomohla zviditelnit vaše podnikání tak, aby znělo zajímavě nebo důležitě. Pokud ji nedokážete udělat zajímavou a důležitou vy, nikdo jiný ji neudělá.

Advertisement

A nepřehánějte. Buďte autentičtí. Buďte skuteční.

Chcete využít této příležitosti?

Nebuďte aplikace pro plánování, která zachrání svět. Buďte plánovací aplikací, která pomáhá lidem trávit více času s lidmi, které mají rádi. Pokud to opravdu uděláte, všichni pochopíme, že jste zachránili svět. Nebudete nám to muset říkat. Příběh si vás najde sám.

Aktualizujte a vylepšujte svůj firemní i osobní profil na síti LinkedIn

Zkontrolujte svůj osobní profil a firemní stránku. Na svém profilu přestaňte lidem říkat, co děláte. Místo toho se zaměřte na své úspěchy – a uveďte všechny milníky, které by ostatní (tj. novináře nebo vlivné osoby v oboru) mohly zajímat.

Na firemní stránce používejte jazyk a sdílejte obsah, který lidem pomůže pochopit, proč je vaše společnost důležitá. Spojte svou společnost s vyšším – ale konkrétním – cílem. Úspěchy mohou být zajímavé pro novináře, zejména v rámci médií zaměřených na dané odvětví. Sdílení těchto úspěchů na síti LinkedIn je zdarma.

Rozvíjejte skutečné vztahy se členy místních médií

A snap shot of our Sony FS7 cinema camera system from our film set, while producing a documentary series for the Holocaust Center for Humanities. Here we are interviewing a local high school about their experience with some of the Center’s teaching materials.
Zdroj: Unsplash

PR agentury mají tendenci klást důraz na jednu přednost před všemi ostatními: na vztahy. Čím lepší jsou jejich vztahy se zástupci médií, tím větší je pravděpodobnost, že vás dostanou do zpráv. Přístup k novinářům není levný, částečně proto, že budování těchto vztahů trvalo dlouho. Tyto vztahy jsou postaveny na základech času a důvěry. Novináři jsou na nich závislí.

Do budování vztahů založených na čase a důvěře můžete investovat i vy.

Pokud žijete v dostatečně velkém městě, kde působí místní obchodní novinář, pozvěte ho na oběd nebo na kávu – zvláště když nemáte konkrétní příběh, který byste mu chtěli předložit. Zapojte se do jejich obsahu na sociálních sítích. Sdílejte jejich příběhy. Pošlete jim upřímnou pochvalu poté, co napíší nebo vytvoří něco, co považujete za hodnotné. Chovejte se k novinářům jako k lidem – a ne jako k bankomatu, který přijímá dotěrné e-maily a vyplivne 600 slov a odkaz – a můžete si vytvořit vztahy, které mohou vést ke zveřejnění.

A pokud to k článku nepovede, stále jste získali nového přítele.

Sdílejte obsah na platformách, které máte pod kontrolou

Jednání s médii může podnikatele frustrovat. Ani proslulé „pole zkreslující realitu“ Steva Jobse nedokázalo zabránit tomu, aby autoři publikovali nelichotivé články – nebo aby ho během jeho let v metaforické divočině ignorovali. Kontrolujte to, co můžete kontrolovat.

Ujistěte se, že zveřejňujete promyšlený, autentický obsah na relevantních platformách, které vám pomohou oslovit cílové publikum. Pokud je to TikTok, buďte na TikToku důsledně přítomni. Pokud je to LinkedIn, buďte na něm důsledně přítomni. A nezanedbávejte ani své webové stránky a blog.

Buďte kreativní

Roykhrome-4
Zdroj: Unsplash

Získání prezentace na hlavních mediálních platformách se obvykle děje kombinací štěstí, načasování a peněz. Podnikatelé mají často málo štěstí, času i peněz. Jediná věc, která podnikatelům obvykle nechybí? Kreativita. Ta k práci patří.

Když přijdete s něčím skutečně kreativním – ať už je to nový produkt, nová služba nebo jiný způsob uvažování o důležitém tématu – média vás vyhledají. Například to, že se ke svým zaměstnancům chováte tak dobře, že všem známým vyprávějí o úžasné společnosti, ve které pracují, je správná věc a zároveň skvělý způsob, jak se o vás dozvědět.

Kreativita a slušnost jsou vždy zdarma.

Jsou také nejlepší PR strategií, i když si můžete dovolit dražší strategii.

Když se nedaří, jsou vztahy s veřejností jednou z prvních položek, které podnikatelé škrtají v rozpočtu. Většina odborníků na PR vám řekne, že je to špatný nápad. Řeknou vám, že krize je přesně ten nevhodný okamžik, kdy přestat vyprávět svůj příběh.I když je na tom něco pravdy, snížení rozpočtu na PR je vždy lepší než někoho propustit. Někdy prostě nemáte na výběr, ale tady je dobrá zpráva: základy efektivního public relations pro podnikatele jsou zdarma.Zde je několik věcí, které můžete udělat, aby o vás bylo slyšet, když v rozpočtu nezbývá nic na zaplacení drahé agentury. svůj vlastní příběhZdroj: UnsplashNic nestojí, když se ponoříte do hloubky a objevíte , proč je pro vás vaše práce a vaše podnikání opravdu důležité. PR není jen získání článku v časopise nebo rozhovor ve vlivném podcastu. Pokud jste podnikatel, PR jste vy. Po celou dobu. Nemusíte platit agentuře tisíce, aby vám pomohla zviditelnit vaše podnikání tak, aby znělo zajímavě nebo důležitě. Pokud ji nedokážete udělat zajímavou a důležitou vy, nikdo jiný ji neudělá.A nepřehánějte. Buďte autentičtí. Buďte skuteční.Chcete využít této příležitosti?Nebuďte aplikace pro plánování, která zachrání svět. Buďte plánovací aplikací, která pomáhá lidem trávit více času s lidmi, které mají rádi. Pokud to opravdu uděláte, všichni pochopíme, že jste zachránili svět. Nebudete nám to muset říkat. Příběh si vás najde sám.Zkontrolujte svůj osobní profil a firemní stránku. Na svém profilu přestaňte lidem říkat, co děláte. Místo toho se zaměřte na své úspěchy – a uveďte všechny milníky, které by ostatní mohly zajímat.Na firemní stránce používejte jazyk a sdílejte obsah, který lidem pomůže pochopit, proč je vaše společnost důležitá. Spojte svou společnost s vyšším – ale konkrétním – cílem. Úspěchy mohou být zajímavé pro novináře, zejména v rámci médií zaměřených na dané odvětví. Sdílení těchto úspěchů na síti LinkedIn je zdarma.Zdroj: UnsplashPR agentury mají tendenci klást důraz na jednu přednost před všemi ostatními: na vztahy. Čím lepší jsou jejich vztahy se zástupci médií, tím větší je pravděpodobnost, že vás dostanou do zpráv. Přístup k novinářům není levný, částečně proto, že budování těchto vztahů trvalo dlouho. Tyto vztahy jsou postaveny na základech času a důvěry. Novináři jsou na nich závislí.Do budování vztahů založených na čase a důvěře můžete investovat i vy.Pokud žijete v dostatečně velkém městě, kde působí místní obchodní novinář, pozvěte ho na oběd nebo na kávu – zvláště když nemáte konkrétní příběh, který byste mu chtěli předložit. Zapojte se do jejich obsahu na sociálních sítích. Sdílejte jejich příběhy. Pošlete jim upřímnou pochvalu poté, co napíší nebo vytvoří něco, co považujete za hodnotné. Chovejte se k novinářům jako k lidem – a ne jako k bankomatu, který přijímá dotěrné e-maily a vyplivne 600 slov a odkaz – a můžete si vytvořit vztahy, které mohou vést ke zveřejnění.A pokud to k článku nepovede, stále jste získali nového přítele.Jednání s médii může podnikatele frustrovat. Ani proslulé „pole zkreslující realitu“ Steva Jobse nedokázalo zabránit tomu, aby autoři publikovali nelichotivé články – nebo aby ho během jeho let v metaforické divočině ignorovali. Kontrolujte to, co můžete kontrolovat.Ujistěte se, že zveřejňujete promyšlený, autentický obsah na relevantních platformách, které vám pomohou oslovit cílové publikum. Pokud je to TikTok, buďte na TikToku důsledně přítomni. Pokud je to LinkedIn, buďte na něm důsledně přítomni. A nezanedbávejte ani své webové stránky a blog.Zdroj: UnsplashZískání prezentace na hlavních mediálních platformách se obvykle děje kombinací štěstí, načasování a peněz. Podnikatelé mají často málo štěstí, času i peněz. Jediná věc, která podnikatelům obvykle nechybí? Kreativita. Ta k práci patří.Když přijdete s něčím skutečně kreativním – ať už je to nový produkt, nová služba nebo jiný způsob uvažování o důležitém tématu – média vás vyhledají. Například to, že se ke svým zaměstnancům chováte tak dobře, že všem známým vyprávějí o úžasné společnosti, ve které pracují, je správná věc a zároveň skvělý způsob, jak se o vás dozvědět.Kreativita a slušnost jsou vždy zdarma.Jsou také nejlepší PR strategií, i když si můžete dovolit dražší strategii.
Tagy: businessPRPublic Relationsstrategie


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    12:23

    Mohl by ‚Amazon Now‘ představovat skutečnou výzvu pro InstaCart?

    11:28

    Jaké otázky ESG mohou být pro investory v roce 2026 nejvýznamnější?

    11:23

    Co se stane, když jsou úrokové sazby sníženy během měkkého přistání?

    09:48

    5 hlavních strategií AI od analytiků: Přední výběry pro rok 2026 odhaleny uprostřed rostoucích obav z AI zimy

    09:43

    Lídr v oblasti soukromého úvěru odhaluje svou předpověď pro rok 2026

    09:37

    UBS by mohla do roku 2027 zrušit dalších 10 000 pracovních míst, uvádí SonntagsBlick.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Unsplash
    Akcie

    Akcie Alphabet mohou vzrůst o dalších 25 %. Vítězí na všech frontách

    7 prosince, 2025

    Jaký rozdíl může udělat jeden rok pro mateřskou společnost Google, Alphabet.

    Zdroj: Getty Images

    Wall Street vítá škrty Meta v metaversu. Investoři čekají růst akcií

    5 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Platební společnosti zažily nejhorší rok za 15 let. Kde hledat příležitosti

    5 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Čínská firma Moore Threads vystřelila po IPO o více než 400 %

    5 prosince, 2025
    Zdroj: lumexaimaging

    IPO Lumexa Imaging: Jeden z největších hráčů v diagnostice míří na burzu

    5 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Cardinal Infrastructure Group Inc.

    Datum IPO: 10 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 768 milionů USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Applied Materials posiluje díky silnému oživení trhu paměťových čipů

    6 prosince, 2025

    S&P 500 sílí, nejnovější data o inflaci potvrzují očekávání snížení sazeb Fedu

    5 prosince, 2025

    S&P 500 sílí, data o zaměstnanosti podpořila sázky na snížení úrokových sazeb

    3 prosince, 2025

    Index S&P 500 dále posiluje, pozornost investorů se upírá na Fed

    5 prosince, 2025

    Americké akcie po slabých údajích o zaměstnanosti v soukromém sektoru klesají

    3 prosince, 2025

    Jak Netflix ukradl Warner Bros Davidu Ellisonovi a co to znamená v praxi

    6 prosince, 2025

    Akcie Rubrik vyskočily o 22 procent díky skvělým výsledkům a vyšší prognóze

    7 prosince, 2025

    S&P 500 zaznamenal mírný nárůst před zveřejněním klíčových údajů o inflaci

    4 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • DIP
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost